obey-robots.txt
06 December 2016, 13:09
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

televisie op zwart

mgjfieret
De afgelopen dagen komt het regelmatig voor dat mijn televisie op zwart gaat. Onderaan staat dan : gecodeerd programma.
Gaarne uw commentaar hyierop en liefs dat het niet meer voorkomt.
Groetjes.
 
Monteur_kees
mgjfieret schreef:

De afgelopen dagen komt het regelmatig voor dat mijn televisie op zwart gaat. Onderaan staat dan : gecodeerd programma.
Gaarne uw commentaar hyierop en liefs dat het niet meer voorkomt.
Groetjes.


we zijn hier niet om commentaar te leveren
maar om elkaar te helpen

maar misschien dat u kan aangeven om wat voor tv het gaat
of decoder e.d

mvg piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
mgjfieret
Allereerst wil ik u mededelen dat het geen commentaar leveren is maar het constateren van een feit en daar vroeg ik u om commentaar hierop.
Het betreft hier een nieuwe Philips TV 42PFL7406 (42 inch,107cm)AmbiLed,plus adapter(ziggokaart)
Uw bericht hieromtrent graag tegemoetziend.
Groetjes
 
Monteur_kees
mgjfieret schreef:

Allereerst wil ik u mededelen dat het geen commentaar leveren is maar het constateren van een feit en daar vroeg ik u om commentaar hierop.
Het betreft hier een nieuwe Philips TV 42PFL7406 (42 inch,107cm)AmbiLed,plus adapter(ziggokaart)
Uw bericht hieromtrent graag tegemoetziend.
Groetjes



Hallo,
allereerst nog welkom op dit forum Smile

wellicht een tip om eerst de televisie te voorzien van de laatse firmware
deze en de handleiding zijn op onderstaande link te vinden
soms zijn een aantal probleempjes te verhelpen door de tv te voorzien van de laatste software

http://www.philip...?t=support


Mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Niki21
Goedenavond mensen,

heb mezelf net geregistreerd hier, zit met een probleem met de TV

Mijn klacht komt deels overeen met anderen

Om te beginnen mijn type TV: 37PFL7606H

Klacht: alleen NL 1 doet het, andere zenders niet, en onderin beeld verschijnt de melding: Gecodeerd Programma
Opnieuw aan en uit brengt helaas geen oplossing/beeld. Ook de TV-gids doet het niet.

iemand een idee ? en hoe werkt een eventuele update ?

Voel me nu best lekerig...

alvast dank voor je bijdrage !!
 
veloci
Eerst mag je controleren of de module goed/stevig in de tv zit, zodat er een goed contact is.
Dan mag je controleren of de module op de juiste manier in de tv zit, de ci+ module kan namelijk fysiek op 2 manieren in de tv, maar 1 daarvan is de juiste.
 
vitelcom
Niki21 schreef:

Goedenavond mensen,

heb mezelf net geregistreerd hier, zit met een probleem met de TV

Mijn klacht komt deels overeen met anderen

Om te beginnen mijn type TV: 37PFL7606H

Klacht: alleen NL 1 doet het, andere zenders niet, en onderin beeld verschijnt de melding: Gecodeerd Programma
Opnieuw aan en uit brengt helaas geen oplossing/beeld. Ook de TV-gids doet het niet.

iemand een idee ? en hoe werkt een eventuele update ?

Voel me nu best lekerig...

alvast dank voor je bijdrage !!

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ziggo zegt dat hun signaal gecodeerd is, maar dat ik geen decoder van haar krijg, terwijl ik toch al 30 jaar keurig mijn abonnement betaald heb.
Vreemde jongens bij Ziggo.

Lion
 
Niki21
Heb de aloude UIT-AAN truc toegepast, kaartje erin en eruit, TV doet nu bijna 2 uur non-stop.
 
kobus1960
Kijk aan, die blijft ook wel werken. Wink
Oplossing is vaak bij A beginnen ipv ergens halverwege.
Dank voor je feedback!!
 
veloci


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ziggo zegt dat hun signaal gecodeerd is, maar dat ik geen decoder van haar krijg, terwijl ik toch al 30 jaar keurig mijn abonnement betaald heb.
Vreemde jongens bij Ziggo.

Lion


De melding Gecodeerd signaal komt van je TV niet van Ziggo.
Je TV geeft dus aan dat er een signaal op je tv binnenkomt dat gecodeerd is, en dus niet kan decoderen. Om te decoderen heb je je module nodig, dus zorg dat ze stevig en op de juiste manier in de tv zit, heb al eerder aangegeven dat de module fysiek op 2 manieren in de tv kan, 1 daarvan is de juiste!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'televisie op zwart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo 13 29-01-2016 16:17
Zwart beeld rtl4 Storing 2 01-06-2015 00:46
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 8 09-02-2015 22:55
Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140 Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 4 14-11-2014 00:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:14:26
| Zippo00:17:12
| kezeltje00:46:20
| Desmark01:21:32
| buijs03:23:05
| jlebbink04:50:07
| Gilex05:58:08
| Matty11:48:28
| Drenthe201611:58:33
| Monteur_kees13:33:57
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan