obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Verschillende geluids-nivo's bij zenders
cygnes
Hallo sinds enkele weken hebben we last van het feit dat het geluid van de comm. zender zachter is dan van ned1,2 en 3. Toeval wil wat we meerdere mensen uit de straat gesproken hebben op een feest en dit onderwerp ter sprake kwam. Wij wonen op 35 maar de buren op 37, 33 en 25 hebben dezelfde klacht. Dit kan geen toeval zijn juist omdat 2 buren een nieuwe tv hebben van plm 1 a 2 maand oud. Zijn er mensen die dit (ook) herkennen/hebben gehad. Dit speelt zich af in Kampen.
 
Gilex
Bij elke zender is er wel wat verschil in de uitsturing van het geluid.
Dat ligt niet eens zo zeer aan ziggo maar o.a. de aanbieder van het bronsignaal.
Bijvoorbeeld Technicolor die het bron signaal(AV) aanbied op de MediaGateway waar de nederlands providers veel van de signalen van ontvangen.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
cygnes
Hallo Gilex,

Bedankt voor je reactie maar het verschil is te groot en zo in eens, jaren is het goed geweest en nu hebben diverse mensen dezelfde klacht?? Het verschil is echt groot als je tussen de zenders zapt.
Ik kan deels je reactie volgen en begrijpen maar nogmaals dit verschil is echt te groot.
Ik heb ziggo om een reactie gevraagd maar tot nu toe nog niets ontvangen.
Mvg
 
veloci
Ik denk dat je niet bij ziggo moet zijn maar bij de zenders zelf. Zoals Gilex al zei. Ook omroepen gebruiken (ieder jaar) 1 september om het nieuwe tv seizoen te openen en als begin datum voor nieuwe (technische)dingen.
 
cygnes

Quote

veloci schreef:

Ik denk dat je niet bij ziggo moet zijn maar bij de zenders zelf. Zoals Gilex al zei. Ook omroepen gebruiken (ieder jaar) 1 september om het nieuwe tv seizoen te openen en als begin datum voor nieuwe (technische)dingen.


Hallo Veloci,

Dit is toch ondoenlijk dat iedere nederlander met de zenders contact moet zoeken voor dit soort zaken.
Waarom is dit dan alleen in onze straat wijk en niet bij meerder mensen plaatsen aan de orde.
O ja ik hoor dan graag telefoonnummers en adressen van je inzake de zenders?? Wink
 
kobus1960
@Cygnes, hier heeft iedereen last van, net zoals dat de reclameblokken
bij diverse zenders harder zijn. Kan Ziggo niets aan doen, zoals al gezegd.

Dit is een forum van en door gebruikers van Ziggo, wij zijn niet Ziggo.
Dus de toon naar Veloci, die probeert te helpen, kan wel wat minder.
Google is je vriend.
 
cygnes

Quote

kobus1960 schreef:

@Cygnes, hier heeft iedereen last van, net zoals dat de reclameblokken
bij diverse zenders harder zijn. Kan Ziggo niets aan doen, zoals al gezegd.

Dit is een forum van en door gebruikers van Ziggo, wij zijn niet Ziggo.
Dus de toon naar Veloci, die probeert te helpen, kan wel wat minder.
Google is je vriend.


Hallo Kobus,

Nee dat is het juist, niet iedereen heeft hier last van. Slechts enkele in de straat hebben hetzelfde als wij sinds enkele weken. Dus niet iedereen en ook het verschil zoals al vaker genoemd is vele malen harder dan bij de reclameblokken.
Dit laatste (harde reclameboodschappen) is er overgens niet meer want dat is bij wet vereboden, dus ik snap deze opmerking dan ook niet.
Verder is met de toon van mijn tekst niets mis. Het is hoe iemand hem zelf interpreteert. Maar het is te makkelijk om te reageren en dan naar niets te verwijzen (de zenders wie zijn dat?? het is een soort hullie en jullie verwijzing of de zaak is schuldig aan (wie is de zaak??) ofwel nietszeggend)
 
kobus1960

Quote

Dit laatste (harde reclameboodschappen) is er overgens niet meer want dat is bij wet vereboden


Kijk Eredivisie live en RTL7 tijdens sport(gerelateerde) uitzendingen.

Quote

(de zenders wie zijn dat?? het is een soort hullie en jullie verwijzing of de zaak is schuldig aan (wie is de zaak??)


Bij welke zenders heb je last, moeten we echt uitspellen bij welke zenders
cq zendgemachtigden je moet zijn? RTL in z'n geheel bv.?
Nogmaals, Ziggo geeft 1 op 1 door, dat wat zij aangeboden krijgen.

Dit forum kan hier niets aan veranderen, open een topic met een Poll en kijk
of je wat kan mobiliseren. Toon even aan dat er veel mensen zijn met dit probleem.Wink
 
cygnes

Quote

kobus1960 schreef:

Quote

Dit laatste (harde reclameboodschappen) is er overgens niet meer want dat is bij wet vereboden


Kijk Eredivisie live en RTL7 tijdens sport(gerelateerde) uitzendingen.

Quote

(de zenders wie zijn dat?? het is een soort hullie en jullie verwijzing of de zaak is schuldig aan (wie is de zaak??)


Bij welke zenders heb je last, moeten we echt uitspellen bij welke zenders
cq zendgemachtigden je moet zijn? RTL in z'n geheel bv.?
Nogmaals, Ziggo geeft 1 op 1 door, dat wat zij aangeboden krijgen.

Dit forum kan hier niets aan veranderen, open een topic met een Poll en kijk
of je wat kan mobiliseren. Toon even aan dat er veel mensen zijn met dit probleem.Wink


Hoi Kobus

Eredivisie live heb ik niet (zit op analoog niet digitaal!!!)
RTL7 tijdens sport(gerelateerde) uitzendingen, ik zal er eens opletten maar is mij nog niet opgevallen.

Bij welke zenders heb je last, .........
Waarom dan nu wel last en voorgaande tig jaren niet??, dat wil er niet in bij mij.
Ergens zal dan iets veranderd moeten zijn, zal andere buren die ik nog niet gepsroken heb ook eens vragen verderop in de straat.
 
kobus1960

Quote

Eredivisie live heb ik niet (zit op analoog niet digitaal!!!)


Aha, hier heb je al een filter in de klacht, die had je nog niet aangegeven. Wink
Het is bij Ziggo altijd wel zo, hoe meer dezelfde klachten, hoe sneller de actie.

Succes!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verschillende geluids-nivo's bij zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie