obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
120mb wordt niet gehaald
jiggy1965
Mijn broer is onlangs geupgrade van 40 mb naar 120 mb. Maar wat schetst zijn verbazing: op al zijn computers (ipad, netbook) wordt die snelheid niet gehaald. Zelf even speedtest op gedaan en down haalt hij iets van 38 en up iets van rond de 9. Zijn modem is een Cisco EPC3925. Waar kan het aan liggen dat het in ieder geval niet in de buurt komt van die 120? Voor zover ik kon nagaan zou zijn modem de snelheid in ieder geval wel moeten aan kunnen. Hij zou nog kunnen proberen een utf6 kabel aan te sluiten in plaats van de utf5 die er nu standaard op zit. Maar verder nog suggesties waar ik naar zou kunnen laten kijken?
 
kojeeman
Ik had gister ook een thread gemaakt voor het zelfde probleem. Er staat al een advies van iemand, misschien helpt het bij je broer wel.

http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2855
 
kobus1960
Ziggo even bellen of men alle 8 de lijntjes die bij 120Mb horen
open gezet hebben. Dat wil nog wel men nog wel eens vergeten.
 
Monteur_kees
Het kan zijn dat het juiste profiel nog niet is doorgevoerd in het modem
indien postcode en huisnummer via een persoonlijk bericht gestuurd wordt
zal ik even kijken op het modem

gr, Piotje






Quote

jiggy1965 schreef:

Mijn broer is onlangs geupgrade van 40 mb naar 120 mb. Maar wat schetst zijn verbazing: op al zijn computers (ipad, netbook) wordt die snelheid niet gehaald. Zelf even speedtest op gedaan en down haalt hij iets van 38 en up iets van rond de 9. Zijn modem is een Cisco EPC3925. Waar kan het aan liggen dat het in ieder geval niet in de buurt komt van die 120? Voor zover ik kon nagaan zou zijn modem de snelheid in ieder geval wel moeten aan kunnen. Hij zou nog kunnen proberen een utf6 kabel aan te sluiten in plaats van de utf5 die er nu standaard op zit. Maar verder nog suggesties waar ik naar zou kunnen laten kijken?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '120mb wordt niet gehaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie