obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485DVB HD PVR
TJF
Het is allemaal volgens het boekje aangesloten. hoofdaansluiting-> versterker -> cisco. De hoofdaansluiting en versterker zaten gewoon bij het pakket. Ik zal ziggo deze week nog wel eens proberen te bellen voor meer informatie. Of ik interactief nu moet activeren
 
Brugjes
Denk slim te zijn. Ruil mijn simpele dv setupbox plus eur 99,- met de
Cisco 8485DVB. Die extra opties regel ik later wel. Krijg dat kreng niet aan de praat. Geen enkele simpele zender. Wat mis ik?
 
veloci
Je bent niet echt specifiek, brugjes.

Maar meestvoorkomend probleem ibj installeren van deze ontvanger:

Je moet je frequentie opzoeken die bij je postcode hoort in je frequentie tabel.

als er bijv staat 372.00 moet je 372000 invullen. (omrekenen van mhz naar khz)
 
kobus1960
Dit topic is al 3 maanden zonder feedback..............Wink
Zal dus wel opgelost zijn.
 
Brugjes
Hallo Mannen
Dank van Brugjes.
Het kwartje is gevallen. In mijn (simpele)woorden. Ik moet mijn huidige 1 richting binnen komer kastje vervangen door een heen en weer kastje. De uitlegger ziggo 1200 helpdesk meneer had het direct in de gaten. Ju;llie ook natuurlijk, maar hij herkende mijn simpele ....

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 26 2012 21:59:22:
Hallo mannen, Brugjes is er weer.
Met die extyra nul heb ik nu de zenders. OPnemen naar de schijf gaat prima.
Mijn interactief probleem weit ik aan het gemis van een breedband splitter.
Ik denk aan de FRA-752/n van technetics. Wat is jullie advies?
Sorry voor mijn stilzwijgen. Jullie verdienen beter. Nogmaals welgemeende dank.
mvg Brugjes
Gewijzigd door Brugjes op 26-11-2012 21:59
 
MisterSenseo
Die FRA-752/N breedbandversterker is juist degene die wij aanbevelen dus ja dat is de goeie keuze.
Vervolgens dank voor de feedback, al is die wat laat, maar beter laat dan nooit en het gaat erom dat het werkend gemaakt wordt.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Brugjes
Dank “Mister Senseo”
Ook een advies van mij. Die dubbele omslachtige Senseo zware wakkermakers worden te zwak >> apparaat,ontkalken, onvoldoende ZEER heet water meer zelfs een dubbele pad, slappe hap Dit doe ik niet meer. Ga over op de ZEER ouderwetse en simpele éénmans koffiezettertje. Zie de bijlage, een potje met een stampertje.

Kan de http://www.konigelectronic.com/nl_nl/1085648 ook je goedkeuring hebben. Deze kan mijn eigen computerwinkeltje in de buurt leveren. Mvg Bert.
Brugjes voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
MisterSenseo
LOL..........ik blijf trouw aan mijn nick en dus aan het merk..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485DVB HD PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie