obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
server
roermond01
ik word er niet goed van ik heb internet van tele 2 daar kan ik geen server draaien dat houden ze tegen dus ik bel met ziggo met de vraag als ik nu alles in een pak 59 euro per maand kan ik dan een server draaien.ja hoor geen probleem u kunt gewoon poort 21 open zetten wij van ziggo houden niets tegen . mooi dacht ik dus dan maar naar ziggo over stappen eindelijk het modem in huis alles werkt perfect behalve de server dus maar weer bellen dan krig je te horen je kunt bij ziggo alleen een server draaien bij zakelijk internet kosten 89 euro per maand staat ook in de voor waarde zeggen ze ik kan dat helaas nergens vinden maar het zou toch zo moeten zijn dat als je iets aan de mensen van ziggo vraagt dat je dan ook een goed antwoord krijgt en dan niet beginnen het staat in de voorwaarden van ziggo ( niet te vinden) maar ik zit nu voorlopig wel vast aan ziggo en wat het nog erger maakt ik heb die server dus echt nodig gaat mij nu dus iedere maand 89 euro kosten ex btw. is ziggo zo nog wel vertrouwbaar ik vraag het mij af
 
wongo
nou dat is er uit.
hee ziggo filtert de hoofdletters uit de berichten en bijna alle punten
 
BMP
hee ziggo filtert de hoofdletters uit de berichten en bijna alle punten

Quote



Ziggo niet,..... het onafhankelijke forum ja dat zou kunnen haha, maar idd zo lijkt het wel. GrinGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Kun je een andere poort instellen? b.v. 2121.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
roermond01
hallo ik denk dat ik al bijna alle poorten heb gehad.
maar zoals ze zelf zeggen houden ze iets tegen zodat je geen server kan laten draaien.
maar goed dan vind ik nog steeds. dat ze mij dat hadden moeten zeggen toen ik het aan ziggo vroeg voordat ik internet bestelde. en niet achteraf zeggen dat staat in de voorwaarde.
het is nog steeds zo dat ze gewoon eerlijk antwoord moeten geven
en niet eerst zeggen ja je kunt een server laten draaien en dan pak je internet bij ziggo en als je dan het modem krijgt zijn de 7 dagen om zodat je er aan vast zit en dan blijkt dat ze een server tegen houden.
dat is niet echt netjes .druk ik mij ook nog heel netjes uit want het zijn eigenlijk gewoon boeven
 
Zippo
Heb je het nieuwe modem met router of heb je een eigen router?
Zorg ervoor dat die poort open gezet wordt in de router.

Check ook je firewall, misschien blokkeert die iets.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mailpim

Quote

roermond01 schreef:

hallo ik denk dat ik al bijna alle poorten heb gehad.
maar zoals ze zelf zeggen houden ze iets tegen zodat je geen server kan laten draaien.
maar goed dan vind ik nog steeds. dat ze mij dat hadden moeten zeggen toen ik het aan ziggo vroeg voordat ik internet bestelde. en niet achteraf zeggen dat staat in de voorwaarde.
het is nog steeds zo dat ze gewoon eerlijk antwoord moeten geven
en niet eerst zeggen ja je kunt een server laten draaien en dan pak je internet bij ziggo en als je dan het modem krijgt zijn de 7 dagen om zodat je er aan vast zit en dan blijkt dat ze een server tegen houden.
dat is niet echt netjes .druk ik mij ook nog heel netjes uit want het zijn eigenlijk gewoon boeven


Beste roermond01.

Zou je met hoofdletters en alinea's kunnen werken? Dan haak ik niet af na de eerste regel en kan ze je misschien ook helpen ;-)
 
MisterSenseo
Sorry hoor maar ik draai al jaren een server,gewoon op poort 21 en die werkt feilloos.
Je moet hem in je router wel correct forwarden,da's alles.
Ik weet niet over welke server je het hebt,ik praat over een FTP server,welke volledig feilloos draait,24 uur per dag,7 dagen per week,en ik gebruik hem zelf regelmatig op locatie dus ik heb het nog uit eigen ervaring ook.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
roermond01
hallo.
ik gebruik de filezilla server.
het modem wat ik heb is een wifi moden daar zit ook gelijk de router in.
Ik heb poort 21 open gezet in het modem.
maar ik kom nog niet op de server.
ik kan dat gemakkelijk zelf uit testen nu want ik heb ook nog internet van tele 2.
Dus dan ga ik met de 2de pc op tele 2 en probeer ik in te loggen met de ftp. maar helaas het gaat gewoon niet.
Misschien dat iemand mij goed kan uitleggen wat ik verkeerd doe
vgr
 
roermond01
hallo beste mensen. sorry dat ik weer hier iets schrijf
maar mijn probleem is opgelost. vraag mij niet wat ik heb gedaan. want dat weet ik niet precies.Maar mijn server werkt nu gelukkig.
ik wil iedereen bedanken voor de reacties
vgr
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
dns server Ip4 Klacht over Ziggo : 9 06-12-2016
Andere DNS server Snelheid : 5 19-08-2015
Email wordt van server verwijderd Algemeen : 6 05-06-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
DNS server reageert niet Algemeen : 13 18-05-2015
Advertentie