obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
televisie op zwart
mgjfieret
De afgelopen dagen komt het regelmatig voor dat mijn televisie op zwart gaat. Onderaan staat dan : gecodeerd programma.
Gaarne uw commentaar hyierop en liefs dat het niet meer voorkomt.
Groetjes.
 
Monteur_kees

Quote

mgjfieret schreef:

De afgelopen dagen komt het regelmatig voor dat mijn televisie op zwart gaat. Onderaan staat dan : gecodeerd programma.
Gaarne uw commentaar hyierop en liefs dat het niet meer voorkomt.
Groetjes.


we zijn hier niet om commentaar te leveren
maar om elkaar te helpen

maar misschien dat u kan aangeven om wat voor tv het gaat
of decoder e.d

mvg piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
mgjfieret
Allereerst wil ik u mededelen dat het geen commentaar leveren is maar het constateren van een feit en daar vroeg ik u om commentaar hierop.
Het betreft hier een nieuwe Philips TV 42PFL7406 (42 inch,107cm)AmbiLed,plus adapter(ziggokaart)
Uw bericht hieromtrent graag tegemoetziend.
Groetjes
 
Monteur_kees

Quote

mgjfieret schreef:

Allereerst wil ik u mededelen dat het geen commentaar leveren is maar het constateren van een feit en daar vroeg ik u om commentaar hierop.
Het betreft hier een nieuwe Philips TV 42PFL7406 (42 inch,107cm)AmbiLed,plus adapter(ziggokaart)
Uw bericht hieromtrent graag tegemoetziend.
Groetjes



Hallo,
allereerst nog welkom op dit forum Smile

wellicht een tip om eerst de televisie te voorzien van de laatse firmware
deze en de handleiding zijn op onderstaande link te vinden
soms zijn een aantal probleempjes te verhelpen door de tv te voorzien van de laatste software

http://www.philips.nl/c/televisie-700...?t=support


Mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Niki21
Goedenavond mensen,

heb mezelf net geregistreerd hier, zit met een probleem met de TV

Mijn klacht komt deels overeen met anderen

Om te beginnen mijn type TV: 37PFL7606H

Klacht: alleen NL 1 doet het, andere zenders niet, en onderin beeld verschijnt de melding: Gecodeerd Programma
Opnieuw aan en uit brengt helaas geen oplossing/beeld. Ook de TV-gids doet het niet.

iemand een idee ? en hoe werkt een eventuele update ?

Voel me nu best lekerig...

alvast dank voor je bijdrage !!
 
veloci
Eerst mag je controleren of de module goed/stevig in de tv zit, zodat er een goed contact is.
Dan mag je controleren of de module op de juiste manier in de tv zit, de ci+ module kan namelijk fysiek op 2 manieren in de tv, maar 1 daarvan is de juiste.
 
vitelcom

Quote

Niki21 schreef:

Goedenavond mensen,

heb mezelf net geregistreerd hier, zit met een probleem met de TV

Mijn klacht komt deels overeen met anderen

Om te beginnen mijn type TV: 37PFL7606H

Klacht: alleen NL 1 doet het, andere zenders niet, en onderin beeld verschijnt de melding: Gecodeerd Programma
Opnieuw aan en uit brengt helaas geen oplossing/beeld. Ook de TV-gids doet het niet.

iemand een idee ? en hoe werkt een eventuele update ?

Voel me nu best lekerig...

alvast dank voor je bijdrage !!

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ziggo zegt dat hun signaal gecodeerd is, maar dat ik geen decoder van haar krijg, terwijl ik toch al 30 jaar keurig mijn abonnement betaald heb.
Vreemde jongens bij Ziggo.

Lion
 
Niki21
Heb de aloude UIT-AAN truc toegepast, kaartje erin en eruit, TV doet nu bijna 2 uur non-stop.
 
kobus1960
Kijk aan, die blijft ook wel werken. Wink
Oplossing is vaak bij A beginnen ipv ergens halverwege.
Dank voor je feedback!!
 
veloci

Quote



Ik heb precies hetzelfde probleem. Ziggo zegt dat hun signaal gecodeerd is, maar dat ik geen decoder van haar krijg, terwijl ik toch al 30 jaar keurig mijn abonnement betaald heb.
Vreemde jongens bij Ziggo.

Lion


De melding Gecodeerd signaal komt van je TV niet van Ziggo.
Je TV geeft dus aan dat er een signaal op je tv binnenkomt dat gecodeerd is, en dus niet kan decoderen. Om te decoderen heb je je module nodig, dus zorg dat ze stevig en op de juiste manier in de tv zit, heb al eerder aangegeven dat de module fysiek op 2 manieren in de tv kan, 1 daarvan is de juiste!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'televisie op zwart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo : 7 10-12-2016
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo : 13 29-01-2016
Zwart beeld rtl4 Storing : 2 01-06-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Advertentie