obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Digitale HD TV Noord niet aanwezig.
JanC050
Sinds enige weken ontbreekt TV Noord in mijn zender pakket op mijn HD Tv met C+ mod.
Het vreemde is dat op mijn andere TV met aparte digitale ontvanger de zender normaal aanwezig is.
Een week geleden heb ik tel. contact gehad met Ziggo. Ze vertelde dat het dezelfde dag verholpen zou zijn.
Maar hij is nog steeds niet aanwezig. Ik vind het vreemd dat deze klacht ooik niet op de site staat als lopende klacht.
Wie weet hier meer van?
Jan C. J.
 
MisterSenseo
Heb je het ook als je de kaarten verwisselt ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Monteur_kees
door de zenderwijzigingen die van start gaan op 1 september
kan het zijn dat sommige toestellen de lijsten niet goed inlezen
u kan de zenders opnieuw laten zoeken

Mvg, Piotje


Quote

JanC050 schreef:

Sinds enige weken ontbreekt TV Noord in mijn zender pakket op mijn HD Tv met C+ mod.
Het vreemde is dat op mijn andere TV met aparte digitale ontvanger de zender normaal aanwezig is.
Een week geleden heb ik tel. contact gehad met Ziggo. Ze vertelde dat het dezelfde dag verholpen zou zijn.
Maar hij is nog steeds niet aanwezig. Ik vind het vreemd dat deze klacht ooik niet op de site staat als lopende klacht.
Wie weet hier meer van?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
JanC050
Omdat ik een Plus pakket heb zal de zender ook na 1 september aanwezig moeten zijn.
Maar ik heb het toestel al enige malen de zenders laten bijwerken maar helaas geen resultaat.
Alles op nieuw installeren is me te veel gedoe. Dan wacht ik maar tot na 1 september.
Overigens werkt het toetsel ook regelmatig zelf de zenderlijst bij. Zonder resultaat.
Jan C. J.
 
Monteur_kees
Misschien dat u onderstaand kan proberen
Als u het over de Kabelkrant Noord Brabant heeft ?

Tijdens controle is er mogelijke) storing geconstateerd.
Door systeem wijzigingen kunnen klanten met een CI+ module niet altijd de Kabelkrant Noord Brabant ontvangen.
Deze storing is te verhelpen door de CI+ module uit de TV te verwijderen en hem vervolgens weer terug te plaatsen.

Dit uiteraard terwijl de televisie aan staat.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
JanC050
Bedankt voor de tip maar ten eerste is het niet Noord Brabant maar Regio zender RTV Noord (Groningen).
Maar toch heb ik even geprobeerd of het verwijderen en herplaatsen de storing oplost helaas na zenders "bijwerken" nog geen RTV Noord.
Het is ook vreemd dat 2 weken geleden de de Ziggo medewerker de storing toegaf en vertelde dat het binnen 1 of 2 dagen verholpen zou zijn.
Dat duidt op een netwerk storing. Toch?
Jan C. J.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale HD TV Noord niet aanwezig.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Advertentie