obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
UBEE EVW3200 -> 100Mbit <> 1Gbit
MisterSenseo
Ik heb geen ervaring met de EVW3200,maar is het echt zo dat blauw GB is en groen 100 Mbit ?
Namelijk de Cisco/Linksys apparaten zij juist andersom,groen is GB en blauw is 100 Mbit.
Is het nou echt zo dat de verschillende fabrikanten tegenovergestelde kleuren gebruiken?
Misschien zit ik hier wel uit mijn geslacht te kletsen maar misschien komt dit tot een inzicht van één of ander ?

Kobus,helluppppppppppp
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
StevenTrip
Indien klant een netwerkkaart/netwerk instelling heeft van 10mbit of 100mbit zal bij activiteit tussen PC en wifi modem het lampje blauw knipperen
Indien klant een netwerkkaart/netwerk instelling heeft van 1000mbit zal bij activiteit tussen PC en wifi modem het lampje groen knipperen.
 
MisterSenseo

Quote

StevenTrip schreef:

Indien klant een netwerkkaart/netwerk instelling heeft van 10mbit of 100mbit zal bij activiteit tussen PC en wifi modem het lampje blauw knipperen
Indien klant een netwerkkaart/netwerk instelling heeft van 1000mbit zal bij activiteit tussen PC en wifi modem het lampje groen knipperen.


Okee,dit komt al veel dichter bij de ervaringen die ik heb met Cisco/Linksys........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960

Quote

dirkheslinga schreef:

Ik heb dat al geprobeerd. Alles handmatig ingesteld. Verschillende MTU's geprobeerd.