obey-robots.txt
02 December 2016, 19:03
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Plotseling geen digitale tv ophuiskamer/tv

hans095
Wij hebben 2 televisies met ieder een smartcard. Boven met smartcard in kastje gaat het prima, maar beneden met smartcard rechtstreeks in tv gaat het ineens niet meer. Op de beneden-tv ontvangen we alleen Ned.1 In HD en Het ziggo-kanaal. Ziggo zelf beantwoordt het klachtenformulier niet; wij hebben de herstel-knop geprobeerd op de blz. van activeren: lukt ook niet en op het tel. nummer van de Klantenservice wordt mechanisch alleen gezegd dat zij ons niet kunnen helpen. Wie kan ons helpen de kleinkinderen willen Nickolodeon enz. zien en wij de andere zenders

kobus1960
Heb je geprobeerd de smartcards te wisselen?

StevenTrip
Omdat nederland 1 het doet betekend dat het signaal het wel doet. Weetje welke foutmelding er wordt gegeven op de andere zenders? als er bijvoorbeeld een E19 melding aangegeven wordt, Dan is een telefoontje naar 1200 vereist. En hoef je alleen maar te vragen oom een Reprovision/Recover van de Smartcard. Anders werkt een schone reset ook wel.

mandersp
Dat probleem heb ik regelmatig.
Gewoon even de CI+ module er uithalen en weer opnieuw indoen.
Dan zou die weer moeten werken.

Nederland 1 wordt ongecodeerd doorgegeven, vandaar dat je alleen Nederland 1 kunt zien, zelfs zonder CI+ module.

hans095
Bedankt voor de reakties. Er uit halen, 2 minuten wachten en weer in doen, hebben wij al geprobeerd.
Lukte niet. Wij krijgen bij alle kanalen, behalve bij Ned. 1: gecodeerd en niet een E- melding. Wij kijken nu maar weer analoog, want bij digitaal opnieuw installeren staat er dat er geen Kanalen gevonden worden. Ziggo reageert met : Bij de klantendienst kunnen ze u helpen, maar wij komen niet door de diverse menu's. Help!!!

Zippo
Pas een nieuwe tv gekocht met zo'n ci+ module erbij. Ik heb ook een tijdje lopen prutsen voordat ik het voor elkaar had.

Ik bleek de ci+ kaart er verkeerd om in te hebben gestopt, gevolg alleen NL 1 en de rest gecodeerd.
Voordat ik daar achter was de smartcard er op verschillende manieren in gehad maar niets hielp.

Heb je kinderen? Is de kaart er misschien "stiekum" uit geweest en er verkeerd om in teruggezet?

Probeer het eens! Wel voorzichtig doen en niets forceren. Als je dan een E melding krijgt even via mijn Ziggo de herstel functie aanklikken in de afdeling smartcards.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

StevenTrip
hans095 schreef:

Bedankt voor de reakties. Er uit halen, 2 minuten wachten en weer in doen, hebben wij al geprobeerd.
Lukte niet. Wij krijgen bij alle kanalen, behalve bij Ned. 1: gecodeerd en niet een E- melding. Wij kijken nu maar weer analoog, want bij digitaal opnieuw installeren staat er dat er geen Kanalen gevonden worden. Ziggo reageert met : Bij de klantendienst kunnen ze u helpen, maar wij komen niet door de diverse menu's. Help!!!

ok!

CI+ modules kunnen inderdaad ander meldingen weergeven dan bijvoorbeeld een E melding!

Welk merk en type tv heb je?

Welk Netwerk ID- en Frequentie gebruik je? en wat is je woonplaats en postcode?

En probeer als het kan het volgende. Hebben de buren toevallig een digitaal kastje van ziggo? eventjes vragen of je de Smartcard uit mag proberen daar.

Als het goed is (nou niet goed nee Smile ) moet hij daar een E melding weergeven. Dan ben je al een stap verder!

hans095
Bedankt! Nee, wij krijgen geen E-melding, maar het balkje met gecodeerd. Waar kan je "herstel"vinden bij de Ziggo-website? Wij zien het niet op de blz. smartcards.

Zippo
- Log in op MijnZiggo.
- Klik op tabblad MijnZiggo
- In de middenkolom zie je staan, Mijn Producten
- Scroll naar beneden naar Radio & Televisie
- Klik op "E16, E19 of E30 melding? (Probleem oplossen)"
- Rechts van "Krijg je op je TV een E16-, E19- of een E30-melding??
Zorg dat de TV en/of digitale ontvanger met de melding aanstaat en klik op deze knop:" staat een beetje verdwaald de knop "Herstel".

Suc6
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

StevenTrip
Wat een tip van ziggo uit is is dat je het beste de tv op kanaal 1 kan zetten, En vervolgens op de knop 'Herstel' drukken!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Plotseling geen digitale tv ophuiskamer/tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Geen internet Klacht over Ziggo 4 26-07-2016 00:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:24:25
| Desmark02:22:00
| MisterSenseo03:38:55
| bertusdh04:37:01
| Black Tiger07:08:29
| Gilex08:38:08
| jlebbink10:37:37
| frankgr17:47:46
| Bitfreak20:58:05
| Hefaistos21:27:30
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan