obey-robots.txt
08 December 2016, 06:59
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Problemen met Panasonic ontvanger

joske180
Hé gozers !!!

Ben lid van Ziggo vanaf 2002... Ofja @home was het toen. Alles ging in die tijd wel goed. Sinds het Ziggo is krijg ik steeds meer problemen die m'n tijd opzuigen. Ben zelf best wel op de hoogte van techniek, knutsel zo een computer in elkaar maar nu ben ik het zat! Eerst kon ik al bijna twee jaar Discovery niet goed ontvangen, toen werd het weer gefixt door Ziggo vanzelf (beetje laat) en alles ging even goed maar nu heb ik meerdere zenders die niet meer goed doorkomen, zoals BBC1 BBC2 en de infozenders van Ziggo zelf, heb nog niet verder gekeken by the way. Jullie zullen je wel afvragen wat voor ontvanger ik gebruik, nou dat is een Panasonic TU_DC40RD oftewel de uitvinders van dit soort dingen. Ik heb al reeds alle bekabeling vervangen omdat ik goud wilde hebben maar storingen blijven. Kwaliteit is wel geweldig voor de rest alleen hoe vaak ik de ontvanger ook reset of herstel of het advies van Julius opvolg alles blijft hetzelfde. Duidelijk voor mij is i.i.g. dat de ontvanger niet kapot is, misschien ligt het aan de smartcard die er trouwens ook prima uitziet of moet ik wellicht wachten op het nieuwe modem ? Help! Laat me weten of je meer weet...

Groetjes,

Joske.

kobus1960
Modem staat los van DTV en telefonie, dus zal geen invloed hebben op
je signaal. Heb je de software al eens geupdated? Niet dat ik veel weet
van jouw panasonic, maar dat zie ik met regelmaat na google zoeken.

joske180
Hé Kobus, jaja word er een beetje moe van maar wil je met je bericht zeggen dat ik m'n modem moet wijzigen of wat bedoel je psies ?

MisterSenseo
Je bekabeling heb je vervangen,maar heb je ook je wandcontactdoos al eens vervangen ?
Gezien je uitspraken zul je wel weten waarover je praat,maar aan een wandcontactdoos denkt vrijwel niemand.
Staat je DTV ontvanger wel op een breedbandversterker ?
Zo nee,dan is nu de tijd ervoor,Zenders zijn anders,zo ook signalen.
Zo ja,probeer hem eens in één van de andere vrije poorten.........poort 4 en 5 zijn meer versterkt dan poort 3.
Werkt niets anders meer,bel dan Ziggo,want misschien is er wel een kabel doodgevroren,om het maar even sarcastisch te noemen.
Het zou heel goed kunnen dat het probleem niet bij jou binnen zit maar buiten maar zolang Ziggo er niet van op de hoogte gebracht wordt,gebeurt er niets natuurlijk.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

joske180
Bedankt MisterSenseo, ik dacht ook al dat het daar aan lag ondertussen. Alleen heb ik dus geen andere poorten, heb versterkertje van @home (heeft maar een uitgang) denk dat dat dus verouderd is. Heb al met Ziggo gebeld trouwens, geen succes. Ik zal ze dit eens voorleggen. Thanks.

MisterSenseo
Dan is dat versterkertje ook niet bi directional dus ongeschikt voor interactieve tv.......Wink

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

joske180
Ja o.k. kennenlijk is dat het probleem, alleen heb ik geen interactieve tv alleen basispakket maar kun je me uitleggen wat dan het probleem is ? I.i.g. moet ik het nieuwe Tratec-versterkertje hebben ?
Gewijzigd door joske180 op 15-09-2011 04:04

MisterSenseo
Heel simpel......................het interactieve tv pakket bestellen bij Ziggo,gratis,en die versterker zit er in.........Wink wel je basis interactieve tv activeren,is ook gratis,maar net doen of je van plan bent extra pakketten te nemen...niet zeggen dat je je oude versterker wilt vervangen,want dan sturen ze je naar sluitallesaan.nl .
Alleen zeggen dat je graag het gratis interactieve tv pakket wilt hebben,daar zit overigens ook een nieuwe wandcontactdoos in........Wink

Succes,

kobus1960
Forget het interactieve tv pakket gratis bestellen bij Ziggo.
Daar moet je nu een recorder bij afnemen, net gebeld om
even iemand uit de brand te helpen. Doen ze niet meer. Sad

MisterSenseo
What the................daar gaat mijn tip om de installatie voor weinig in orde te krijgen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Panasonic ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen 12 10-01-2016 22:59
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software 1 09-12-2015 17:51
Opname problemen met Horizonbox Frequently Asked Questions 4 29-11-2015 20:21
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail Storing 18 07-11-2015 16:59
router problemen Algemeen 9 06-10-2015 17:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:17:03
| Black Tiger05:43:39
| fblemans07:32:34
| Puma08:04:35
| Matty08:11:26
| Zippo10:17:35
| Bitfreak11:18:44
| emiliovisser11:35:27
| buijs11:40:43
| Justin2313:05:24
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan