obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi modem (Cisco EPC3925) werkt niet draadloos
kobus1960
Hij is goed hé die man!!
 
MisterSenseo
Duhhhhhhhhhh.......zolang het me geen poen kost doe ik het graag,je weet wat de onderste regel in mijn handtekening is............Pfft.........en daar hoort belangenloos anderen helpen indien mogelijk ook bij........Pfft

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 16 2011 14:08:11:
Nou,donderdagmiddag gaan we dat varkentje proberen te wassen,en dan is het wel het spreekwoord,de stem aan de telefoon was verre van een varkentje...........PfftPfftPfft
Update volgt.............Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 16-11-2011 14:08
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Ik nomineer hierbij MrSenSeo voor Ziggo Gebruiker van het jaar! Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
..........................Dank U,buig en zo...Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960

Quote

Zippo schreef:

Ik nomineer hierbij MrSenSeo voor Ziggo Gebruiker van het jaar! Wink


Waar kan ik stemmen? Grin
 
Undertaker
Nouja! ik stem niet op die verwende koffiemachine ( Boos ) alleen als het een Dolce Gusto was (A) ( gelukkig weet hij wie het zegt Pfft )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo

Quote

Undertaker schreef:

Nouja! ik stem niet op die verwende koffiemachine ( Boos ) alleen als het een Dolce Gusto was (A) ( gelukkig weet hij wie het zegt Pfft )


Daar zal ik je nog eens aan herinneren wanneer je me uit me nest belt met de vraag of de koffie bruin is !...PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Dat jij nou om 3 uur nog ligt teknorre kan ik ook niks aan doen (A)
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kobus1960

Quote

MisterSenseo schreef:

@Diana Mia :

Ik heb je een PB ( Persoonlijk Bericht ) gestuurd,beantwoord die aub ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 15 2011 22:03:20:
Update volgt,als het goed is ga ik persoonlijk die problemen oplossen ( proberen ) aangezien "Diana Mia" erg dichtbij mij woont........Wink
Fietsafstand..........gaat veel sneller dan berichten heen en weer.........Pfft


Dit is natuurlijk allemaal voor elkaar nu, heb je nog wat moeten doen waar we wat van kunnen leren??
 
MisterSenseo
Hijg hijg,na een voor mij zeer vermoeiende fietstocht belandden mijn vrouw en ik bij een mooie gezellige moeder van 2 leuke kids,die ongelofelijk genaaid bleek te zijn door en de installateur van haar Lappie en de monteur van Ziggo.
Wat een kwakzalver is dat geweest zeg !!!!!!!!!!!!!
Dus ik kon eerst die hele installatie opnieuw aanleggen,inclusief WCD,die hing half uit de muur........!
Vervolgens Kon ik samen met mijn vrouw die laptop opnieuw configureren,voordat we verder konden,en toen bleek de Atheros ( jawel ! ) kaart een driver uit 2008 te hebben...Pfft
Via die driversite uit .cz een driver gehaald,driver geïnstalleerd,lappie gereboot en warempel,het werkte.
Toen het adminwachtwoord en SSID van de Cisco modem/router veranderd,alles uit,3 minuten later alles aan en wat schetste onze verbazing ?
WiFi internet !
Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Diana blij,ikke blij,ff nababbelen,en toen zij vroeg wat ik van haar kreeg,kon ik mijn ondeugende opmerking nog nèt inslikken,maar ze had hem door en kreeg een kop als een boei,hahahahaha.
Eénmaal uitgelachen,nieuwe afspraak gemaakt voor o.a cd'tjes van K3 voor de dochter,en weer dezelfde vermoeiende fietstocht naar huis.
Ik stap net binnen........LOL

All credits naar Kobus1960 voor de ontdekking van die Atheros kaart,waardoor ik niet hoefde te zoeken maar direct kon handelen...........Wink
Koos,bedankt.........Wink

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi modem (Cisco EPC3925) werkt niet draadloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie