obey-robots.txt
06 December 2016, 20:55
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Radiozenders

Midas
Sinds twee dagen klopt er niets meer van de radiozender indeling in Zoetermeer. Even een belletje plegen naar de klantenservice is, op welk moment van de dag dan ook, onmogelijk dankzij de idioot lange wachttijden! Op de Ziggo site wordt geen informatie gegeven over radiostoringen in mijn postcodegebied. Service? Een dieptepunt in de Casema geschiedenis. Ziggo? wat een puinhoop!Angry
Gewijzigd door Midas op 04-07-2008 08:33
 
Midas
Vandaag via e-mail antwoord gekregen n.a.v. mijn klacht via de site van Ziggo. Overigens kun je er geen klacht over de radiozenders doorgeven maar wel over de televisiekanalen. Hier is over nagedacht!
Enfin, zoals te verwachten is het antwoord van de klantenservice nietszeggend en reageert men niet inhoudelijk op de ingediende klacht: de zenderindeling klopt niet meer, de zenders zitten niet meer op de conform de radiozenderlijst van Ziggo (Casema) aangeven frequentie. Maar ik moet er wel weer naar kijken is het advies! Wat een domkoppen! Sinds enige uren is de situatie verergerd en geven de meeste frequenties alleen nog maar ruis!

Weer een klacht ingediend, nu ook met de opmerking dat men niet inhoudelijk op mijn klacht ingaat en ook dat mijn toch serieuze klacht niet is onderzocht. Men geeft een domweg onzin-standaard antwoord.

Wordt vervolgd . . . . Angry
Gewijzigd door Midas op 04-07-2008 16:07
 
Midas
's Avonds weer een reactiemail van Ziggo met o.a. advies om de aansluiting van de tuner na te kijken en als dat niet helpt de klantenservice te bellen.
Inmiddels heb ik ontdekt dat de storing bij ALLE bewoners van ons complex gaande is! Ziggo geprobeerd te bellen. 25 minuten aan de lijn, tot 22.05 uur, zonder dat ik ook maar iemand te spreken krijg en gek wordt van de harde schelle muziek door de telefoonhoorn! Moedeloos wordt je ervan. En zolangzamerhand witheet van machteloze woede!

Op mijn laatse mail dat IEDEREEN in ons complex dezelfde storing ervaart krijg ik als reactie dat de radiozenderindeling onlangs is veranderd! Als dit zo is, dan heeft Ziggo niet de moeite genomen haar klanten hieromtrent te informeren!

Morgen zal ik checken of er inderdaad sprake is van een gewijzigde radiozenderindeling.

Wordt vervolgt . . . . Angry
 
Midas
Toch nu maar even gekeken op de Ziggo-site.

Het antwoord van de klantenservice blijkt niet juist te zijn. Er is GEEN sprake van een onlangs gewijzigde radiozenderindeling!

Ik geef het op. Daar maar radio luisteren via de PC!

Ik word met zoveel domheid en incompetentie geconfronteerd dat ik de moed opgeef. Ik kom werkelijk geen stap verder en het gaat ten koste van mijn humeur, ook heb ik van de ergernis zware hoofdpijn gekregen en het kost me ook nog telefoonkosten.

Kennelijk hecht Ziggo geen enkele waarde aan tevreden klanten! Angry
Gewijzigd door Midas op 04-07-2008 22:32
 
Zippo
Bedankt voor je updates. Vul linksonder het formulier van coax.nl in. Dat is de kabelbelangenvereniging en kan rechtstreeks met Ziggo communiceren. Vooral als een heel complex er last van heeft moet er snel ingegrepen worden.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Midas
Mijn ervaring met Ziggo aan Coax doorgegeven. Overigens moet ik eraan toevoegen dat de radiofrequentiestoring niet op de Ziggo-site staat vermeld.
Als gepensioneerd IT-er heb ik een bescheiden klantenkring opgebouwd van meestal ouderen die ik help met installeren, onderhoud, beveiliging van hun pc etc. Ook in Den Haag maakte ik mee dat de internetverbinding was verdwenen, de tv het niet meer deed en de telefoonaansluiting ook niet. Zoeken, zoeken, en geen enkele informatie op de Ziggo site! Gelukkig heb ik, behalve tv- en radio geen andere abonnementen bij Ziggo!
En ondanks dat er niets op de site wordt vermeld blijken er toch werkzaamheden aan de kabel gaande te zijn.
Ik vermoed dat dit in Zoetermeer in mijn postcodegebied ook het geval is!
Immers: donderdag alle radiozenders van slag, vrijdag overdag, alleen nog maar ruis op vrijwel alle radiofrequenties en vrijdagavond weer de foutieve radiozenderindeling met een slecht dof geluid!

Het gekke is dat als je Ziggo belt er gewag wordt gemaakt van een televisiestoring in het postcodegebied. Hier is echter geen sprake van.
Dit staat overigens ook niet op de Ziggo-site vermeld! Kortom een puinhoop!

Het is overigens intriest dat Ziggo zich niet realiseert dat de klantenservice het visitekaartje dient te zijn (allereerste contact van de klant met het bedrijf). Als dit slecht is (en dat is het) dat vindt dat zijn weerslag op de mening van de klant over dit bedrijf in zijn totaliteit!
De klantenservice lijkt echter eerder bedoeld om de klant te zieken dan om te helpen. Ik ervaar verregaande incompetentie, ongeïnteresseerdheid, klantonvriendelijkheid en gebrek aan daadkracht.

M.i. blijft Ziggo ernstig in gebreke: wel het abonnementsgeld innen maar er (vrijwel) niets tegenover stellen.Angry
Gewijzigd door Midas op 05-07-2008 08:52
 
Zippo
MidasHet gekke is dat als je Ziggo belt er gewag wordt gemaakt van een televisiestoring in het postcodegebied. Hier is echter geen sprake van.
Dit staat overigens ook niet op de Ziggo-site vermeld! Kortom een puinhoop!


Daarom is het goed dat iedereen zijn storingen hier op het forum zet om het met een omweg inzichtelijk te maken.


Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Midas
Vanavond mocht ik deze e-mail van Ziggo ontvangen nadat ik vanmorgen gevraagd had om een serieuze reactie.

Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC2716 - Klacht - Televisie - Storing: Verbinding en ontvangst".

Deze storing is bij ons bekend, wij werken inmiddels aan een oplossing ervoor.

Wij hopen met vanavond de radio storing opgelost te hebben.

Onze excuses hiervoor.

Ben zeer benieuwd. De eerste klantenservicemedewerker met een normaal antwoord!

Om 21.15 uur gecheckt of de storing voorbij is. Dit is het geval!

Wellicht is ook de bemoeienis van Coax.nl die ervoor heeft zorggedragen dat mijn klacht uiteindelijk toch serieus werd genomen.
Gewijzigd door Midas op 05-07-2008 22:51
 
Jovel
Het lijkt erop dat de storing inderdaad voor bij is.
 
tja
Betrof hier een glasvezelbreuk waardoor de regio Zoetermeer tijdelijk het signaal vanuit een andere regio kreeg, waar een andere indeling geldt. Ook twee TV-zenders waren anders dan normaal, maar omdat dit weinig bekeken zenders zijn (oa. Arte) is dit misschien niet opgevallen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radiozenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger00:07:44
| MisterSenseo00:58:15
| Bitfreak01:04:53
| Justin2301:48:58
| Hefaistos02:42:46
| Gilex03:31:33
| kezeltje08:32:12
| Desmark09:07:24
| buijs11:08:57
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan