obey-robots.txt
03 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kabelbreuk?? trage en bar slechte service

zuylen
Mijn vader van 91 jaar in Delft wacht nu al 4 weken - vanaf half januari - op een aannemer om een vermoedelijke (??) externe kabelbreuk te herstellen. Hij heeft erg veel storing op (analoge en digitale) tv en internet. Diverse telefoontjes met Ziggo enz. enz. Er is al geconstateerd door diverse monteurs dat het Ziggo signaal zwaar onvoldoende is. Dat is tot nu toe al een dure grap: 190 euro nota van de tv-zaak, onnodige dure nieuwe kabels enz., maar nog steeds blokjes en strepen en traag internet.Verder gebeurt er niets, er wordt steeds verwezen naar “een aannemer” die het moet repareren, maar men wil ons niet zeggen wie dat is en op welke termijn …we horen verder niets,kan nog heel lang duren vrees ik, er moet een vergunning worden aangevraagd zei men …??? Dit is een onbehoorlijke gang van zaken, het gaat hier om een hoogbejaarde man die is aangewezen op tv en internet/email voor zijn contacten!
Wie weet hoe ik dit kan aanpakken, ik overweeg een klachtprocedure/geschillencommisie. ..??
Bij wie is het uiteindelijk toch goed opgelost, en hoe lang duurde dat?
gr.
Femmy
 
BMP
@Femmy

Ik heb webcare op de hoogte van je problemen gesteld, misschien kunnen zij het voor je oplossen.

BMP Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
zuylen
Fijn bedankt Wink ben benieuwd of het helpt...
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo zuylen


Erg vervelend kabelbreuk. In het algemeen kan dit zeker een paar weken duren.
Helaas moeten er allerlei vergunningen worden aangevraagd voordat wij een schep in de grond mogen plaatsen.

Maar we willen wel even naar het probleem kijken. Daarvoor ben ik wel even je klantgegevens nodig.
Wil jij die in een privé bericht naar mij toe sturen.

alvast bedankt,
Ziggo WebCare
 
zuylen
Vervolg verhaal: woensdag 23 februari zijn er monteurs geweest, kabel blijkt inderdaad totaal verrot. "Er moeten nu eerst foto's worden gemaakt voor de gemeente, en er moeten vergunningen worden aangevraagd, enz....u hoort nog van ons" . Tja dat wisten we al maar Wanneer...??
Als tijdelijke oplossing is het signaal via kastje op straat wat versterkt, er is voorlopig weer tv beeld.
Afwachten dus maar weer....Uit ervaring weten we dat het tv beeld elk moment weer uit kan vallen, is al meermalen gebeurd.
Hoe lang gaat dit allemaal duren..?
Gewijzigd door zuylen op 23-02-2011 15:39
 
kobus1960
Als nu de vergunningen nog aangevraagd moeten worden ben je een maand verder, minimaal.
Dit is idd niet best allemaal, of het vlotter kan, moeilijk te beoordelen.
De nutsbedrijven graven overal en nergens, Ziggo/onderaannemer moet vergunning hebben.
Typisch (zonder te oordelen).
 
zuylen
Hoe kan ik dit wat bespoedigen, de zaak loopt nu al zolang, en kennelijk worden nu pas de vergunningen aangevraagd: had al veel eerder gemoeten, gaat allemaal veel te traag! De gemeente is in dit soort zaken ook alleen actief als je er flink achter heen zit. Graag zou ik een contactpersoon hebben, anders verdwijnt de zaak weer in een la: straks is het alweer "bijna bouwvak/vakantie" enz.
Dit soort gedoe is een soort Kafka in Nederland, en wij zijn niet de enigen.... Ik begrijp nu dat in sommige landen steekpenningen worden gebruikt om zaken voor elkaar te krijgen, als je maar wanhopig genoeg bent doe je alles.
 
Ziggo-WebCare_Alex
Ik zal even kijken wat ik voor informatie kan achterhalen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo WebCare
 
zuylen
@ Alex van Ziggo Webcare : al wat informatie gevonden?? bijvoorbeeld
Door wie en wanneer worden die nodige foto's gemaakt?
Hoe lang duurt vervolgens de vergunning aanvraag ?
Hoe lang duurt het daarna nog voordat de aannemer kan beginnen ?
Wie regelt dit allemaal, wie kan ik benaderen om de voortgang te controleren ?
 
Ziggo-WebCare_Alex
zuylen schreef:
@ Alex van Ziggo Webcare : al wat informatie gevonden?? bijvoorbeeld
Door wie en wanneer worden die nodige foto's gemaakt?
Hoe lang duurt vervolgens de vergunning aanvraag ?
Hoe lang duurt het daarna nog voordat de aannemer kan beginnen ?
Wie regelt dit allemaal, wie kan ik benaderen om de voortgang te controleren ?


Geachte Zylen,

1 Hoe het precies zit met de foto's is niet bekend.
2 De aanvraag van een nieuwe vergunning zou wel 8 weken kunnen duren.
3 Zodra de vergunning er is dan is het ook een kwestie van een paar dagen dat de aannemer begint.
4 Voor de voortgang kun u mij altijd mailen. Misschien dat ik soms even een dag vrij ben maar
zodra ik weer werkt zal ik uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden.
Voor de gang van zaken wil ik het volgende aanbieden. Ik hou de situatie in de gaten en komt over
4 weken weer bij u terug met een update. Dit heeft eerder ook geen zin omdat de vergunningen er
nog niet zijn. Over 4 weken zullen we kijken of er al wat voortgang is.

Wij begrijpen dat het een vervelende situatie is maar hopen u hierbij toch voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelbreuk?? trage en bar slechte service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechte Wifi ontvangst WiFi, draadloos netwerk 8 09-08-2016 15:21
slechte compensatie Ziggo UPC Klacht over Ziggo 1 02-05-2016 16:14
Fritzbox 7390 op Ubee, trage doorvoer Eigen netwerk 10 17-04-2016 02:19
Denails of service WiFi, draadloos netwerk 2 27-01-2016 18:32
Slechte wifi Firmware 8 25-12-2015 15:21
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:37:26
| buijs01:06:33
| Black Tiger01:27:14
| Desmark03:01:05
| Gilex03:16:46
| kezeltje04:19:50
| Zippo04:28:31
| Bitfreak05:08:02
| Puma05:39:10
| Justin2305:44:53
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan