obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi modem (Cisco EPC3925) werkt niet draadloos
kobus1960

Quote

Zippo schreef:

Ik nomineer hierbij MrSenSeo voor Ziggo Gebruiker van het jaar! Wink


Je hebt m Senseo!! Klasse Grin

Die Atheros kaarten i.c.m. Windows zijn een hel geworden, 90 % bron van de problemen. Angry
Het wordt echt tijd dat PC fabrikanten dit gaan onderkennen. Ik begreep zelfs dat diverse grote
retailers in een aantal nieuw te verkopen lappies die dingen gelijk vervangen door Intel, goed-
koper dan al die garantiegevallen oplossen.
 
diana mia
misterseseo & zijn vrouw zijn langs geweest. Precies op de afgesproken tijd ging de bel. Naief als ik ben dacht ik dat hij alleen ff de laptop moest instellen... maar mistersenseo pakt het grondig aan dus hij begon bij de aansluiting. Die bleek door de ziggo-monteur helemaal niet te zijn vastgezet! Dus schroevendraaier erbij, eerst alles los en daarna goed en stevig de aansluiting monteren. Daarna was de laptop aan de beurt, die was nogal traag dus dat heeft misterseseo meteen ook gefixt. Complimenten voor Kobus1960 want inderdaad de Atheros netwerkkaart bleek niet de juiste drivers of zoiets te bevatten... Ik ben nog steeds een leek dus wat misterseseo en zijn vrouw allemaal hebben moeten doen om het werkend te krijgen weet ik niet maar na 3 uur kletsen en fixen ben ik helemaal op de hoogte en heb ik snel draadloos internet!!! mrsenseo & zijn vrouw (echt een team) zijn hun gewicht in goudwaard!!! Ik ben echt heel erg blij met hun hulp. Zo kan het dus ook, ziggo!!!
 
MisterSenseo
OK,hierop ga ik dus echt geen commentaar geven..........SmileWinkSmileWink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Mooie feedback Diana, dank daarvoor!!
 
BMP

Quote

MisterSenseo schreef:

OK, hierop ga ik dus echt geen commentaar geven..........SmileWinkSmileWink



Dat doe ik dan wel even met veel plezier Grin:Wink

Super Senseo en vrouw, een dikke pluim Grin (die nominatie krijgt zeker mijn stem) Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Tenks man !Grin
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi modem (Cisco EPC3925) werkt niet draadloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie