obey-robots.txt
02 December 2016, 19:02
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wifi connectie

tap
Heb sinds vandaag Ziggo Wifi. Mijn laptop (van werk) herkent het ziggo Wifi netwerk. Ik klik connect, er verschijnt een scherm waar ik nogmaals mijn ziggo netwerk kies, klik next en krijg een scherm dat vraagt om device ownership password. In dit scherm werkt mijn toetsenbord echter niet en kan dus geen wachtwoord intypen. Bij andere applicaties (word, excel) werkt mijn toetsenbord prima. Ik gebruik windows XP. Heeft iemand een oplossing. Dank, Peter

MisterSenseo
Je zou eens kunnen proberen,een nieuw tekstdocument,in Word of Kladblok of Wordpad te maken,dat op je bureaublad laten staan,daarin dat paswoord typen,selecteren en rechtermuisknop/kopieren,dan in dat paswoord veldje rechtermuisknop/plakken en kijken of dat werkt.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

kobus1960
Even een vraag in deze, start u deze laptop op als administrator?
Dus u bent gebruiker van de laptop met volledige rechten?
Of is deze laptop door het bedrijf verstrekt met bijbehorende
gebruikers account? En dus door het bedrijf ingestelde rechten?
In het laatste geval kunt u alleen in een door het bedrijf opgezet
netwerk inloggen.......Frown (Peoplesoft)

BMP
kobus1960 schreef:

Even een vraag in deze, start u deze laptop op als administrator?
Dus u bent gebruiker van de laptop met volledige rechten?
Of is deze laptop door het bedrijf verstrekt met bijbehorende
gebruikers account? En dus door het bedrijf ingestelde rechten?
In het laatste geval kunt u alleen in een door het bedrijf opgezet
netwerk inloggen.......Frown (Peoplesoft)

Midden in de roos Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

MisterSenseo
Man,wat is die Kobus goed zeg,met zijn ideën.........Pfft
Ik had datzelfde dus bij Diana afgelopen donderdag,met die driverupdate van die Atheroskaart.........Wink

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

BMP
Ik had datzelfde dus bij Diana afgelopen donderdag,met die driverupdate van die Atheroskaart.........Wink

Ja ja Pfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

MisterSenseo
Kobus had in beide gevallen gelijk,eerst die adminrechten,en als 2e die Atheros driver...........alleen had ik de mazzel dat Diana ook het admin wachtwoord wist.

kobus1960
Jij hebt m dit jaar al Senseo, en terecht!! Cool

MisterSenseo
Whahahahaha,maar met jou naast me,ik had donderdag 100% resultaat door te doen wat jij had geroepen !..........GrinPfft

Undertaker
Senseo, niet voor het een of ander hoor! maar had ik je er HEEL LANG GELEDEN niet al eens op geattendeerd dat je met die Atheros kaartjes bij problemen ALTIJD moet update Wink
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi connectie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Wifi Snelheid 15 26-10-2016 18:09
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk 10 10-08-2016 21:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:22:57
| Desmark02:20:32
| MisterSenseo03:37:27
| bertusdh04:35:33
| Black Tiger07:07:01
| Gilex08:36:40
| jlebbink10:36:09
| frankgr17:46:18
| Bitfreak20:56:37
| Hefaistos21:26:02
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan