obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Een draadloos snelheids probleem
sjarrel2
Verkeerd begrepen. Win7 update automatisch inderdaad. Maar de wifi driver heb ik zelf gedownload van intel, versie 13.5.0.6. Deze heb ik eergisteren geinstalleerd.

Gr,
 
kobus1960
Oke, dan moet ik het antwoord op je probleem schuldig blijven.
 
sjarrel2
Ik zal eens een router wisselen, kijken of dit het probleem oplost.

gr,

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 23 2011 16:41:21:
Een snelle wissel met een wrt160N wees uit dat de performance van de dir-615 ondermaats is. Met de wrt160N had ik keurig 37 mbit draadloos, in tegenstelling tot de 17 mbit met de dir-615. Ik ga op zoek naar een nieuwe router!

Gr,
Gewijzigd door sjarrel2 op 23-07-2011 16:41
 
MaXMhZ
Had je de netwerk ID (SSID name)wel veranderd in de DLink?

Nooit op standaard laten staan - te veel kans op conflicten met buren die ook een d-linkje hebben staan. Wink

Ik zou voor een gigabit router met dual-band WiFi gaan om een beetje toekomst bestendig te zijn.

De huidige frequenties beginnen vol te raken. Dual-band zal nog wel een tijdje goed gaan.
 
sjarrel2
Eigen naam gebruikt voor de SSID. Ik zit te twijfelen tussen de dir-825 en WDNR3700. Kijken welk koopje ik kan pikken....
 
kobus1960
Ik kan de router in m'n onderschrift ook van harte aanbevelen, niet duur
en werkt perfect!
 
Undertaker
TP Link is een merk die wel aardig werkt indd.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo
Cisco/Linksys E3000 is ook een aanrader,wel duur,maar erg goed.Of de top is de Cisco/Linksys E4200..........schreeuwend duur,rond de 140,- maar dan heb je ook alles in dual range...........omdat mijn routers nog leven heb ik hem nog niet maar zodra ze ermee stoppen komt er in elk geval 1 E4200 in huis........Wink
Ik heb nu nog naar alle tevredenheid de WRT320N en de WRT610N Dual Range,de voorlopers van de routers die ik hierboven aangaf........daar draai ik al in ieder geval 3 jaar probleemloos mee.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een draadloos snelheids probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Probleem met coax aarden? Algemeen : 4 09-08-2015
Download snelheid probleem Snelheid : 3 13-05-2015
Advertentie