obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
installatie cisco 8485
Monteur_kees
Ik heb nu net ook even in de handleiding gekeken en hier staat het inderdaad fout aangegeven
372.00 moet 372000
356.00 moet 356000
ik heb het dan ook meteen maar intern doorgegeven om de handleiding aan te passen

mij was het ook nog niet eerder opgevallen omdat wij de instellingen blindelings intypen Smile




Quote

pedro schreef:

Quote

kobus1960 schreef:
Ik heb net ook even in de setup's gekeken hier, in tegenstelling tot wat in de mail
van Ziggo staat, idd 3 nullen, excuus voor het ongemak! Copy/paste uit die mail
was dus fout! Sad


Ik denk dat het verwarrend is bij mij :

Ik heb deze decoder gekocht via een ziggo werknemer voor een zachtprijsje
ik heb zelf geen interactive tv . dus ook geen mail etc ontvangen van ziggo.

ik heb hem puur omdat ik uitzendingen wou opnemen.

denk dat daar ook beetje de fout ligt dat ik hem dus niet rechtstreeks via ziggo heb gekocht en geen interactive tv heb.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
veloci
't staat er wel hoor!

Bij de DTV installatie op bladzijde 15 (er staat nog wel let op! bij Pfft )
https://static.ziggo.nl/images/handleiding-digitale-televisie_tcm14-1911.pdf

Bij interactieve TV op bladzijde 8
https://static.ziggo.nl/images/20110909_Gebruikershandleiding_ITV_v1.4_web_tcm14-1915.pdf

RTFM Grin
 
Monteur_kees
Klopt maar de meeste mensen slaan het lezen over en gaan direct in de lijst zoeken naar postcode en frequentie
ik heb gevraagd of ze de frequentie kunnen aanpassen zonder punt en met 3 nullenSmile




Quote

veloci schreef:

't staat er wel hoor!

Bij de DTV installatie op bladzijde 15 (er staat nog wel let op! bij Pfft )
https://static.ziggo.nl/images/handleiding-digitale-televisie_tcm14-1911.pdf

Bij interactieve TV op bladzijde 8
https://static.ziggo.nl/images/20110909_Gebruikershandleiding_ITV_v1.4_web_tcm14-1915.pdf

RTFM Grin

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
veloci
Ik zei al.. rtfm Pfft
Maar wat als je 2 nullen moet invullen zoals bij de samsung 9401r?
bijv 356.00 of 372.00...

Ik denk dat je dan ook verwarring hebt.

zo dan? 37200(0) ?

Of op elke pagina onderaan met een "*" vermelding :

Bij sommige merken digitale ontvangers of TV’s is het mogelijk dat
u een extra nul moet invoeren.
 
Nielz74
Grote meuk die zooi van ziggo, kreeg die cisco terug, niets aan gedaan werkt tot op heden nog steeds niet. Wat een slechte service van ziggo! Had ik niet verwacht van dit bedrijf maar wordt waarschijnlijk ook te groot om fatsoenlijke service te verlenen. Betaal ongeveer 170 euro per maand voor 2 aansluitingen, denk dat ik alles maar op ga zeggen, wat een kut bedrijf!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'installatie cisco 8485', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie