obey-robots.txt
09 December 2016, 18:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Cisco 8485DVB HD PVR

TJF
hallo Ik heb sinds een aantal dagen een cisco 8485DVB HD PVR aangeschaft.
Nu heb ik alles netjes volgens de handleiding aangesloten. Vervolgens wil ik gaan installeren dit gaat goed voor de eerste 2 procent daarna krijg ik een melding van installatie fout.
Bij tv tuner 1 staat bij signaalsterkte 71% en bij kwaliteit 100%. Wie kan mij helpen. Ik heb ook al een anderen smartcard geprobeert

Huubke
Is dit het geval bij het zenderzoeken of Interactieve TV installeren? Als ik het zo lees lijkt het alsof je de open uitgangen op je retourversterker niet heb afgesloten met de afsluitweerstand.
Gewijzigd door Huubke op 06-11-2011 18:20

Monteur_kees
TJF schreef:

hallo Ik heb sinds een aantal dagen een cisco 8485DVB HD PVR aangeschaft.
Nu heb ik alles netjes volgens de handleiding aangesloten. Vervolgens wil ik gaan installeren dit gaat goed voor de eerste 2 procent daarna krijg ik een melding van installatie fout.
Bij tv tuner 1 staat bij signaalsterkte 71% en bij kwaliteit 100%. Wie kan mij helpen. Ik heb ook al een anderen smartcard geprobeert

heb je de umu01 verwijdert van de aop en de decoder rechtstreeks op de FRA versterker aangesloten ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset

TJF
Al bedankt voor jullie reacties. Ik kan inmiddels tv kijken. De frequentie instelling stond verkeerd en de smartcard bleek defect te zijn. Na lang bellen met ziggo zijn deze problemen gelukkig opgelost. Ik zit nu wel met het probleem dat uitzending gemist niet werkt. Ik heb interactieve tv al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dit maakt niks uit. Er blijft ook links van het scherm een ledje groen knipperen. Heeft er nog iemand suggesties hoe ik dit moet oplossen?

MisterSenseo
Heb je de UMU01 verwijderd van het AOP,de FRA breedbandversterker direct in AOP en de decoder rechtstreeks op de FRA breedbandversterker aangesloten ?

Check voor meer info in mijn handtekening het .pdf bestand "interactieve tv".
Daar vind je de tekening hoe je het moet aansluiten om "uitzending gemist" oftewel "interactieve tv" te activeren.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

TJF
Bedankt voor de handleiding ik had inderdaad het internet modem nog tussen de hoofdingang en signaal versterker zitten. Dit heb ik nu aangepast het tv radio en internet signaal functioneren super maar interactieve tv werkt nog steeds niet. Moet ik hier een apart abonnement voor afsluiten? Ik heb bij instellingen op de pvr al geprobeerd om interactieve televisie opnieuw te installeren maar dit heeft helaas niet geholpen.

MisterSenseo
Je kunt Ziggo bellen via 1200 en je gratis ITV abonnement activeren,als dat nog niet gedaan was.......Wink

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

TJF
oke dan is dat waarschijnlijk het probleem, dus interactieve tv is gewoon gratis? ook als je alleen internet en tv van ziggo hebt? (zonder extra pakketten)

MisterSenseo
Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen aangezien er erg veel gewijzigd is bij Ziggo,maar als het goed is kun je ITV zonder pakketten gratis activeren........Wink

veloci
itv hoef je niet te activeren, dat moet werken, administratief tenminste.
De itv ontvanger moet rechtstreeks met een coax kabel naar de breedband versterker. En van de breedband versterker rechtstreeks naar het hoofdaansluitpunt. evt umu of andere splitters moeten er tussen uit bijvoorbeeld.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485DVB HD PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:07:32
| ArieBuu00:25:36
| Zippo01:21:26
| Desmark04:32:12
| Tomar05:57:28
| Black Tiger06:05:23
| knilleske06:21:47
| gerrelle07:45:15
| Gilex07:50:28
| kezeltje08:54:34
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan