obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Geen radio 1 meer te ontvangen
Vhond
Sinds een aantal weken lukt het niet meer om radio 1 te ontvangen (analoog via de kabel, ZONDER de decoder ertussen)...

Iemand een idee waar dat in kan zitten?
 
kobus1960
Ja, in de afgefikte/omgevallen zendmasten. Hierdoor is Radio 1 óf niet te
ontvangen óf van frequentie veranderd. Daar zijn de zendmastexploitanten
heel druk mee bezig, dat ligt niet aan Ziggo. Die zijn daar afhankelijk van.
Overigens wel een vet scrabblewoord of niet?Wink
 
Vhond
Maar Ziggo krijgt toch gewoon een directe streak van radio 1 binnen neem ik aan, waarna ze vervolgens het zelf zowel digitaal als analoog hun kabel in 'stoppen'??? Daar heeft die omgevallen mast toch geen invloed op, of begrijp ik dat verkeerd?

Maw heeft iedereen daar last van in het midden van het land die radio1 via de kabel ANALOOG probeert te beluisteren?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2011 08:16:28:
Nog steeds het geval...

Kan iemand me uitleggen waarom een zendmast (voor door de lucht 'streamen' van radio signaal) van invloed is voor ontvangst via de kabel?
Bovendien heb ik het idee dat Ziggo een directe stream ontvangt/gebruikt van het Radio 1 signaal voor distributie via de kabel.

Ik zie ook geen andere mensen/meldingen van mensen die het zelfde probleem hebben (midden des lands). Ben ik de enige??
Gewijzigd door Vhond op 14-09-2011 08:16
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Zover bij ons bekend zou radio 1 moeten werken. Heb je bij je buren al na gevraagd of de zender er bij hen nog wel is?
Ziggo WebCare Jelle
 
Vhond
Zal ik eens doen, maar blijf het wel vreemd vinden dat als ik niks aan mijn kabels en apparaten heb lopen veranderen dat ineens Radio 1 niet meer te ontvangen is PLUS dat andere zenders wel goed te ontvangen zijn...
 
kobus1960
Hier op de analoge kabel, zonder decoder 96,6.
Nou weet ik niet zeker of het al zo was voor 1 September.
Ik heb alles opieuw laten scannen, decoders en tuners.
 
Vhond
Wel midden des lands? bij mij zit het op 88,9 (of hebben ze de frequentie aangepast en niet doorgegeven?)
 
kobus1960
Alblasserdam, laat je tuner gewoon even de kanalen langslopen.
Radio 1 zit overal. Of kijk hier even voor de frequenties in jouw woonplaats
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen radio 1 meer te ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie