obey-robots.txt
06 December 2016, 13:08
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Problemen met Cisco 8485DVB PVR

tonvdlaar
Ben in het bezit van bovenstaande PVR met video-on-Demand ontvanger en sinds vandaag krijg ik met geen mogelijkheid interactieve TV opgestart. Hij start op tot het moment dat je moet wachten dat het programma uitgezonden wordt. Zijn hier meer problemen bekend?

Hoor graag groeten Ton
 
Frens
Je gaat via menu naar "instellingen" en kiest uit de lijst mogelikheden voor "interactieve tv opnieuw laden" of zoiets. Even geduld tot onderin je beeld een (langzaam opschuivende) blauwe balk is verschenen, op OK drukken en 2e balk afwachten. Weer op OK drukken en als het goed is, doet alles het dan weer. Ik moet dit bij mijn Cisco om de ca. 4 maanden uitvoeren, zeker als ik de dienst een tijd niet gebruikt heb.
Succes!
Groet,
Frens
 
tonvdlaar
Heb dat al geprobeert, heb het idee dat mijn ontvanger stuk is! Zal nog wel eens een keer kijken met een ander kaartje van @home. Bedankt alvast voor de moeite.
Groeten Ton
 
Biozig
Hallo Ton v.d. Laar,

Ik heb precies dezeldfde problemen.
Het heeft tot voor kort prima gewerkt maar ook na opnieuw opstarten en fabrieks instellingen opnieuw laden etc. het heeft geen nut.
Ik kan naar video on demand ik kan een film kiezen maar vervolgens nadat je de keuze hebt gemaakt kun je wachten tot de film begint en die begint dus nooit hezelfde geldt voor uitzending gemist.
 
tonvdlaar
Hoi Biozig,

Ik heb deze storing bij Ziggo aangemeld en zou volgens de medewerker doorgemeld worden. Heb jij trouwens ook dat het display de tijd in beeld geeft en dat je gewoon je zenders kan verzetten. Ik dacht dat mijn digitale ontvanger stuk was! (zou trouwens wel vreemd zijn is pas ruim 2 maanden oud.
 
Biozig
Hoi Ton,
Nee gelukkig heb ik verder geen problemen, maar het is natuurlijk wel jammer dat je investeert in een dure interactieve ontvanger en dat je er dan hetzelfde mee kunt als een gewone digitale ontvanger (behalve de opname mogelijkheid wat echt heel fijn is)
Ik hoop dat er zich nog mensen melden die een oplossing weten voor ons probleem of weten wat nou precies de oorzaak is.
 
kobus1960
Ik leg dit probleem even bij Ziggo Webcare, lijkt me handig met meerdere
vergelijkbare gevallen. Dan kan er iets structureels aan de hand zijn.
 
tonvdlaar
Hallo Kobus1960,

Zoals ik boven al schreef heb ik deze "storing"aal aangemeld bij Ziggo, de medewerker zou deze als storing aanmelden omdat er meerdere personen dezelfde melding hebben. Tot op heden staat er geen storingsmelding weergegeven op de website van Ziggo. Verder krijg ik in het display van mijn ontvanger wanneer ik op een kanaal zit de melding van de tijd in beeld ipv de zender, erg vreemd. Volgens de medewerker van Ziggo zou het waarschijnlijk een update moeten komen van de firmware, wij wachten af! Groeten Ton
 
kobus1960
Wij bewandelen een wat andere weg, wie weet helpt dat beter.
 
tonvdlaar
Zeker, denk dat hier ook meer ervaring zit. Wacht wel af. gr. Ton
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Cisco 8485DVB PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:13:40
| Zippo00:16:26
| kezeltje00:45:34
| Desmark01:20:46
| buijs03:22:19
| jlebbink04:49:21
| Gilex05:57:22
| Matty11:47:42
| Drenthe201611:57:47
| Monteur_kees13:33:11
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan