obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Ubee EVW3200
por911
De software moet naar de hardenschijf gekopieerd worden en van daaruit geïnstalleerd.
Dan volgt dit menu. Links onderin wisselt de tekst dan steeds tussen:
Rood Cannot find LAN gateway
Wit Found LAN gateway

Kunnen jullie hier iets mee..
por911 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
jfr56
En bij mij blijft het:
Rood Cannot find LAN gateway
 
marcelscholts
Vandaag de WS-4500 gekocht en de hele avond bezig om aan te sluiten. Kom via google hier en zie dat meerdere het probleem "Cannot find gateway"hebben.
Heb, voor mijn gevoel, alles geprobeerd maar kom er niet uit. Mochten jullie iets verder zijn gekomen hoor ik het graag. Mocht ik de oplossing gevonden hebben zal ik dit melden.
 
kobus1960
Probeer de firewall in de EVW eens uit te zetten en probeer het nog eens.
Het "ding" moet een solitaire verbinding hebben met het internet, en dat
behelst BiDir verkeer, dus er komt ook signaal retour, kijk eens of dat werkt??

Edit; zet ook gelijk even IP flood detection uit!
Gewijzigd door kobus1960 op 27-07-2011 23:19
 
marcelscholts
Op mijn laptop en router is de firewall uitgeschakeld. Zal morgen contacten met de leverancier. Krijg ook telkens de melding "can't open file Multi-day Forecast.chk (error 5 toegang geweigerd)".

Blijft een raadsel...
 
kobus1960
Ik heb m'n post gecorrigeerd, heb je de firewall in de EVW ook uitgezet?
En gelijk IP flood detection.
 
marcelscholts
Ik denk dat EVW een modem van Zigg is. Zelf heb ik geen Ziggo maar Alice dus weet niet of ik EVW heb.
Heb een modem van Alice gehad en zelf een router gekocht. Heb geen idee hoe ik in het apparaat van Alice kom..
 
kobus1960
o, Oke, omdat dit topic UBEE EVW3200 heet ging ik er zomaar vanuit
dat we over Ziggo en bijbehorend modem praten, excuus voor deze
simpele gedachte. Wink
 
marcelscholts
Ik zocht op Google naar het probleem wat ik heb met het weerstation en kwam hier uit. Je mag nog steeds tips geven hoor..
 
kobus1960
Doe ik graag, ware het niet dat ik totaal niets van het Alice gebeuren weet. Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee EVW3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie