obey-robots.txt
02 December 2016, 19:05
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

internet valt vaak uit

doortje99
hallo mensen,
mijn draadloos internet van ziggo valt vrij vaak weg ,elke keer moet ik opnieuw verbinding maken via het netwerkcentrum.
als ik ziggo mail of bel krijg ik algemene antwoorden zoals resetten etc. wat ik natuurlijk allang gedaan heb:
alles uit het stopcontact,dan eerst modem aansluiten en dan router.

ik heb alles in 1 plus van ziggo met een router (netgear) en modem (cisco) ,digi-tv (humax) en windows vista.
soms lukt het met 1 klik opnieuw verbinding te maken maar soms moet ik ook opnieuw opstarten.
eigenlijk vind ik het ontoelaatbaar dat het zo vaak gebeurd bijv van 6-8-2011 tot 11-8-2011 viel de verbinding
5x weg, ik noteer nu de data en de tijden.
hebben jullie ook zo vaak uitval en is dit normaal?
zou mijn router en modem verouderd kunnen zijn?
of heeft het met de IPv6 verbinding te maken die beperkt zijn?
met vriendelijke groet,\
doortje

Undertaker
Wat heb je voor computer / laptop,
Heb je daarbij een lossen adapter of een vaste ingebouwd.
geef even zo veel mogelijk informatie omtrent je thuis situatie?!
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

doortje99
hoi, ik heb een packardbell laptop eaynote MH 36 met windows vista basic,gekocht in juni 2009.
kaspersky internet security is mijn virusbeschermer.
ik heb 25% van mijn comp. geheugen in gebruik.
de adapter is los (via stopcontact) ,de batterij zit er vast in.
de stoel waar ik zit met mijn laptop is maar 1,5 meter verwijderd van digi-tv met kastje waar modem,humax en router in zitten..
ik heb een muis met draad,is veel sneller dan ingebouwde laptopmuis en misschien minder storingsgevoelig dan draadloze muis.
meer info kan ik niet bedenken...
bedankt voor je supersnelle reactie!
met vriendelijke groet,\
doortje

Undertaker
Wat heb je voor wireless kaartje in je computer zitten?

Makkelijkst kan je dat vinden in Configuratiescherm > Apparaatbeheer > en dan onder het kopje Netwerkadapters.

OF via je netwerk centrum en dan op Adapterinstellingen wijzigen links.
Jeffrey.

Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

doortje99
ik vond 'Ralink 802.11 wireless LAN card,is dat wat je bedoeld?
mvg doortje

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 23 2011 13:16:36:
correctie: ralink 802.11 n wireless LAN card
was de n vergeten..doortje
Gewijzigd door doortje99 op 23-08-2011 13:16

Undertaker
ja indd, is er een mogelijkheid dat je kan zien uit welk jaartal de drivers komen:
Je gaat naar Configuratiescherm, je drukt op Apparaat beheer, bij netwerkverbindingen zie je die kaart staan, dan rechtermuisknop Eigenschappen en dan Stuurprogramma tabje drukken
Dan zie je een Datum staan, Wat is die datum.
Jeffrey.

doortje99
de datum van ralink is 29-7-2008
mvg doortje

Undertaker
Hmmm, is al een oude driver, ik ga eens kijken of ik een update kan vinden voor je kaart. wat je wel kan proberen is in die zelfde tab bijwerken en dan automatisch bijwerken doen! alleen moet je dan internet via een netwerk kabel hebben, want hij gaat op internet zoeken!

Ondertussen ga ik kijken voor een update, ( meestal lost dat vele wireless problemen op )

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 23 2011 13:51:10:
Ik heb deze drivers uit 2010 gevonden, download deze even en installeer dat aub.
en dan weer verbinding maken kijken of dit werkt.

http://global-dow...C=EMEA_18P
Gewijzigd door Undertaker op 23-08-2011 13:51
Jeffrey.

doortje99
ik heb op 'stuurprogramma's bijwerken ' geklikt,vervolgens krijg ik de mededeling dat er geen nieuwere software is..

ik weet niet zeker of de link van jouw is:
http://global-download.packardbell.com/GDFiles/Driver/Wireless%20LAN/Wireless%20LAN_Ralink_1.05.0523_Vistax86_A.zip?acerid=634123597846258763&Step1=Notebook&Step2=EasyNote&Step3=EN%20MH36&OS=V10&LC=nl&BC=Packard%20Bell&SC=EMEA_18P

als ik het aanklik met bovenstaande link verschijnt de mediaspeler met mededeling dat het een zip bestand betreft die niet wordt herkend door de mediaplayer?
ik moet nu werken,bedankt alvast vooral je moeite!
doortje

Undertaker
Beste wat je even kan doen is via http://www.winrar... een uitpak programma downloaden, die installeren en mijn link nogmaals aandrukken dan heb je een kans dat het wel werkt Smile

Edit Link klikbaar gemaakt.Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 23-08-2011 18:10
Jeffrey.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt vaak uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak Storing 4 14-10-2016 19:24
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:25:38
| Desmark02:23:13
| MisterSenseo03:40:08
| bertusdh04:38:14
| Black Tiger07:09:42
| Gilex08:39:21
| jlebbink10:38:50
| frankgr17:48:59
| Bitfreak20:59:18
| Hefaistos21:28:43
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan