obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Slecht Internet, slechte service en geen oplossing zoeken
Evjatar
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw abonnement van ziggo. Het alles in 1 pakket, vanwege het snelle internet. Telefoon gebruik ik niet, en tv kijk ik op
een digitale decoder.

Gelijk na de installatie begon het internet al vreemd te doen. Vaker geen verbinding dan wel een verbinding. Dus gelijk de monteur gebeld, 5 dagen wachten
voordat deze tijd had en vervolgens kwam hij ook nog eens te laat, maar a la, kan gebeuren.

Monteur heeft het probleem bekeken, en heeft een nieuwe modem geplaatst omdat de oude kortsluiting had gemaakt blijkbaar. Nou prima, als het internet het dan weer gaat doen. De activatie van de modem kon echter niet voltooit worden omdat er een storing was in het systeem van Ziggo. Activatiecode op een papiertje gekregen en weg was de monteur.

Na een paar uur kon ik de modem wel activeren, dit gedaan netjes volgens de stappen op het scherm. Internet deed het weer. Ik blij en gelijk lekker wat downloads aangezet, en even alles gedaan wat ik al een tijd niet meer kon omdat de snelheid niet hoog genoeg was.

Echter na 2(!) dagen viel het internet weer terug in zijn oude gewoontes. Vaker het niet doen dan wel. Dus weer gebeld naar Ziggo, modem gereset vanaf de kant van Ziggo, en poeslief aan de telefoon: "zo is het weer opgelost meneer, fijne dag nog verder". Maar het was niet opgelost. Een uur later weer hetzelfde..
Uiteindelijk toch maar weer een monteur gebeld. Duurde weer een paar dagen en toen kwam deze weer langs.
Weer de modem vervangen, want deze was ook al stuk gegaan blijkbaar, na 2 weken!
Weer een nieuwe modem eraan gehangen, maar ook deze kon niet gelijk geactiveerd worden, maar dat zou de monteur doorgeven en dan zou het binnen een paar uur geregeld zijn.
Ik was mijn vertrouwen in monteurs al kwijt na de 1e monteur, maar deze 2e monteur herstelde dit vertrouwen ook niet. Nieuwe modem aan de muur gehangen, draadjes ingeplugd en weg was hij.

En weer na een paar dagen ging het internet raar doen. Dus vandaag uiteindelijk maar weer gebeld, ik was er helemaal zat van. Dus ik leg het uit aan de klantenservice, en ik leg ook uit dat ik op deze manier niet kan werken, omdat ik veel internet moet gebruiken hiervoor.
Zegt de medewerker aan de telefoon doodleuk:" dan zegt u toch op".
Nou sorry hoor, hoezo hulpvaardig.

Mijn mening is op dit moment dat Ziggo een stel oplichters zijn. Ze doen een belofte aan mij (dmv een contract) dat ik internet krijg dat snel is, en dat het werkt. Maar het werkt niet, en als het werkt is het verre van snel. Mijn telefoon met 7Mb/ps is nog sneller.
Ziggo is niet klantvriendelijk (de mensen die ik gesproken heb dan) en ze zijn niet bereid om maar enigzins wat dieper te zoeken naar een probleem. "doet het internet het niet? Dan vervangen we de modem en gaan we weer weg".
Ik betaal verdomme 52 euro in de maand voor internet,tv en bellen en vervolgens werkt het internet het merendeel van de dag niet. Op sommige dagen kan ik maximaal een uur internetten, waarvan ik ongeveer 20 minuten zit te wachten op pagina's die laden.

Ik had beter verwacht van Ziggo
 
BMP
Oplichters zijn het niet hoor, ze willen echt wel voor ieder een probleemloze verbinding, dat het soms niet goed gaat bij de ks is niet goed natuurlijk,

Ik geeft je probleem even door aan webcare Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Evjatar
Maar op een of andere manier doet het internet het bijna nooit, en kijkt de monteur niet of het probleem is opgelost. Ik typ dit nu op mijn mobiel omdat het internet het alweer niet doet. Gaat ziggo ook vergoeden dat ik elke keer ergens anders heen moet om te internetten? Dat kost geld en tijd wat ik een stuk beter kan besteden. En vergoeden ho maar. En dat gecombineerd met onvriendelijke hulp van de klantenservice.
 
BMP
Wacht nu maar even af wat webcare gaat doen, zal wel morgen worden, maar ze doen altijd prima werk Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Als je middels PB je klantnummer stuurt zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Jelle op 03-10-2011 12:14
Ziggo WebCare Jelle
 
Melkbekertje
Hier precies het zelfde probleem. Sinds februari steeds problemen, telefoon regelmatig maar internet meerdere malen per week. Vandaag misschien een uurtje internet kunnen gebruiken.
Diverse keren gebeld, de meeste mensen van de klantenservice weten het beter dan hun collega's, tot modem resetten, router die niet klopt. U heeft een oud modem in september bent u aan de buurt voor vervanging, ander zegt nee hoor uw modem klopt. Uiteindelijk een gratis monteur afgedwongen, die veels te voreg kwam, een paar uur, gelukkig was ik thuis. Alles was door hem fout aangesloten ( een kennis die bij UPC werkt had dit allemaal gedaan ) en dan ook nog zeggen dat mensen niet zo moeten zeiken.
Maar tot opheden wel betalen 52 euro per maand, maar service en verbinding ho maar
 
Evjatar
Er is gister een afspraak gemaakt voor een monteur. Deze komt morgen en gaat er naar kijken. Er moest duidelijk een notitie gemaakt worden dat het signaal gemeten zou worden, zodat een fout in de bedrading in het huis uitgesloten zou kunnen worden. Volgensmij is dit iets wat altijd moet gebeuren als het internet het niet goed doet. Ik wacht morgen af en dan is het internet hopelijk weer goed, mocht het niet zo zijn dan mag er weer een monteur komen en ga ik actie ondernemen tegen het betalen van ziggo. Ik heb nu al de hele ochtend geen internet, en gisteren maar een halfuur over de hele dag verspreid.
 
MaXMhZ

Quote

Evjatar schreef:

Er is gister een afspraak gemaakt voor een monteur. Deze komt morgen en gaat er naar kijken. Er moest duidelijk een notitie gemaakt worden dat het signaal gemeten zou worden, zodat een fout in de bedrading in het huis uitgesloten zou kunnen worden. Volgensmij is dit iets wat altijd moet gebeuren als het internet het niet goed doet. Ik wacht morgen af en dan is het internet hopelijk weer goed, mocht het niet zo zijn dan mag er weer een monteur komen en ga ik actie ondernemen tegen het betalen van ziggo. Ik heb nu al de hele ochtend geen internet, en gisteren maar een halfuur over de hele dag verspreid.

Allemaal erg vervelend. Hopelijk vindt de monteur het probleem.

Zorg wel dat je de rekening van Ziggo betaald. Providers zijn over het algemeen HEEL snel om je een incasso bureau of deurwaarder op je dak te sturen. Dit kost handen vol geld en is een veel grotere ergernis dan een slechte verbinding.

Mocht je recht hebben op restitutie van betaalde gelden, dan zal Ziggo dit geld vanzelf op je rekening terug storten. Dit kan wel een maand of wat duren, maar is altijd beter dan ge-emmer met een incasso bureau.

Goed of niet, blijf betalen.

Een mogelijkheid die wel zinnig is, is het opzeggen van je abbonement. Eventueel kun je dan later opnieuw aan laten sluiten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht Internet, slechte service en geen oplossing zoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Advertentie