obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

gecodeerd signaal

zwanie34
Van de ene op andere seconde heb ik geen digitaal beeld meer (CI module). Wel werkt de electronisch tv-gids onder in beeld (om te zien wel programma er is en komt). De foutmelding is op alle zenders 'gecodeerd signaal'. Wel heb ik analoge zenders.
Ik heb geprobeerd om opnieuw de zenders te laten zoeken. Maar zonder resultaat.
Zal ik op 'Mijn Ziggo' de betreffende smartcard resetten? Of heeft dit voor dit probleem geen enkel nut? Ik durf niet zomaar iets te doen namelijk...De helpdesk (bandje) verzoekt mij op een later tijdstip terug te bellen i.v.m. drukte.

Alvast bedankt voor een reactie!
 
Monteur_kees
Hoi zwanie34
wat gebeurt er bijv: op nederland1 indien de ci+ module verwijderd wordt
Nederland 1 HD is namelijk ook te kijken zonder module
en om wat voor merk tv gaat het ?

gr, Piotje


zwanie34 schreef:

Van de ene op andere seconde heb ik geen digitaal beeld meer (CI module). Wel werkt de electronisch tv-gids onder in beeld (om te zien wel programma er is en komt). De foutmelding is op alle zenders 'gecodeerd signaal'. Wel heb ik analoge zenders.
Ik heb geprobeerd om opnieuw de zenders te laten zoeken. Maar zonder resultaat.
Zal ik op 'Mijn Ziggo' de betreffende smartcard resetten? Of heeft dit voor dit probleem geen enkel nut? Ik durf niet zomaar iets te doen namelijk...De helpdesk (bandje) verzoekt mij op een later tijdstip terug te bellen i.v.m. drukte.

Alvast bedankt voor een reactie!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
zwanie34
Ik heb nog nooit ned 1, 2 en 3 gehad. Maar dit terzijde. Het is een Samsung televisie.

Alle stappen zoals Ziggo voorschrijft uitgevoerd (fabrieksinstellingen, netwerk id etc.) maar niets...
De televisie vindt digitale kanalen. Maar als de installatie klaar is, de melding 'gecodeerd signaal' op alle zenders :-(
 
Monteur_kees
en als je stappen doorloopt zoals in onderstaand document

http://www.samsun...ciplus.pdf




zwanie34 schreef:

Ik heb nog nooit ned 1, 2 en 3 gehad. Maar dit terzijde. Het is een Samsung televisie.

Alle stappen zoals Ziggo voorschrijft uitgevoerd (fabrieksinstellingen, netwerk id etc.) maar niets...
De televisie vindt digitale kanalen. Maar als de installatie klaar is, de melding 'gecodeerd signaal' op alle zenders :-(

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
zwanie34
en als je stappen doorloopt zoals in onderstaand document

http://www.samsun...ciplus.pdf

Precies zo doorlopen. Zou de CI module defect kunnen zijn? In de slaapkamer een 'kastje' van Ziggo. En die doet het.
 
Monteur_kees
die zou defect kunnen zijn maar dan nog zou je nederland 1 moeten kunnen ontvangen
deze werkt ook zonder ci+ module deze is vrij te ontvangen



zwanie34 schreef:

en als je stappen doorloopt zoals in onderstaand document

http://www.samsun...ciplus.pdf

Precies zo doorlopen. Zou de CI module defect kunnen zijn? In de slaapkamer een 'kastje' van Ziggo. En die doet het.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
zwanie34
Beste Piotje,

Wat het geweest is, weet ik nu nog steeds niet. Maar ik heb na een nachtje slapen weer beeld. Alleen nog steeds ned. 1, 2 en 3 niet. Maar deze heb ik ook nooit gehad.

Heel erg bedankt voor je tijd en tips!
 
Monteur_kees
zwanie34 schreef:

Beste Piotje,

Wat het geweest is, weet ik nu nog steeds niet. Maar ik heb na een nachtje slapen weer beeld. Alleen nog steeds ned. 1, 2 en 3 niet. Maar deze heb ik ook nooit gehad.

Heel erg bedankt voor je tijd en tips!



Graag gedaan
ned1 zit ook op 901
ned2 op 902 enz,enz

Wink
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
MisterSenseo
Piotje,goed bezig met je onderschrift !!!
Klasse............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Monteur_kees
kan er nog wel een lijst onderzetten en wat kleurtjes erbij

haha Smile


MisterSenseo schreef:

Piotje,goed bezig met je onderschrift !!!
Klasse............Wink

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gecodeerd signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Samsung Horizon Mediabox kan geen SD signaal afgeven? Ziggo Gebruikers Groep 4 06-12-2015 14:51
Wifispots signaal versterken Storing 12 26-03-2015 23:11
Minder kwaliteit signaal na omzetting? Klacht over Ziggo 18 17-03-2015 23:31
Signaal 51% Instellingen software 5 31-01-2015 17:30
Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal! Opleveringsproblemen 3 02-01-2015 18:22
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:12:41
| Zippo00:15:27
| kezeltje00:44:35
| Desmark01:19:47
| buijs03:21:20
| jlebbink04:48:22
| Gilex05:56:23
| Matty11:46:43
| Drenthe201611:56:48
| Monteur_kees13:32:12
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan