obey-robots.txt
09 December 2016, 18:27
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing Amersfoort 3in1 06-07-2011

BZiggo
Ik heb al de hele dag, vanaf vanmiddag 13.00 uur geen internet, telefoon of tv meer, hier in het centrum van Amersfoort! Ziggo zwijgt op internet in alle talen, helpdesk weet er wel van, maar kan natuurlijk niks doen. Ik heb vanaf het begin nu zo'n 2 jaar geleden altijd een uitstekend werkend pakket gehad, maar dit is toch wel mega irritant. Met name dus dat je niet op de hoogte gebracht wordt, en dat het al de hele dag duurt. Ik vraag me af, gezien de helpdesk ook aftaait na 2200 uur, of er überhaupt iemand bezig is om dit te verhelpen.
 
kobus1960
En heb je al weer alles weer werkende?
Dit kan een keer gebeuren, in 2 jaar tijd 1 keer zo'n storing?
Moet je bij andere ISP's kijken, gebeurd daar "iets" vaker.
 
BZiggo
kobus1960 schreef:

En heb je al weer alles weer werkende?
Dit kan een keer gebeuren, in 2 jaar tijd 1 keer zo'n storing?
Moet je bij andere ISP's kijken, gebeurd daar "iets" vaker.


Nee niets werkt! Zojuist klantenservice gebeld en gelukkig komt de monteur 12 juli!!! Dus 6 dagen geen internet, geen telefoon, geen televisie!
Voor Ziggo had ik 8 jaar Planet (later KPN), precies 1 halve dag heeft alle eruit gelegen in die 8 jaar. Kortom dit is echt te bizar voor woorden, en dat het bij andere IPS´s vaker voorkomt daar geloof ik helemaal niks van (hooguit UPC). Tot nu toe ging alles prima, maar dit kun je als bedrijf echt niet maken. En het is natuurlijk nog maar de vraag of dit de 12e opgelost gaat worden, want dat is ook nog maar afwachten. Erg erg slecht dit!!
 
kobus1960
Je mag per maand opzeggen, retour naar KPN, simpel toch?
En neem van mij aan, Tele2 ligt er met regelmaat uit, ervaring. Pfft

Nog even aanvullende, dit is een forum voor en door gebruikers, zonder
enige binding met een ISP. Dus "no offence" vanuit die optiek.Wink
 
MaXMhZ
Ik moet hier toch echt Kobus gelijkgeven. Ziggo was mij te duur, en toen Ai1Extra onder de 10 Mb down dook heb ik mijn bestaande ADSL lijn weer opgezet. Ziggo heeft wel geprobeerd de storing te vinden, maar uiteindelijk heb ik na 5 maanden het abo pijnloos opgezegd.

Ik heb sinds 2008 een 20M/1M ADSL lijn van nu Anno.nu. Voorheen was het FreeOnline die is ermee gekapt.

anno.nu zit op het Cambrium netwerk die ook de telefonische helpdesk verzorgd. Wel peperduur (0,25€/min) maar wel zeer snel en professioneel. Daar kunnen alle andere aanbieders echt een voorbeeld aan nemen.

Er is keus zat in providers, maar kwaliteit moet je met een vergrootglas zoeken.

Daar zijn de forums van gebruikers.eu erg handig bij.

Ik heb jaren geleden ook bij Alice een alles in 1 20M/1M verbinding gehad. Dat was een drama. Zelfs opzeggen heeft meer dan 3 maand geduurd en ging met veel pijn en moeite gepaard.

Alice heeft blijkbaar al haar problemen meegenomen naar Tele2 toen deze Alice overnam.
http://anno.nu is de enigste die ik echt aan kan raden.

Ziggo is een goede tweede. als je geld genoeg hebt voor Alles in 1.
Op TV gebied hebben ze de beste kwaliteit, Ook internet en telefoon zijn over het algemeen goed.
Er zijn bijna overal wel problemen.

Mijn anno.nu lijn presteerd beter dan geadverteerd, en geen enkele storing sinds 2008 op het gedonder tussen FreeOnline en Cambrium na.

Daar had mijn verbinding gelukkig niet onder te leiden. Het heeft er wel voor gezorgt dat ik nooit een email of de beloofde 1GB webspace gekregen heb. Ik gebruik gewoon gmail, en heb een premium account bij mediafire.
Ik heb wel het geluk dicht bij de centrale te zitten. (ca. 300m). Erg belangrijk voor ADSL, en nog belangrijker voor VDSL.
 
BZiggo
Hoe je het ook wendt of keert, anno 2011 is het te bizar voor woorden dat zo'n log monster bedrijf gewoon zegt over 6 dagen heeft u weer telefoon, televisie en internet. Dat zoiets blijkbaar ook bij andere bedrijven voorkomt dat wil nog niet zeggen dat de service van Ziggo niet wanstaltig ver onder de maat is. Anyway ik dacht dat een gebruikersforum tips en zo opleverde en niet zo zeer antwoorden als , dan zeg je toch op, en bij anderen is het ook zo! Totaal zinloos dit..pfff!
 
MisterSenseo
Wat denk je dat wij eraan kunnen doen dan ?
Heb je het forum geheel doorgespit en heb je alle tips die we ondertussen hebben beschreven uitgevoerd ?
Heb je bijvoorbeeld de links in de handtekening van zowel Kobus1960 als mijn handtekening bekeken en uitgevoerd ?
Weet je voor de volle 100% zeker dat het echt niet aan je binnenhuisinstallatie ligt ?
Als je echt alles hebt gedaan en je weet 100%zeker dat het niet binnen zit,kunnen wij je echt niet helpen,want dan ligt het aan het Ziggo netwerk en het enige wat er dan kan gebeuren is een storingsmonteur,en die bestel je bij Ziggo.
Het enige wat wij eraan zouden kunnen doen is iemand van het webcareteam inschakelen in de hoop dat die dan contact met jou opneemt om de boel te versnellen.

Ik zal een poging wagen door het webcareteam te contacten,maar verwacht er niet teveel van,voor hen is het ook vakantie.............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Ziggo-WebCare_Simone
Goedemorgen,

Als u het goed vindt zou ik graag willen kijken naar uw verbinding. Graag zou ik uw postcode en huisnummer in een PB ontvangen om dit op te pakken.

Zie dat er al een monteur komt de 12e maar voor zekerheid wil ik het ook in de gaten houden.

Bij voorbaat mijn dank.

Groet,

Sony

BZiggo schreef:

Hoe je het ook wendt of keert, anno 2011 is het te bizar voor woorden dat zo'n log monster bedrijf gewoon zegt over 6 dagen heeft u weer telefoon, televisie en internet. Dat zoiets blijkbaar ook bij andere bedrijven voorkomt dat wil nog niet zeggen dat de service van Ziggo niet wanstaltig ver onder de maat is. Anyway ik dacht dat een gebruikersforum tips en zo opleverde en niet zo zeer antwoorden als , dan zeg je toch op, en bij anderen is het ook zo! Totaal zinloos dit..pfff!

Ziggo WebCare
 
MisterSenseo
Dank je wel,Sony,voor je enorm snelle reactie in deze vakantietijd..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
BZiggo
Zo..sinds gister doet alles het weer. De monteur heeft, hier ergens buiten op straat in een kast van Ziggo, iets gemaakt (1 minuut werk) en alles is weer up and running.. De volgende keer wil ik graag zelf ff iets omzetten in dat kastje. 6 dagen geen internet, tv en telefoon, 1 minuut werk om het te fixen..
Oh ja ik zal het zelf alvast erbij vermelden: dit gebeurt bij alle ISP's en wellicht nog vaker dan bij Ziggo..ook kan ik binnen een maand opzeggen, dus waar hebben we het over.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Amersfoort 3in1 06-07-2011', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseoOnline
| ArieBuu00:27:04
| Zippo01:22:54
| Desmark04:33:40
| Tomar05:58:56
| Black Tiger06:06:51
| knilleske06:23:15
| gerrelle07:46:43
| Gilex07:51:56
| kezeltje08:56:02
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan