obey-robots.txt
06 December 2016, 13:10
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

favorieten bij cisco 8455dvb hd pvr

gerryesch
Hallo, bij menu- instellingen -favorieten zie ik 5 favorieten , die allemaal dezelfde zenders weergeven .
Is het mogelijk om een aantal zenders over deze favorieten te verdelen ? zo ja hoe moet dat. Ik ben het aan proberen geweest , maar het lukt mij niet. Als U het weet dan graag duidelijke uitleg. Bij voorbaat hartelijk dank. Ger

kobus1960
Ik heb zo'n ding niet, maar ik neem hier even aan dat je de handleiding
helemaal hebt doorgenomen? Want dat is het onvermijdelijke antwoord
wat later vandaag gaat komen, een verwijzing naar die handleiding. Wink

MisterSenseo
Open deur ?
Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

gerryesch
In de handleiding is jammer genoeg niets te vinden Bij tel. navraag bij Ziggo sturen ze mij naar Cisco, Cisco zegt je moet bij Ziggo zijn. Dus zo kom ik niet verder.

ikbenweg
Uit de Handleiding Interactieve Televisie Activatie en dagelijks gebruik

9.5 Favorietenlijst instellen en gebruiken
Zenders die u vaak bekijkt, kunt u toewijzen aan een favorietenlijst. U kunt meerdere
favorietenlijsten samenstellen. Zo kan ieder lid van uw huishouding zijn eigen zenderlijst
opvragen.
Favorietenlijst instellen

1 Druk op Zender en blader met / naar Instellingen.
2 Blader met / naar Favorieten en druk op Zender (afbeelding 9.11).
3 Blader met / naar de gewenste favorietenlijst (bijvoorbeeld Alle Zenders,
Favoriet 1-5, Televisie Z1, Films & Entertainment, Kids, HDTV etc.).
4 Blader met / naar de gewenste zender en druk op Zender om de zender
toe te voegen aan de lijst. Voor de toegevoegde zender verschijnt een geel kruisje
(afbeelding 9.12). Druk opnieuw op Zender als u de zender uit de favorietenlijst
wilt wissen.
5 Herhaal stap 4 om andere zenders toe te voegen of te wissen.
6 U kunt nu:
- Favorietenlijst OPSLAAN met huidige naam: .
- Andere favorietenlijst selecteren: / . Of druk op , blader naar Lijst
selecteren en druk op Zender .

Favorietenlijst hernoemen
1 Druk op Zender en blader met / naar Instellingen.
2 Blader met / naar Favorieten en druk op Zender .
3 Blader met / naar de gewenste favorietenlijst (Favoriet 1-5).
4 Druk op .
5 Blader in het volgende scherm (afbeelding 9.13) met / naar
Lijst hernoemen en druk op Zender .
6 Voer in het scherm met het toetsenbord (afbeelding 9.14) de gewenste naam in:
Gewijzigd door ikbenweg op 10-01-2012 09:03

gerryesch
Hartelijk dank , dit is wel waar ik op zoek naar was. Mischien is mijn afstandsbediening toch iets anders ,bv. druk op zender en blader met / .Waar staat die / bij mij ?. Nu heb ik geen enkele ervaring met comp. en tv's ,dus is dit waarschijnlijk een domme vraag ,excuus. Het zou wel kunnen helpen denk ik als ik de afbeeldingen kon vinden , waar staan die ? . veel dank voor Uw hulp. Ger

ikbenweg
Sorry ik heb het zo uit een PDF bestand over gekopieerd met / (bladeren) worden de pijltjes toetsen bedoeld welke op de navigatie ring van de afstandbediening staan afgebeeld rond de OK knop. Herschikken van de zenders gaat echter (nog) niet.

ab-ring

gerryesch
Hallo,
het is mij toch niet gelukt ,dom ? .Probeer ergens de originele uitgebreide handleiding te verkrijgen ,mischien kom ik er dan uit, ik wil graag de afbeeldingen zien. . heb deze nog niet gevonden, schijnt moeilijk te zijn .Geef het nog niet op.vr. gr. Ger

ikbenweg
Misschien dat dit duidelijker is.

Kies op de afstandbediening MENU - INSTELLINGEN - FAVORIETEN.
Selecteer welke favorieten lijst b.v. Favorieten 1 deze standaardnaam kunt u indien gewenst ook veranderen. In elke Favorieten lijst staan alle zenders dus ook die waarvan u mogelijk geen abonnement heeft.
Scroll nu door de zender lijst en selecteer de zenders die na voltooiing in de Favorieten lijst getoond moet worden d.m.v. de OK knop van de afstandbediening, u ziet nu een geel sterretje voor deze voorkeurzenders verschijnen. Zenders die geen sterretje hebben worden na voltooiing dus niet meer in deze lijst getoond.
Als u alle voorkeurzenders hebt geselecteerd gaat u uit dit menu via TERUG op de afstandbediening.
Als u weer gewoon TV kijkt kies u voor INFO
Met de gele knop op uw afstandsbediening kunt u kiezen voor b.v. Favorieten 1, Favorieten 2 enz. (zie rechts onder in het beeld). Hier staan ook al door Ziggo voorgeprogrammeerde voorkeuzes b.v. Standaart, Plus, Extra, sport, film1 enz.
Selecteer uw keuze en wacht tot het infomenu verdwijnt.
Nu werkt u met de selectie van uw keuze.

gerryesch
Hartelijk dank. Het werkt perfect, dit was wat ik zocht .Nogmaals dank. Ger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'favorieten bij cisco 8455dvb hd pvr', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
MyPrime favorieten lijst op Horizon Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 1 31-08-2016 19:59
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:15:39
| Zippo00:18:25
| kezeltje00:47:33
| Desmark01:22:45
| buijs03:24:18
| jlebbink04:51:20
| Gilex05:59:21
| Matty11:49:41
| Drenthe201611:59:46
| Monteur_kees13:35:10
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan