obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Slechte verbinding Valkenburg LB?
kobus1960
Dat doorzetten is gebeurd met dit topic als referentie, de Ziggo mensen lezen
post 10 dus ook wel even, er zal geen actie volgen neem ik aan. Succes!!
 
Ziggo-WebCare_Alex
@sausje

Stuur mij maar even je klantgegevens. Dan gaan we even kijken of we wat meer aan de hand is in jou straat/ omgeving.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
sausje
Ik heb toch maar even een PM gestuurd en laat aan de webcare over wat ze hiermee doen.

Toch hoop ik echt dat dit opgelost word aangezien ik in de laatste 4 maanden van online -> tele2 -> ziggo ben gegaan (tele2 was een heel gedoe met hun 50mbit Frown)
En aangezien ik 1.3km van de ADSL centrale aflig heb ik niet echt veel keuze :\'

Maargoed, ik kon van sommige mensen ook wel begrijpen hoe ze de procedures doen, ik heb zelf een aantal maanden voor UPC helpdesk gewerkt (Internet en DTV), daarom wist ik ook al alle stappen die ik zelf moest ondernemen om te kijken waar het probleem lag. Helaas begrepen een aantal medewerkers mij niet met dit en kwam het erop neer dat ik zelfs geen floorwalker mocht spreken en nadat ik dat vroeg mij de telefoon opgehangen was geworden Frown
 
kobus1960
Ennnnn hoe staat het ermee??
 
sausje
Nog niets verder gehoord, vanmiddag was de verbinding wel goed.

Neem aan dat als het morgen en overmorgen nogsteeds het s middags goed is dat ik de monteur ff afbel, wil niet dat die voor niet gaat komen.
 
sausje
Naja tevroeg gesproken, KLOKSLAG 12.00 begon die weer raar te doen Frown

Naja ik heb iig weer 2 filmpjes gemaakt voor het geval dat de monteur komt en op dat moment het wel goed werkt.. Dat ik ten minste bewijs heb en niet weer voor gek word verklaard Frown

YouTube Video


na modem reset
YouTube Video

Gewijzigd door sausje op 12-02-2011 12:55
 
sausje
Het is echt met de dag erger, nu al vanaf 9 uur vanmorgen, met net zelfs echt om de 10 sec disconnects bij het online gamen... echt niet leuk meer deze shit..

Als morgen die monteur gaat zeggen dat het "op dat moment perfect werkt" heeft die toch echt een foking probleem met mij..
 
kobus1960
Schiet me net wat te binnen, ik had datzelfde gedoe ook na een paar dagen 120Mb.
Helpdesk gebeld, wat bleek, er stond maar 1 lijn open, terwijl er na oplevering 4 open
moeten staan voor een stabiele snelheid. Hij vroeg me het modem te ontdoen van alle
kabels, incl. voeding, coax en UTP, volledig vrij. En vervolgens na paar minuten alles weer
opnieuw aan te sluiten, in de tussentijd zou hij dat even fixen bij Ziggo. En voila, nooit
geen last meer gehad. Het zou toch niet zo zijn dat..............................
 
sausje
En was dat dan ook bij jou opeens zo gekomen, want het heeft hier 1 maand perfect gewerkt..

Maar voorheen hielp mijn modem resetten idd, maar dat is nu ook hopeloos Frown

Ik ben gewoon echt bang dat op het moment dat die monteur komt het wel weer even goed doet en hij vervolgens niks eraan zal opmerken...

Deze filmpjes wat ik genomen heb zouden toch genoeg bewijs moeten zijn neem ik aan?
 
kobus1960
Begon spontaan, zonder aanwijsbare redenen.
Even lezen, ik heb het niet over een reset, ik heb het over het volledig
kabelvrij maken van het modem, alle kabels eraf.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinding Valkenburg LB?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
Advertentie