obey-robots.txt
06 December 2016, 13:10
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen

Zippo
Excuus voor het trage laden en time outs van de website,

Gistermorgen 12 maart deden deze netwerkproblemen bij Deziweb zich voor het eerst voor. De server staat in het Equinix datacentrum. De route daar naar toe levert bij node19.svm.wlserver.nl problemen.

Uiteraard is mijn hoster op de hoogte gebracht en is het wachten op een oplossing.

Je kunt e.v. zelf de data van een tracert, traceroute of ping met je ervaringen hieronder posten.


Onderstaande is een trace via Network-tools.com.


1 9 9 21 72.249.128.5 -
2 18 19 20 173.219.246.92 173-219-246-92-link.sta.suddenlink.net
3 15 18 12 173.219.246.92 173-219-246-92-link.sta.suddenlink.net
4 18 12 10 38.104.34.109 te4-2.mpd01.dfw05.atlas.cogentco.com
5 195 63 180 154.54.1.61 te4-1.mpd01.dfw03.atlas.cogentco.com
6 31 26 34 154.54.7.37 te4-4.mpd01.dfw01.atlas.cogentco.com
7 12 12 21 154.54.5.158 te0-2-0-1.mpd22.mci01.atlas.cogentco.com
8 30 39 20 154.54.5.158 te0-2-0-1.mpd22.mci01.atlas.cogentco.com
9 46 139 137 154.54.7.17 te0-0-0-2.mpd22.yyz02.atlas.cogentco.com
10 143 148 145 154.54.44.125 te0-2-0-7.ccr21.ymq02.atlas.cogentco.com
11 138 143 144 154.54.44.206 te0-4-0-4.ccr21.lpl01.atlas.cogentco.com
12 139 137 138 154.54.44.206 te0-4-0-4.ccr21.lpl01.atlas.cogentco.com
13 141 137 140 154.54.37.69 te0-1-0-6.mpd21.ams03.atlas.cogentco.com
14 137 143 169 149.6.128.210 -
15 146 148 142 93.186.191.5 cir1.ar1.zwl.oxilion.net
16 156 154 140 87.249.109.154 rev-154.109.249.87.virtu.nl
17 146 149 Timed out 194.247.30.201 node19.svm.wlserver.nl
18 162 Timed out Timed out 91.198.106.226 gebruikers.eu



De voorlaatste hop geeft problemen, node19.svm.wlserver.nl


Ping 194.247.30.201

[node19.svm.wlserver.nl]

Round trip time to 194.247.30.201: 156 ms
Round trip time to 194.247.30.201: 143 ms
Timed out
Timed out
Timed out
Round trip time to 194.247.30.201: 145 ms
Round trip time to 194.247.30.201: 154 ms
Round trip time to 194.247.30.201: 168 ms
Round trip time to 194.247.30.201: 166 ms
Round trip time to 194.247.30.201: 205 ms

Average time over 10 pings: 113.7 ms
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
kobus1960
Het aparte is ook wel dat op gebruikers.eu sites alles als gelezen gemarkeerd staat.Wink
 
Zippo
Ja, dat kan. Maar als je de pagina refreshed dan is het opeens wel goed.
Zo kun je de ene keer wel en de andere keer niet een paneel zien speciaal voor Belgische bezoekers.

Normaliter zie je die niet als je ip adres uit Nederland komt. Let er maar eens op, als ie zichtbaar is dan staat die midden boven op de voorpagina.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
MisterSenseo
Probleem lijkt voorbij,site laadt weer lekker rap zoals we gewend waren.......Wink
Afwachten maar..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
kobus1960
Hier niet, 30 seconden tot scherm geladen is, antwoorden is hier (of je moet een
snipperdag nemen) niet mogelijk. Grin
 
Bitfreak
De site laadt hier weer lekker snel.Grin
 
kobus1960
Hier ook weer terug op oude snelheid Grin
 
MisterSenseo
Ja gelukkig hier ook,13 uur na mijn laatste bericht is het weer helemaal snel,sneller als ik gewend was zelfs.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Zippo
Opgelost! Het bleek om een DDOS aanval uit Korea te gaan. Dit gaf overbelasting in het netwerk.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
BMP
Zippo schreef:
Opgelost! Het bleek om een DDOS aanval uit Korea te gaan. Dit gaf overbelasting in het netwerk.


Dan was hij al een tijdje op een laag pitje bezig, het laad nu sneller dan ooit Cool Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:15:21
| Zippo00:18:07
| kezeltje00:47:15
| Desmark01:22:27
| buijs03:24:00
| jlebbink04:51:02
| Gilex05:59:03
| Matty11:49:23
| Drenthe201611:59:28
| Monteur_kees13:34:52
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan