obey-robots.txt
09 December 2016, 18:26
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

RTL 7 en Veronica verdwenen E48

Zippo
VAnavond geen RTL7 en Veronica. De rest doet het normaal.

Storing bij mij of bij ziggo?

Edit: ben er even dieper in gedoken.

Zowel de smartcard met CI+ als de Cisco digitale ontvanger hebben beide geen RTL7 en Veronica.

Op de cisco krijg ik een E48 melding.

Storingsmeldingen E37 E48 E52

De meldingen E37, E48 of E52 worden veroorzaakt door geen of onvoldoende kabelsignaal.

Om de oorzaak van deze melding te kunnen vinden is het erg belangrijk dat je de bekabeling in je huis goed controleert.

1. Is de televisiekabel goed aangesloten op het aansluitpunt? Is de bekabeling van goede kwaliteit?

2. Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten. Raadpleeg hierbij de volgende handleidingen:
Snel aan de slag met Digitale Televisie
Installatie hoofdaansluiting

3. Heb je alle kabels en aansluitpunten gecontroleerd en is alles juist aangesloten?


De bekabeling nog eens nagelopen, maar dit is het probleem niet.
Het gekke is dat ik bij de systeem informatie van de Cisco het volgende zie.

Tuner1, knippert van signaal 85% en kwaliteit 100% naar 0
Tuner2 heeft een constant signaal van 42% en kwaliteit 100%.

Vooral dat knipperen van tuner 1 vind ik vreemd.
Gewijzigd door Zippo op 28-09-2011 21:39
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
MisterSenseo
In Den Haag beide zenders feilloos,geen storing dus......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
BMP
Franeker geen enkel problemo Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Nu ook de info gevonden van de CI+ met smartcard.

Geluid:
Type zender: Digitaal
Audiotaal:
Leeftijdclassificatie:
Lijst met zenders: Alle
Signaalsterkte: 92
Signaalkwaliteit: 100

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 28 2011 21:55:46:
Morgen zal ik een andere uitgang van de tv versterker proberen die meer versterkt.
Kijken of dat het probleem oplost. Nu kan ik niet klooien omdat er vanalles in gebruik is.
Gewijzigd door Zippo op 28-09-2011 21:55
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
kobus1960
Alblasserdam ook niets loos.
 
Zippo
'k zal binnenkort eens verder prutsen hier. Ondanks dat er hier niets aan de bekabeling is gebeurd en dat het altijd zo gewerkt heeft, heb ik ondertussen hier verhalen genoeg gelezen dat achteraf blijkt dat er dan toch ergens een probleempje zit.

Maar evengoed kan in de straatkast de versterking wel naar beneden zijn gedraaid. Dat heb ik al vaker meegemaakt.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
veloci
Hmm lijkt me sterk dat je uberhaubt vanuit de straatkastje bepaalde frequentie blokken kunt omlaag kunt schroeven.

Maar zo te zien haalt de signaal het net niet. Misschien een draadloos/ electro magnetisch apparaat in de buurt van de bekabeling versterkers/splitters wat de storing veroorzaakt?

Beste en makkelijkste wat je eerst kunt doen, alle connectoren even los halen en opnieuw bevestigen. Of 1 apparaat op het aansluitpunt zetten met een kabel, en dan zo langzaam weer terug bouwen tot je de storing weer hebt, weet je iig waar het aan ligt!
Succes Smile
 
kobus1960
Laat dat maar aan Zippo over, als er 1 weet waar ie over praat.......Cool
 
MisterSenseo
kobus1960 schreef:

Laat dat maar aan Zippo over, als er 1 weet waar ie over praat.......Cool
..........is hij het niet whahahahahahahahaha.
Sorry die werd wel zo verschrikkelijk mooi voorgezet,die moest ik inkoppen !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
kobus1960
teamplayers PfftPfftPfft
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RTL 7 en Veronica verdwenen E48', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Strepen op Veronica/Disney XD (analoog) Storing 7 08-06-2015 18:13
Net5, Veronica, RTL7 en SBS 6 geen signaal Digitale radio of televisie storing 6 09-05-2014 15:47
verdwenen emails Algemene computer en software vragen. 8 31-12-2013 14:12
Veronica. Klacht over Ziggo 17 15-10-2012 19:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:08:16
| ArieBuu00:26:20
| Zippo01:22:10
| Desmark04:32:56
| Tomar05:58:12
| Black Tiger06:06:07
| knilleske06:22:31
| gerrelle07:45:59
| Gilex07:51:12
| kezeltje08:55:18
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan