obey-robots.txt
09 December 2016, 18:28
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken

CI - Philips

Bordewolf
Hallo webcare. Ik heb een Philips tv met Ziggo certificering (2010-model).

Nu komt het: Philips heeft een nieuwe IP-EPG gelanceerd voor AL haar klanten (dacht ik). Kijkend in de tabellen blijkt dat hun superdeluxe IP-EPG niet geldt voor klanten met Ziggo CI+ (DVBC).
De 2011-modellen (ook Ziggo gecertificeerd) ondersteunen het wel.

navraag op het Philips forum leert dat Ziggo de bottleneck is (letterlijk u heeft een Ziggo gecertificeerder tv gekocht en daarom werkt het niet)

Graag antwoorden hierop en hoe Ziggo dit gaat oplossen met Phlips, zodat ik ook van de IP-EPG welke Philips levert kan genieten.

Nu moet ik het doen met de krakkemikkige EPG (lees minder mooie) welke standaard via de kabel meekomt.

De EPG van Philps geeft meer informatie en heeft doorkliks naar internet (Wikepedia) etc. Bovendien lees het een stuk fijner.

Graag hoor ik van een Ziggo medewerker hoe dit in elkaar steekt. Ik kan mijn oren niet geloven dat Ziggo features op mijn tv domweg blokt omdat ik CI+ gebruik!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Bordewolf
Graag antwoord van medewerkers van Ziggo op dit onderwerp!! Lijkt me essentieel voor de Philips gebruikers met CI+!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kobus1960
Als je alleen een antwoord van Ziggo wenst moet je Ziggo bellen.
Dit is een gebruikersforum voor én door gebruikers, geen binding met Ziggo. Wink
 
Bordewolf
kobus1960 schreef:

Als je alleen een antwoord van Ziggo wenst moet je Ziggo bellen.
Dit is een gebruikersforum voor én door gebruikers, geen binding met Ziggo. Wink


Dat is vreemd omdat hier wel degelijk Ziggo-webcaremedewerkers rondhangen. Jammergenoeg bevat de evenknie van dit forum alle informatie. Daar wordt je tegenwoordig echter al geblokt wanneer je de moderators 2x hebt ingelicht over bepaalde zaken.
De moderators op dat forum doen er alles aan om een normale forumgebruiker te blokken ipv op een nette manier in gesprek te gaan.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kobus1960
Klopt, er lezen hier Ziggo medewerkers mee, die proberen problemen te
signaleren en op te lossen. Dat zijn "meevallers", zij zijn zeker niet verplicht
te antwoorden gezien de onafhankelijkheid. Het andere punt nl forum zegt niet
van Ziggo te zijn, daar hebben wij hier sterke twijfels over. Verder blokken wij
alleen als het echt ontoelaatbaar wordt, bv. taalgebruik. Dus wil je snel
antwoord...................Wink
 
BMP
Blokken bannen????? wat is dat GrinGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Moet je ff op het NL forum wat roepen, dat weet het je gelijk GrinGrin
 
MisterSenseo
Ik weet ineens weer waarom ik ook alweer voor dit forum gekozen heb !...................Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
BMP
Ik heb helaas een keer iemand moeten bannen op het Alice forum, en wat mij betreft blijft het daarbij.

Op deze gebruikersfora zien we veel door de vingers, en op een of andere manier gaat dat heel goed, te strikte naleving van regels kan ook averechts gaan werken Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Helemaal mee eens, zelfde verhaal op Tele2, tijdelijk ban, de persoon bleef wederom
aan de gang, jammer joh. Maar idd, laten gaan voor zover mogelijk Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI - Philips', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
groen beeld Philips tv Algemeen 4 24-12-2015 10:15
externe hdd in philips tv Algemeen 5 27-01-2013 14:49
Traag zappen met Ci+ module bij Philips TV 40PFL9606 Digitale radio of televisie storing 11 15-03-2012 11:13
Nieuw Ziggo modem en Philips NET TV werkt niet Instellingen software 5 08-01-2012 20:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:28:19
| Zippo01:24:09
| Desmark04:34:55
| Tomar06:00:11
| Black Tiger06:08:06
| knilleske06:24:30
| gerrelle07:47:58
| Gilex07:53:11
| kezeltje08:57:17
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan