obey-robots.txt
03 December 2016, 14:41
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

storing dig tv

van aalst
Bericht via meldingsformulier van COAX

Beste COAX,



onderstaand bericht al 2 maal aangeboden bij Ziggo:



Graag had ik dat u nu eens goed en degelijk actie onderneemt omtrent de

ontvangst/verbinding van digitale tv op mijn adres. Na een bezoek van

een monteur en het vervangen van 3 buitenkabels, nieuwe binnenkabel,

inmiddels de derde decoder, een nieuwe contactdoos met splitser, blijft

het signaal onregelmatig wegvallen, beelden bevriezen, niet synchroon

lopen van beeld en geluid en zelfs het display van de decoder valt

onregelmatig uit, lijkt het mij dat het toch ergens moet zitten in uw

aanbiedingssignaal.



Vandaag 04-07-2008 weer bezoek gehad van een monteur,

meten meten meten.....alles werkt prima ??? monteur had zijn hielen nog niet gelicht of jawel zenders vallen weg, geblokte beelden enz.



wederom contact gezocht met Ziggo maar ze konden geen nieuwe storing aanmelden omdat de oude melding nog niet was afgemeld.





wordt hier moe van..en ik weet het ook niet meer HELP HELP ShockShockShock
Gewijzigd door van aalst op 16-07-2008 22:54
 
van aalst
Sinds gisteren, 07-07-2008, heeft Ziggo telefonisch contact met mij gehad. Men was zeer vriendelijk en behulpzaam, en zelfs een stappenplan uitgezet om aan mijn storingsmeldingen een eind te maken.Elke keer volgt er een feedback na enkele dagen, net zolang tot alles verholpen is.

Er is nog hoop.............FrownFrown
Gewijzigd door van aalst op 08-07-2008 21:33
 
van aalst
van aalst schreef:
Sinds gisteren, 07-07-2008, heeft Ziggo telefonisch contact met mij gehad. Men was zeer vriendelijk en behulpzaam, en zelfs een stappenplan uitgezet om aan mijn storingsmeldingen een eind te maken.Elke keer volgt er een feedback na enkele dagen, net zolang tot alles verholpen is.

Er is nog hoop.............FrownFrown


De afspraak was dat eerst de smartcard werd vervangen en die zou uiterlijk 10 -07 bij me in de bus liggen......
Nou mooi niet, en dat heb ik ook die persoon van Ziggo verteld toen hij terugbelde.
Hij was NIET blij.......
14-07 belt hij terug...............wordt vervolgd
 
van aalst
Vevolg.............

gisteren 15-07 een nieuwe smartcard ontvangen.....geen verandering.
vandaag 16-07 weer een nieuwe smartcard ontvangen ( hoezo werkt men daar langs elkaar heen) ....iets is er veranderd...had heeeeeeel even BBC 1 en 2 en ZDF met knetterend geluid maar na 'n paar minuten weg beeld en geluid.
Ga maar weer wachten totdat die meneer van ZIGGO weer terugbeld.
Ga nu voor een andere decoder.
Wie weet helpt dat.......

wordt vervolgd..SmileSmile
 
van aalst
Het vervolg,.....

Afgelopen vrijdag 18 juli probeerde ik maar weer eens of we BBC1, BBC2 en ZDF konden ontvangen.
Wat schets mijn verbazing JAWEL ZE DOEN HET net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??

Trouwens die meneer van ZIGGO heeft nog niet gebeld, misschien wel op vakantie.

wordt toch vervolgd.....WinkWink
Gewijzigd door van aalst op 20-07-2008 19:12
 
tja
van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!
 
van aalst
tja schreef:
van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!


De kaart is op verzoek van Ziggo gestuurd....dus neem ik aan dat deze al geregistreerd is, andere kaarten doen het al niet meer.
Deze kaart zat in een gewone envelop zonder verdere instructies.
 
van aalst
Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren![/quote]

Hoi,
Een medeforum lid heeft geen nieuwe smartcard maar toch alle zenders, dus de truc van "Nieuwe card - 2 weken gratis kijken" gaat hier niet door.
Overigens valt toch regelmatig BBC 1 en 2 weg of blokkerig beeld met schokkend geluid dus klopt er gewoon iets niet, maar wat.......????Frown

Gewijzigd door van aalst op 22-07-2008 22:31
 
docbrown
van aalst schreef:
tja schreef:
van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!


De kaart is op verzoek van Ziggo gestuurd....dus neem ik aan dat deze al geregistreerd is, andere kaarten doen het al niet meer.
Deze kaart zat in een gewone envelop zonder verdere instructies.


Abonnementen zijn gekoppeld aan het smartcardnummer dus vergeet niet de aanmeldkaart in te sturen of de klantenservice te bellen om een nieuwe order in te voeren met de gewenste pakketkeuze. Anders krijg je na 2 weken een fijne E19 preview periode verlopen melding. Frown
Gewijzigd door docbrown op 26-07-2008 19:51
 
van aalst
docbrown schreef:
van aalst schreef:
tja schreef:
van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!


De kaart is op verzoek van Ziggo gestuurd....dus neem ik aan dat deze al geregistreerd is, andere kaarten doen het al niet meer.
Deze kaart zat in een gewone envelop zonder verdere instructies.


Abonnementen zijn gekoppeld aan het smartcardnummer dus vergeet niet de aanmeldkaart in te sturen of de klantenservice te bellen om een nieuwe order in te voeren met de gewenste pakketkeuze. Anders krijg je na 2 weken een fijne E19 preview periode verlopen melding. Frown


Hoi,

je had gelijkGrinGrin na 2 weken alleen maar Nederland 1, de rest pleiten.
Wat blijkt nu, Nederland 1 als rampenzender dienst doet, dus mag die niet gecodeerd worden.
Maar het lag niet aan de smartcard. Ik heb nu een andere decoder gekregen (Humax) en wat een wonder .......alle zenders zijn weer normaal te bekijken.
Kijken hoelang het duurt.....CoolCool
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing dig tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:40:40
| buijs01:09:47
| Black Tiger01:30:28
| Desmark03:04:19
| Gilex03:20:00
| kezeltje04:23:04
| Zippo04:31:45
| Bitfreak05:11:16
| Puma05:42:24
| Justin2305:48:07
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan