obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
analoog moet blijven
MisterSenseo

Quote

zoetermeer schreef:

Quote

kezeltje schreef:

Analoge televisie via de kabel moet blijven:
Ja : 66% [71 stemmen]
Nee : 34% [36 stemmen]
Stemmen: 107
Gestart: 13/04/2010 21:25
Geƫindigd: 24/03/2011 16:32

Conclusie: bijna 2 maal zoveel stemmen voor analoog dan tegen.

Jan


Ik stel voor om geen rekening meer te betalen aan ziggo tot dat de analoge zender aanbieding weer hersteld is.

Wat vinden jullie van dit plan?


Volslagen belachelijk.......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
zoetermeer
Je heb zeker geld teveel, geef mij dan ook wat, ik kan dat niet betalen hoor?Angry
 
MisterSenseo
Goed doen,allemaal de betalingen stoppen,dan kost het standaard tv abonnement binnenkort 100,- per maand !
Waar zit je verstand joh !
Ziggo is helemaal niks duurder dan een andere aanbieder.
Ga lekker naar Digitenne,dan krijg je een rotkwaliteit met 23 zenders voor je 9,- per maand,plus voor elke tv een aparte tuner,waar je vervolgens ook huur voor betaalt.
Of neem een schotel...........nou sorry hoor maar dat is echt onbetaalbaar.
Iedereen die beweert dat we erop achteruit gaan liegt tegen zichzelf.
Je krijgt helemaal niet minder voor hetzelfde geld,je krijgt veel meer voor hetzelfde geld !
Daarbij komt nog een keer dat degene die beweert dat analoge tv net zo mooi is als digitaal die is helemaal alle windstreken kwijt,je ziet het verschil zelfs op een portable tv.
Er is altijd wel iemand die een speciaal kanaal wil,zoveel wensen kan geen enkele provider verzorgen.Lullig voor diegenen maar voor het overgrote deel van alle mensen geldt dat ze liever digitaal willen en dan kun je kiezen uit 3 pakketten.
Ikzelf bijvoorbeeld,hier staat de tv vastgeroest op RTL4 en dus gaat het voor mij allemaal helemaal niet op.
Moet ik nou gaan zeuren dat ik veel teveel kanalen krijg en dat ik alleen voor RTL4 wil betalen en dus dat ik korting wil hebben????????
Totale onzin...............je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Daar doe je een incassoburo een geweldig plezier mee.
En het aantal tegenstanders is nihil, buiten een aantal fanatieke
analoog kijkers, laten we helder zijn. Je moet in dit land 40.000 mensen
zien te verzamelen o.i.d. in gang te zetten, en die zijn er op het huidige
Ziggo klanten bestand niet. Ik ben met je eens dat je alles door je strot
geduwd krijgt in dit land, maar vaak strijdt je een ongelijke strijd.

Kortom, en met respect!! Dit ga je verliezen.Frown
 
zoetermeer
Dat vind ik allemaal best, maar ga geen zenders uit het analoge pakket halen, met een smoes voor extra digitale kanalen, er is op hogere frequenties nog genoeg ruimte voor een digitaal pakket.

We hadden op analoog iets van 35 zenders, en dat is asociaal minder geworden
terwijl de maand kosten wat hoger zijn geworden

Nu 20-07-2011 is Euronews ook er af,

Dus als we met z'n alle analoog tijdelijk een betaal achterstand aan ziggo doen, om ze even te laten weten dat klanten in protest gaan tegen Ziggo.

Ziggo doet ook maar wat ze willen en door willen drammen, dat kan en mag niet zomaar, ze hebben rekening te houden met hun klanten, en er zijn zat klanten die vanwege de extra kosten, of andere reden geen digitaal willen, niet vanwege het beeld, analoog is voor mij goed genoeg, en voor meerdere tv's is analoog perfekt, ik zit niet te wachten op overal op de andere tv's een extra digitale kastje aan te sluiten wat ook weer extra kost!!!!

EDIT mod : fel discussieren is prima en OK maar we gaan niet schreeuwen.Ik heb de grote letters verkleind.........Wink

Emm dat was voor mij niet als schrewen bedoeld, de letters zijn hier erg klein, ik wist ook niet dat ze met big zo groot zouden worden.
Op deze site staan de letters wel erg klein !Cool is nog niet genoeg, en zit ik dus met mijn ogen bijna tegen het scherm! LOLGrinCool
Gewijzigd door zoetermeer op 20-07-2011 20:51
 
MisterSenseo
En ik zit niet te wachten op 60 zenders en toch heb ik ze omdat ik het standaard pakket heb.
Als ik een super dag heb kijk ik naar 6 zenders..........
Zo heeft iedereen wel iets,sommigen moeten 8 euro per maand meer gaan betalen voor 1 zender waar ze altijd naar kijken.Ik krijg digitale zenders erbij waar ik blij mee ben en de kanalen die verdwijnen keek ik toch al niet......Pfft

Zoveel mensen zoveel wensen,je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bordewolf

Quote

zoetermeer schreef:

Quote

kezeltje schreef:

Analoge televisie via de kabel moet blijven:
Ja : 66% [71 stemmen]
Nee : 34% [36 stemmen]
Stemmen: 107
Gestart: 13/04/2010 21:25
Geƫindigd: 24/03/2011 16:32

Conclusie: bijna 2 maal zoveel stemmen voor analoog dan tegen.

Jan



Ik stel voor om geen rekening meer te betalen aan ziggo tot dat de analoge zender aanbieding weer hersteld is.

Wat vinden jullie van dit plan?



Krankzinnig en niet meer van deze tijd. Ga met je tijd mee in plaats van dat je je geitewollensokken loopt te stoppen.
Als je geen Ziggo meer wilt is digitenne een alternatief of koop anders een schotel. Je bent niet verplicht de analoge zenders van Ziggo af te nemen.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kobus1960
Ik wil je DIT, als oproeper van een dergelijke actie niet onthouden.
Weet waar je aan begint.
 
Bitfreak
Slecht plan,wat mij betreft mag analoog naar het rusthuis.
Graag alle zenders in HD als compensatie.Grin
 
MisterSenseo
Dat zou wel het mooiste scenario zijn........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'analoog moet blijven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Smartcard moet hersteld worden Digitale radio of televisie storing : 3 26-08-2015
Digitaal en Analoog Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 2 19-08-2015
Strepen op Veronica/Disney XD (analoog) Storing : 7 08-06-2015
Advertentie