obey-robots.txt
06 December 2016, 20:52
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Hindi zenders

Jash
Het volledige Hindi pakket van 4 zenders ligt er bij mij uit al sinds woensdag 12 oktober. Op mijn postcode staat ook een storing vermeldt vanaf 12 oktober. Maar de getipte oplossing heb ik al geprobeerd. Sterker nog: Ik heb werkelijk alle kabels en de stekker van de ontvanger eruit gelaten voor hooguit een minuut. Toen weer alles aangesloten.

Probleem is ook: Bij het aanmaken van mijn ontvanger gaat die steeds weer meteen op een zender. Ik kan niet meteen in die setup komen om opnieuw naar zenders te zoeken.
Maar ook opnieuw naar zenders zoeken heb ik toch gedaan, zowel vooraf als achteraf. Helpt niet.

En de helpdesk is telefonisch ook te druk... geen medewerkers beschikbaar.

Drama! Help!

MisterSenseo
Staat er bij de storing of hij "lopend" is of "opgelost" ?
Als hij "lopend" is dan kun je doen wat je wilt,dan is de storing nog niet verholpen.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Jash
Hij staat op lopend. Dus dan moet ik gewoon wachten? Sad Zou wel zo eerlijk zijn als we het verrekend zagen op de facturen. 1/4e deel van de maand is al gauw meer dan 6 euro van het Hindi pakket.

PS: Medewerker kunnen bereiken. Ik krijg nieuwe kabels toegestuurd. Weet iemand toevallig welke? Vette hirschmann kabels? Of B-merk spul?
Gewijzigd door Jash op 17-10-2011 21:21

Zippo
Hoi Jash, spreek/schrijf je toevallig Hindi? Ik ben actief betrokken bij de ontwikkeling van deze forum software. Voor de supportsite in India zoeken we nog hulp bij de vertaling van Engels naar Hindi.

Neem maar eens een kijkje op:PHP-Fusion.in.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Jash
Zippo schreef:

Hoi Jash, spreek/schrijf je toevallig Hindi? Ik ben actief betrokken bij de ontwikkeling van deze forum software. Voor de supportsite in India zoeken we nog hulp bij de vertaling van Engels naar Hindi.

Neem maar eens een kijkje op:PHP-Fusion.in.

Nope, sorry

MisterSenseo
Jash schreef:

Hij staat op lopend. Dus dan moet ik gewoon wachten? Sad Zou wel zo eerlijk zijn als we het verrekend zagen op de facturen. 1/4e deel van de maand is al gauw meer dan 6 euro van het Hindi pakket.

PS: Medewerker kunnen bereiken. Ik krijg nieuwe kabels toegestuurd. Weet iemand toevallig welke? Vette hirschmann kabels? Of B-merk spul?

Tjonge jonge,meteen beginnen over verrekeningen..........wil je nou tv kijken of rijk worden ?
Als je rijk wilt worden moet je alles opzeggen dan hou je je geld in je zak !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Jash
MisterSenseo schreef:

Jash schreef:

Tjonge jonge,meteen beginnen over verrekeningen..........wil je nou tv kijken of rijk worden ?
Als je rijk wilt worden moet je alles opzeggen dan hou je je geld in je zak !

Ik had zo eentje al verwacht. Ik ga er vanuit dat ik niet in me eentje leef en dat ik ook een beetje spreek namens mijn ouders, die een wat andere mentaliteit hebben dan ik.

pommerak
hallo hier op postcode 2544 hetzelfde geen beeld op het hindi pakkeSad

MisterSenseo
pommerak schreef:

hallo hier op postcode 2544 hetzelfde geen beeld op het hindi pakkeSad

Televisie
Signaalwijziging bij Ziggo
Na een wijziging in ons netwerk, is het mogelijk dat je op sommige zendes geen digitaal beeld meer hebt. Dit los je op door de zenders opnieuw op te zoeken.

Kies in het menu van je ontvanger of CI+ televisie voor "Installatie", "Netwerkinstallatie" of "Zenders zoeken" (afhankelijk van het menu van je apparaat).
Zoek de zenders opnieuw met de volgende instellingen:
Frequentie: 372000
Netwerkid: 5555

Meer informatie staat in de handleiding van je ontvanger.
status: lopend
begin: 12-10-2011, 15:01
duur: langer dan 24 uur

Direct van de Ziggo site gekopieerd.......Pfft

pommerak
hallo heb dit 5x gedaan met diverse kabels ook met C6 en koka799,maar geen beeld,aan de overkant zijn ze wel bezig met renoveren van huizen en precies onder mijn huis heeft kpn alles open gehaald om de lijnen door te zetten naar het nieuwe gebouw.Angry andere zenders komen wel goed door,alleen hindi pakket en alle andere zenders die op deze freqentie zitten bv alJaziera zijn niet te ontvangen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hindi zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket Klacht over Ziggo 6 23-04-2016 16:23
Geen smartcard nodig, 46 zenders ongecodeerd bij ziggo Ziggo nieuws 8 11-10-2015 22:44
Sunrise agenda met TV zenders wat en wanneer Algemeen 1 20-08-2015 09:58
Problemen ontvangst via Ziggo na opnieuw zenders zoeken Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 22-02-2015 17:47
Zenders erbij, zenders eraf en meer. Ziggo nieuws 1 17-02-2015 09:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger< 5 mins
| MisterSenseo00:55:33
| Bitfreak01:02:11
| Justin2301:46:16
| Hefaistos02:40:04
| Gilex03:28:51
| kezeltje08:29:30
| Desmark09:04:42
| buijs11:06:15
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan