obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

digitale tv aansluiten

misto
Ik ga bij m'n moeder een nieuwe tv ziggo gecertificeerd aansluiten.
Maar zij woont in een bejaardenhuis waar ziggo een gezamelijke aansluiting heeft, met alle bewoners.
Bij de tv winkel kreeg ik info dat ik niet moest activeren op haar naam,omdat het huis een gezamelijke aansluiting heeft.
Moet ik nu als ik de kaart activeer mijn naam en klant nummer opgeven?
Ik woon in het zelfde postcode gebied.
Graag snel reageren omdat ik morgen wil instaleren Dank u.

BMP
Misto,

Niet op eigen naam activeren dat kan niet,

Gewoon de boel morgen aansluiten, en werkt het niet of kom je niet verder bel even met de klantenservice 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of naar 0900-1884 (€ 0,10 per minuut)

ik wil je er op wijzen dat dit forum zakelijk niets met ziggo van doen heeft, maar van gebruikers voor gebruikers.
Er zitten hier wel mensen van Ziggo webcare die met ernstige problemen wel kunnen helpen.

Maar heel veel gebruikers en moderaters/Beheerders weten ook wel het een en ander Smile

Succes morgen,

BMP
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

MisterSenseo
Dank je wel BMP voor het voor me voeten wegmaaien,ik wilde precies hetzelfde schrijven,whahahaha
Lekkere grapjurk...............en toch hou ik van je kerel...........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

misto
Hoe komen ze dan bij de E.P. winkel bij deze oplossing?
Want deze zei dat ze vaker zo gingen instaleren bij dit bejaarden huis.
Dat de kaart de eerste maand wel werkt en dan niet meer
En als je hem dan op een ander naam registreerd dit wel werkt.

MisterSenseo
Het digitale pakket moet in het Ziggo abonnement verweven worden dus degene op wiens naam het staat moet het digitale pakket aanvragen en dan kun je per abonnement max 3 smartcards aansluiten.
Wellicht is er voor bejaardentehuizen een uitzondering maar daarvoor moet je echt bij Ziggo zelf zijn helaas........Wink

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

kezeltje
MisterSenseo schreef:
Het digitale pakket moet in het Ziggo abonnement verweven worden dus degene op wiens naam het staat moet het digitale pakket aanvragen en dan kun je per abonnement max 3 smartcards aansluiten.
Wellicht is er voor bejaardentehuizen een uitzondering maar daarvoor moet je echt bij Ziggo zelf zijn helaas........Wink

Hoera: dan wil ik ook aangemerkt worden als wonende in een bejaardenhuis.
Hoeveel smartcards mag ik dan aanvragen?
Wij hebben nu al 7 TV's in huis.

Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap

MisterSenseo
@kezeltje : Heb je ook 7 smartcards geactiveerd,en kun je op 7 tv's tegelijk digitaal kijken met allemaal op een ander kanaal ?!?!?

misto
dit bejaarden tehuis heeft een service pakket waar alles inzit inclusief tv aansluiting.
Dus één aansluiting komt binnen en deze wordt dan gesplitst naar alle woningen>
Volgens de winkelier

MisterSenseo
Hoe graag we je ook willen helpen,dit is een zaak die speciaal is voor onze begrippen,dus Ziggo moet hierop gaan antwoorden,misschien heeft die winkelier gelijk,maar Ziggo moet het verlossende woord geven........

misto
allemaal bedankt voor de moeite.
Morgen dus gewoon even ziggo bellen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
aansluiten home cinemaset. heel graag hulp Algemeen 9 02-01-2016 17:40
switch aansluiten. Eigen netwerk 16 20-04-2015 18:20
4 feb ziggo werkzaamheden digitale tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie 3 27-01-2015 23:05
digitale tv ontvangst stoort Storing 5 26-12-2014 00:32
tv aansluiten op home cinema set Ziggo Gebruikers Groep 6 16-09-2014 18:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:16:40
| Black Tiger05:43:16
| fblemans07:32:11
| Puma08:04:12
| Matty08:11:03
| Zippo10:17:12
| Bitfreak11:18:21
| emiliovisser11:35:04
| buijs11:40:20
| Justin2313:05:01
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan