obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen digitaal beeld geen foutmelding, CI module probleem?

ingisa
Ik heb al 2 jaar een Sony Bravia televisie met een CI module. Opeens krijg ik 's avonds geen digitaal signaal meer en blijft scherm zwart. Televisie doet het wel met DVD speler. als ik de DVDs speler uitzet krijg ik even televisiebeeld (2 sec) en wordt het scherm weer zwart. analoog werkt wel. Vreemde is dat ik 's ochtends wel digitaal beeld heb.
Ben op zoek naar de oorzaak. Kan de CI module defect raken? Hoe kan ik dat verder constateren. Is er iets van een reset mogelijk? .Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen?
 
zig847362
Zelfde probleem hier, met een Philips tv en CI+ module. Altijd prima gewerkt, maar sinds gisteren blijft het beeld blijft zwart met melding "no programme available". Op de website van Ziggo wordt geen storing gemeld...
 
ribo
Ik heb ook twee dagen geen beeld meer met onze Sony Bravia met CI+ module.
Reparatiedienst van Sony gebeld (dacht dat hij kapot was) en die zeggen dat eergisteren Ziggo een update heeft gedraaid die dit veroorzaakt.
Zij hadden al honderden toestellen met dezelfde problemen.
Bij ons werkt het als we de stekker er uithalen en weer indien dan start hij op.
Via de standbij toets komt hij niet meer in het beeld ook geen analoog.
Alleen als je dan bij DOMME Ziggo te raden gaat komen zij met het standaard fabeltje (heeft u het toestel al teruggesteld naar de fabrieksinstellingen ?).
Nou al twee keer kan ik jullie melden maar het helpt niet.
Je komt nooit één stap verder met die helpdeskShock.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 11 2011 13:29:41:
Correctie, ZIGGO heeft gereset niet geupdate.
Evengoed nog geen oplossing voor herstel.
Gewijzigd door ribo op 11-08-2011 13:29
 
kobus1960
Heb je al geprobeerd je kanalen opnieuw in te stellen??
Ziggo is om de haverklap bezig de kanalen te verplaatsen i.v.m. 1 September.
Ze hebben ruimte verkregen door de analoge kijkers te verblijden met zenders
af te pakken, en een boel regionale zenders weg te halen bij de digitalen
Die laatste zenders krijg je alleen nog regiogebonden in de toekomst.
 
clib37
Hier sinds eergisteren hetzelfde probleem, ook met een Sony Bravia.

Alleen het toestel even helemaal uitzetten (dus niet op standby) helpt tijdelijk.
Dan kun je weer digitaal kijken.

Laat ik de tv op standby staan en schakel 'm later in, dan is er geen beeld. Ook switchen naar analoog met de remote lukt dan niet meer. Het groene lampje knippert wel als je de remote gebruikt, maar er gebeurt verder niets.

Haal je de CI+ kaart eruit en zet je de TV dan aan, dan werkt het analoge gedeelte prima.

Maar er is dus blijkbaar een aanpassing bij Ziggo geweest zeer recent, volgens Sony. Dat zal er vast mee te maken hebben. Ziggo maar eens bellen.
 
ingisa
"Fijn"om te horen dat het niet aan mijn tv of mijn CI module ligt. Ik had inmddels zelf ook ontdekt dat uitzetten tijdelijk helpt. Ik hoop dat Ziggo snel iets aan deze klacht doet, want ik heb dinsdag 40 minuten aan de telefoon gezeten en werd toen verbroken. Ik heb geen zin om nogmaals nodeloos te wachten en dan met een standaard antwoord opgescheept te zitten. Ik hoor het graag als iemand weet of en wanneer dit wordt opgelost.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 11 2011 19:08:58:
kobus1960 schreef:

Heb je al geprobeerd je kanalen opnieuw in te stellen??
Ziggo is om de haverklap bezig de kanalen te verplaatsen i.v.m. 1 September.
Ze hebben ruimte verkregen door de analoge kijkers te verblijden met zenders
af te pakken, en een boel regionale zenders weg te halen bij de digitalen
Die laatste zenders krijg je alleen nog regiogebonden in de toekomst.


Domme vraag misschien, maar hoe doe ik dat?
Gewijzigd door ingisa op 11-08-2011 19:08
 
MisterSenseo
ingisa schreef:

"Fijn"om te horen dat het niet aan mijn tv of mijn CI module ligt. Ik had inmddels zelf ook ontdekt dat uitzetten tijdelijk helpt. Ik hoop dat Ziggo snel iets aan deze klacht doet, want ik heb dinsdag 40 minuten aan de telefoon gezeten en werd toen verbroken. Ik heb geen zin om nogmaals nodeloos te wachten en dan met een standaard antwoord opgescheept te zitten. Ik hoor het graag als iemand weet of en wanneer dit wordt opgelost.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> augustus 11 2011 19:08:58:
kobus1960 schreef:

Heb je al geprobeerd je kanalen opnieuw in te stellen??
Ziggo is om de haverklap bezig de kanalen te verplaatsen i.v.m. 1 September.
Ze hebben ruimte verkregen door de analoge kijkers te verblijden met zenders
af te pakken, en een boel regionale zenders weg te halen bij de digitalen
Die laatste zenders krijg je alleen nog regiogebonden in de toekomst.


Domme vraag misschien, maar hoe doe ik dat?


Domme opmerking misschien,maar handleiding van je tv misschien ????
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
clib37
Het opnieuw instellen van kanalen helpt niet.
Ik heb gisteren de meest recente Sony firmware op mijn toestel gezet, en hierna alle kanalen opnieuw ingesteld (via autostart).

Dit lost het probleem NIET op.

Als Sony aangeeft dat Ziggo eergisteren een aanpassing heeft gedaan waarna de problemen ontstonden, dan weet ik genoeg.
Maar hun helpdesk weet uiteraard weer van niets, of ze moeten zich van de domme houden.
 
MisterSenseo
Het is wel gek dat het met Sony Bravia en Philips gebeurt..........misschien een verkeerde update bij Ziggo.
Wacht nog even af,ik weet,het is moeilijk maar wacht even tot de 2e week van september........er is een hoop gaande en er is een hoop werk te doen om heel Nederland te voorzien van het nieuwe systeem.
Er is vast wel een Webcare-medewerker die met het antwoord gaat komen,maar die kunnen dit ook pas weten als het bij Ziggo zelf bekend is.
Ik had hetzelfde verhaal met mijn LG met CI+ module en heb alles opnieuw ingesteld en alles werkt weer.........ik ben er pas naar gaan zoeken naar aanleiding van dit topic overigens......Wink
Hier staan de tv's vastgerot op RTL4 en die doet het altijd goed,hihihihi
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Undertaker
Zelfs als je bij hem zijn CI+ module eruit trekt heeft de tv het geeneens door en speelt die gewoon door Pfft Want het IS ECHT vast geroest op RTL4 en een enkele keer op SBS6!
Hé MisterSeneo Pfft Pfft
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen digitaal beeld geen foutmelding, CI module probleem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk 1 13-10-2016 10:15
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:12:31
| Zippo00:15:17
| kezeltje00:44:25
| Desmark01:19:37
| buijs03:21:10
| jlebbink04:48:12
| Gilex05:56:13
| Matty11:46:33
| Drenthe201611:56:38
| Monteur_kees13:32:02
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan