obey-robots.txt
02 December 2016, 19:01
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ip adres geblokt

henk1962zh
hoi forum gebruiker,

mag ik me even voorstellen mijn naam is henk en ik heb sinds 3 dagen problemen met 1 site ik heb ziggo alles in 1 en heb vaste pc en draadloos lappie tot mijn beschikking
sinds 3 dagen kan ik niet meer op een site looki.nl komen heb al geprobeerd met google firefox e.d. ik speel het spel empireuniverse2 van looki.nl maar kan er niet opkomen omdat me ip adres geblokt wordt ik heb een linksys wrt54g router heb alles al geprobeerd maar krijg geen connectie met mijn spel andere spelen zoals torpia kan ik wel spelen snap er niks van

wie kan me helpen

groet henk1962zh

Zippo
Looki.nl opent hier normaal. Als het probleem bij jou uitgesloten kan worden, dan kun je nog proberen met de beheerder van looki.nl contact op te nemen. Hij kan dan kijken of je ip adres geblokkeerd wordt.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

henk1962zh
ik ben bij een vriend net geweest en daar kan ik dus wel op looki komen heel vreemt dan is ip geblokkeerd heb geprobeerd met vaste pc kan ik ook niet op het spel komen denk dat ik met ziggo ga bellen maandag om te kijken of ik ander ip adres kan krijgen

kobus1960
Hier ook geen problemen.

Ziggo-WebCare_Jelle
Is het probleem al opgelost? Zo niet, dan mag je mij ook een PB sturen met je klantnummer, dan kijk ik of ik iets voor je betekenen kan.
Ziggo WebCare Jelle

veloci
Je hebt bij ziggo internet hebt, heb je geen vast ip adres, dus als je bijvoorbeeld je modem langer uit hebt staan (bijv 's nachts) krijg je een nieuw ip adres.

henk1962zh
heb al geprobeerd met modem 6 uur uit te doen en kreeg of heb nog steeds het zelfde ip adres misschien langer doen

thx

kobus1960
Onjuist, je hebt bij Ziggo een vast IP adres. Wij mod's hebben elke nacht
de modems een half uur of langer uitstaan, en houden gewoon onze IP.
Bovendien kunnen wij dat hier zien of iemand met een ander IP binnenkomt.

Henk je was me net voor,Wink Stuur Jelle even in een PB je gegevens.
Gewijzigd door kobus1960 op 31-10-2011 22:24

Zippo
kobus1960 schreef:

Onjuist, je hebt bij Ziggo een vast IP adres. Wij mod's hebben elke nacht
de modems een half uur of langer uitstaan, en houden gewoon onze IP.

Mijn ervaring is anders. Als je langere tijd je modem uit hebt krijg je wel degelijk een ander ip adres, maar ook niet altijd. Het hangt er maar denk ik net vanaf of er een ander ip adres beschikbaar is.

Het kan ook toeval zijn geweest omdat ziggo juist op dat moment met netwerk werkzaamheden bezig is geweest.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Puma
http://192.168.1....

Klik op bovenstaande adres en je komt als het goed is in je router terecht, de Linksys WRT54G.

Ergens op dat scherm moet staan "Mac klonen". Klik daarop en de cijfers en letters zullen veranderen. Als dat gebeurt is, klik dan op opslaan.

Modem uit, router uit.
Daarna allebei weer aan en je hebt een nieuw IP adres.

Hierbij de handleiding voor de volledigheid. Ga naar pagina 18 voor het gedeelte over "Clone MAC Address".

http://homedownlo...U_UG,0.pdf

Overige info:

Er is in Nederland één consumenten provider over welk, op verzoek, aan vast IP adres doet. En dat is XS4ALL. De rest werkt allemaal met DHCP op basis van "Long Life Lease". Oftewel, het verloopt haast nooit.
Gewijzigd door Puma op 31-10-2011 23:21

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip adres geblokt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
kan niet inloggen op cisco modem en ip adres is veranderd Ziggo Gebruikers Groep 6 27-05-2015 17:27
IP adres vast zetten; o.a.van NAS en mediaplayer Hardware instellingen 6 26-01-2015 18:22
: De URL of het IP-adres van de NTP-server ziggo Algemeen 4 13-04-2014 17:38
Een nieuwe IP-adres Instellingen software 7 09-01-2014 10:20
Geen nieuw IP adres Instellingen software 3 08-01-2014 16:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:22:00
| Desmark02:19:35
| MisterSenseo03:36:30
| bertusdh04:34:36
| Black Tiger07:06:04
| Gilex08:35:43
| jlebbink10:35:12
| frankgr17:45:21
| Bitfreak20:55:40
| Hefaistos21:25:05
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan