obey-robots.txt
08 December 2016, 07:00
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

klacht internetverbinding

monique4
Bij ons lag vandaag 5 keer het internet er uit. Dit gebeurt regelmatig sinds we over zijn op Ziggo. Met Casema hadden we NOOIT klachten.
Ik vind dat alles met Ziggo SLRECHT geworden is en ik zal niemand aanraden om bij Ziggo te gaan. Dat spotje kunnen ze ook beter niet uitzenden want ik ga compleet over mijn nek.

stanny
Heyyyy Mede-gedupeerde....

Ik meld het maar even: sinds een paar dagen weer mijn internet terug. Na bijna 5 werkdagen. Niet normaal. Om maar ff 2 belangrijke feiten te noemen: De enorme lange wachttijd voordat je geholpen wordt. En dan 2: iemand aan de lijn krijgen, die geen zinnig antwoord kan en wil geven....... Weet niet of dat hier ook mensen van Ziggo meekijken, maar ik zou het zeker anoniem doen. Je kan er volgens mij NIET trots op zijn dat je daar deel vanuit maakt.....

Laat staan het besef hebt, welke verantwoordelijkheden je draagt.

Sailing "HOME" zou ik bijna zeggen.......

Grt,

stannyAngry

Slice
laat maar.... wordt toch een kansloze missie.... Lijkt UPC wel....
Gewijzigd door Slice op 03-07-2008 16:31

Joran
Ziggo is zwaar *** !!! Helpdesk is ***!!
Enige optie is OPZEGGEN !!!!

afgelopen maandag gedaan !!!!!Sad

Edit Zippo: Ondanks de ** zal iedereen begrijpen wat je bedoelt. Wink Kon het origineel echter niet laten staan.Angry
Gewijzigd door Zippo op 01-08-2008 18:53

Full HD Freak
DIT SOORT ANTWOORDEN KRIJG JE!!!

Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden
van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail
informeren wij u als volgt.

Helaas bevat uw e-mail niet genoeg informatie om uw vraag te kunnen
beantwoorden. Wij vragen u vriendelijk om de situatie duidelijker te
omschrijven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: XXXX XXXXXX (VOLGENDE KEER KOMT DE NAAM ERBIJ !!!)

@Home heeft een nieuwe naam: Ziggo. Daarover heeft u van ons al meer
gehoord. Helaas is het ons nog niet gelukt om deze e-mail volledig om te
zetten naar Ziggo. Daarom geven wij hierbij aanvullende informatie:
- Bij Ziggo krijgt u televisie, internet en telefonie zoals u gewend
bent. Alleen de productnamen worden anders. De overgang naar deze nieuwe
productnamen gaat geleidelijk. Het kan dus zijn dat u in onze
communicatie nog oude productnamen tegenkomt.
- U ziet nog @Home internetadressen. U kunt deze wel gewoon gebruiken. U
komt automatisch op de juiste pagina, dat kan dus ook een @Home pagina
zijn.

Full HD Freak
DIT IS MIJN VRAAG:

U speurt de brief maar op, gestuurd naar de directie.
Ik accepteer geen standaard knip/plak antwoorden anders moet ik helaas toch op een andere manier ZIGGO nog negatiever in het nieuws brengen.
Ik hoop dat u mijn statements begrijpt, ik ben er bijna klaar mee.
Niemand van de callcenter medewerkers zal het interesseren maar er is nog weinig geduld.

Ik lees enkel negatief nieuws en u verklaart mij voor gek dat ik maar wat in het rond bazuin, anders kan ik het niet uitleggen.
U schrijft bedragen op 20 juli af en dateert op de factuur 1 augustus.
U steelt van iedereen 10 dagen rente, dit accepteer ik niet, asociaal en niet te toleren.
Het kantoor in Groningen is dichtbij om toch eens u met een net bezoek te vereren voor duidelijkheid !!
Ik blijf niet in brieven volharden.

Het is toch belachelijk dat ik nu al 5 maand Discovery HD een slecht/kloten beeld heb maar wel betaal.
Deze beelden zijn opgenomen en zal ik gebruiken in de rechtszaak mocht Ziggo niet tot inkeer komen.

Ook internet is instabiel of gewoon uren niet te ontvangen.
Sinds 30-07-2008 22.16 lag internet eruit, op 31-07-2008 13:18 was het signaal weer beschikbaar. Tig time-outs per dag.
Er waren geen onderhoudswerkzaamheden.

Als u denkt dat ik gek ben? Ik zou nu gewoon zorgen dat de claim word uitbetaald, mijn problemen opgelost gaan worden en u mensen eens serieus benaderd.

Boven en onderstaande is geen standaard Callcenter werk voor een vakantie kracht/Jupp maar leidinggevende/directie werk.
Mensen die graag hun organisatie beter willen maken en vaste dienstverbanden hebben en weten waarover ze praten.
Maar ik betwijfel of deze mensen bij ZIKKO / ZIGGO werken.

DUS:

Ik verzoek u conform mijn laatste brief het bedrag a € 51.51 terug te storten.
In mijn brief heb ik aangegeven dat u GEEN bedragen meer automatisch
incasseert.
Dat doet u dus nu ook niet meer op straffe van € 1000,00 claim op basis van elke afschrijving.

U gaat eerst al mijn problemen oplossen en ik ben niet voornemens nog
langer mij bloot te stellen aan de slechte service / kwaliteit hd
zenders / internet performance etc. die u levert.

Bij deze zorgt u er dus voor dat € 51.51 voor 5 augustus 2008 op mijn
rekening staat.
U praktijken ben ik zo langzamerhand zat.

Jovel
Eric ,

succes :-)

Louisk
Ik heb sinds enkele weken vreselijk traag internet. Ondanks dat ik bij @home een abonnement had van 4 mb downloaden, haalde ik nadat Ziggo geboren werd, snelheden van gemiddeld 11 mb! Een tijdlang tot ongeveer begin augustus was de snelheid conform de snelheid behorende bij mijn abonnnemet, dus 4mb downloaden. Helaas valt vanaf ongeveer begin augustus regelmatig de verbinding weg. Soms inclusief de telefoon. Omdat ik via grabit van nieuwsgroepen download is de snelheid en stabiliteit van de internetverbinding goed te zien. Vandaag is mijn snelheid nog géén 1mb! Gemeten met speedtest.bbned.nl. Maar de snelheid is al dagen lang hooguit 1.5mb! En als ik via nieuwsgroepen download zie ik ook nog eens dat ik een soort van klapperverbinding heb. Erg vreemd!
Ik heb de helpdesk vandaag gebeld en deze zei dat het probleem zichtbaar was bij hun en dat het aan de bedrading van het modem lag, iets in die trend in ieder geval. Er zal mij nieuwe bedrading(?) toegestuurd worden. Wanneer dat niet helpt zal een monteur van Ziggo gestuurd worden. Vreemd is dat ik al zeker een jaar nooit problemen had met de snelheid. En dan nu ineens zou het aan de bedrading liggen? Misschien dat het ook te maken heeft met de overstap van @Home naar Ziggo, die ik zelf heb aangevraagd. Ik heb nu een 2e digitale ontvanger ontvangen. Ik snap er geen jota meer van.......Shock

Louisk
Louisk schreef:
Ik heb sinds enkele weken vreselijk traag internet. Ondanks dat ik bij @home een abonnement had van 4 mb downloaden, haalde ik nadat Ziggo geboren werd, snelheden van gemiddeld 11 mb! Een tijdlang tot ongeveer begin augustus was de snelheid conform de snelheid behorende bij mijn abonnnemet, dus 4mb downloaden. Helaas valt vanaf ongeveer begin augustus regelmatig de verbinding weg. Soms inclusief de telefoon. Omdat ik via grabit van nieuwsgroepen download is de snelheid en stabiliteit van de internetverbinding goed te zien. Vandaag is mijn snelheid nog géén 1mb! Gemeten met speedtest.bbned.nl. Maar de snelheid is al dagen lang hooguit 1.5mb! En als ik via nieuwsgroepen download zie ik ook nog eens dat ik een soort van klapperverbinding heb. Erg vreemd!
Ik heb de helpdesk vandaag gebeld en deze zei dat het probleem zichtbaar was bij hun en dat het aan de bedrading van het modem lag, iets in die trend in ieder geval. Er zal mij nieuwe bedrading(?) toegestuurd worden. Wanneer dat niet helpt zal een monteur van Ziggo gestuurd worden. Vreemd is dat ik al zeker een jaar nooit problemen had met de snelheid. En dan nu ineens zou het aan de bedrading liggen? Misschien dat het ook te maken heeft met de overstap van @Home naar Ziggo, die ik zelf heb aangevraagd. Ik heb nu een 2e digitale ontvanger ontvangen. Ik snap er geen jota meer van.......Shock

Ik ben er inmiddels uit.Het lag aan mijn draadloos linksys router WGT54. Nadat ik deze even van de stroom had afgehaald werkte daarna alles weer perfect. Grin

Schrijvertje
Volgens mij kan Ziggo het bereik van vele wireless contacten niet aan.
Ik denk dit omdat wij om de haven klap van internet worden gegooid. Ik moet dan naar de computer met kabel om alles van de router te restoren. Ook herstellen of de stekker uit het stopcontact trekken helpt niet. Wanneer ik de router gerestored heb dan is er weer wireless. Dit is toch geen service dacht ik zo, als je zoveel handelingen moet verrichten om internet te kunnen hebben.
We hadden al een nieuwe router aangeschaft omdat we dachten dat het daar aan kon liggen. Dat is dan weer 34 euro. Maar daar ligt het dus niet aan. Ook van mensen met andere provriders hoor ik klachten over storingen en ik denkt dat de providers internet niet aankunnen. Ze zullen ons toch niet opzettelijk van internet gooien. Ook probeerden we via de site van Ziggo een klacht in te dienen over steeds weer opnieuw van internet afgegooid te worden. Helaas is dat klachtenformulier niet bereikbaar. Werkt blijkbaar nog niet.
Dan maar bellen wat alweer telefoononkosten oplevert. De klant moet het maar betalen. Jammer dat je niet tevreden kunt zijn over je aansluiting. We betalen er toch genoeg voor.
AngryAngryAngry
Gewijzigd door Schrijvertje op 17-08-2008 13:34

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
klacht Klacht over Ziggo 2 13-06-2015 13:33
EWM3200 + TPLink 1043 wegvallende internetverbinding via wifi Eigen netwerk 5 01-03-2014 22:10
Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) Opleveringsproblemen 8 14-01-2014 19:58
probleem internetverbinding Algemeen 11 03-09-2013 12:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:18:00
| Black Tiger05:44:36
| fblemans07:33:31
| Puma08:05:32
| Matty08:12:23
| Zippo10:18:32
| Bitfreak11:19:41
| emiliovisser11:36:24
| buijs11:41:40
| Justin2313:06:21
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan