obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !
Tuan Batikat
Zondag was er idd in Utrecht een flinke internetstoring !!! Angry
Maar tot die tijd had ik wel mijn OE aan staan en heb ik zeker zo'n 5 uur gewacht op mijn berichten, immers OE gaf aan "Bezig met ontvangen van post" (ruim 5 MB en zo'n 500 berichten) Daarvoor ook al zo'n 2 uur gewacht. Dus in totaal 7 uur gewacht !!! Angry
Zo lang wachten is toch niet nodig voor die 5 mB ?!
ZIGGO: JE BENT ECHT GESTOORD !!! SadAngrySad
Nu maandagavond, de 16de, is Ziggo telefonisch ook weer moeilijk bereikbaar !!!

Tuan Batikat Wink
 
jan schalkwijk
Ik heb dezelfde problemen als tuan B, kan wel mails versturen middels ..........@casema.nl maar niet ONTVANGEN.Krijg steeds de melding: ACCOUNT POP3.CASEMA.nl,SERVER POP3.CASEMA.nl. PROTOCOL POP3.REACTIE van SERVER-ERR (AUTH) Authentication Failed.Poort 110 beveiligd (SSL):Nee, SERVERFOUT:0x800CCC90,Foutmelding 0x800CCC92. Dit laatste nr. houdt in dat mijn wachtwoord niet goed zou zijn. Ik heb diverse malen mijn account gecheckt doch goed. Volgens mij houdt ZIGGO mijn binnenkomende mails tegen.Heb daarover al diverse malen geraegeer edoch NOW RESULTS. Baal als een dubbele stekker. Vraag mij af of het probleem niet snel kan worden verholpen. Vroeger bij CASEMA ook wel eens gehad dat poort 110 gesloten was maar na een telefoontje naar de helpdesk ( was toen nog een makkie) werd het probleem verholpen. Gr jjschalkwijk@veteranen.nl ( gebruik nu even dit adres want via het andere komt niets binnen.Shock
 
jan schalkwijk
L.S. Inmidddels zijn mijn mailproblemen de wereld uit. Bleek, dat mijn wachtwoord bij pop3.casema.nl niet juist was zoals ik al mailde. Bleek dat de voorwaarden m.b.t.de samenstelling was veranderd. Ik las op de website van Casema (Ziggo) dat het wachtwoord uit max 12 tekens mocht bestaan en de samenstelling moest inhouden cijfers,letters en leestekens. Na dit veranderd te hebben bij mijn pop3.casema.nl stroomden de mails binnen. Door het aangepaste wachtwoord ( de eis van samenstelling was bij mij niet bekend maar las dit toevallig op de Website) werd ineens de poort 110 geopend m.a.w. "sesam open u".Wink
 
Zippo

Quote

jan schalkwijk schreef:
L.S. Inmidddels zijn mijn mailproblemen de wereld uit. Bleek, dat mijn wachtwoord bij pop3.casema.nl niet juist was zoals ik al mailde. Bleek dat de voorwaarden m.b.t.de samenstelling was veranderd. Ik las op de website van Casema (Ziggo) dat het wachtwoord uit max 12 tekens mocht bestaan en de samenstelling moest inhouden cijfers,letters en leestekens. Na dit veranderd te hebben bij mijn pop3.casema.nl stroomden de mails binnen. Door het aangepaste wachtwoord ( de eis van samenstelling was bij mij niet bekend maar las dit toevallig op de Website) werd ineens de poort 110 geopend m.a.w. "sesam open u".Wink


Maak hier een tip van in de faq! Bedankt!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tuan Batikat
Jan Schalkwijk Wink,

Hoe heb je dan het nieuwe wachtwoord samengesteld, m.a.w. heb je een totaal nieuw wachtwoord mogen maken of ontving je een brief van Ziggo, waarin staat vermeld hoe het nieuwe wachtwoord luidt ?
Dit vraag ik, omdat je toch staat geregistreerd onder het oude wachtwoord en hoe weet je dan wat het nieuwe wachtoord is ??? Cool

Hoi Wink,
Tuan Batikat Shock
 
Zippo
Stel je wachtwoord is "samengesteldwachtwoord", tel vanaf het begin 12 posities en vergeet alles wat erachter staat. Het nieuwe wachtwoord is dan "samengesteld". (en probeer ook "samengesteld@ziggo.nl")

Dit kan gebeuren als het aantal beschikbare posities ingkort word.

Ben benieuwd of dit werkt. Het is een gokje van mijn kant.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jan schalkwijk
Selamat malam Tuan B, als je www.casema.nl opent dan moet je inloggen met je wachtwoord ( stelt men) en dat deed ik ook maar kreeg toen door dat het ongeldig was. Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord moest ik zelf een w.w. maken bestaande uit 3 karakters, t.w. cijfers/letters en leestekens BIJV. ab.123456718. Het wachtwoord mag uit niet meer dan 12 karakters zijn samengesteld. Probeer het eens en dan horen wij het wel. Je emailaccount zou er dan eventueel als volgt uit gaan zien. pop3.casema.nl/smtp.casema.nl/ gebruikersnaam: tuanbatikat@casema.nl en wachtwoord: ab.12345678 ( bestaande uit 3 karakters)Smile. Ik ben benieuwd of het lukt, bij mij in ieder geval wel. Selamat dan banyak untung!!
 
Tuan Batikat
Jan, dat heb ik reeds eerder geprobeerd ! Wink

Wanneer ik ww.casema.nl probeer te bereiken, kom ik automatisch op de ziggo-site ! Daarna klik ik namelijk op "webmail" (rechtsboven) en doe alsof ik mijn wachtwoord ben vergeten. Vervolgens krijg je een venster, waarin je een aantal gegevens moet invullen, maar wanneer ik "wanadoo" (daaronder ben ik bekend !) wordt ik terug gefloten en kom ik niet tot de volgende stap. Dat gebeurt echter ook, wanneer ik probeer "casema" of "orange" in mijn mailadres in te vullen (dus na het apestaartje @). Ik kom gewoon niet tot stap 2 en kan dus mijn wachtwoord niet wijzigen !!!

Wat nu te doen ??? Shock

Slamat malam, hoi !

Tuan Batikat
 
jan schalkwijk

Selamat pagi tuan B,
Heb je al geprobeerd om je account buiten de webmail om te veranderen. Mogelijk dat je dan weer gebruik zou kunnen maken dus Outlook Express openen, klikken op extra, accout openen en dan verder waarbij je je nieuwe gebruikersnaam invult b.v. tuanberikat@wandoo.nl en als wachtwoord (voorbeeld) tb.2008990. Mij is n.l. opgevallen dat samenstelling van het wachtwoord is veranderd, zoals ik al mailde. Mijn oude wachtwoord bij Casema werd niet meer geaccepteerd.FrownGr JanS
 
jan schalkwijk
Ahoy tuan B, ik heb nog eens nagedacht over het feit, dat jij stelde dat je bekend bent bij Wanadoo. Daar Ziggo is ontstaan uit het samengaan met Casema,Home en Multikabaal is het begrijpelijk, dat jij niet "herkent" werd bij Ziggo/Casema. Probeer eens een account bij Ziggo te maken want daar ben je toch aangesloten als abonnee? Ziggo is dan je provider en dan moet via hen een mailadres hebben zodat je een email-account kunt maken. Ik was een klant van Casema dus kon zodoende een account opnieuw instellen. Mogelijk dat andere lezers mij, als ik het verkeerd interpreteer, kunnen corrigeren ,wat ik uiteraard op prijs stel, want meerderen weten vaak meer dan één. Gr JanSWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie