obey-robots.txt
08 December 2016, 07:01
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

heerlijk de @home behandeling is er nog steeds

paul1965
3 januari 2012 een abonnement genomen bij Ziggo en na 1 week kan nog steeds niemand mij bellen.
Gebeld met Ziggo en warempel na ongeveer 5 minuten iemand aan de lijn en tot mijn verbazing kon er 1 dag later iemand komen om mijn probleem te verhelpen want Ziggo had alles goed gedaan en het moest een technisch probleem zijn.
Zoals afgesproken komt de eerste monteur langs, en na enkele minuten belt hij iemand van ziggo en vraagt of er iets niet geactiveerd is (iets met nummerbehoud geloof ik) de persoon aan de andere kant zegt hier is alles ok, waarop de monteur binnenkomt met een sizco modem en ik aangeef deze niet te willen en een ebuu modem wil hebben zoals ik al had want deze deed het perfect. (speciaal gevraagd bij ziggo voor ik abonnement had afgesloten en dat was geen probleem)
De monteur geeft aan deze niet bij zich te hebben en sluit het sizco modem aan en wederom kan ik niet gebeld worden, de monteur belt wederom op naar ziggo en de persoon zegt ja hier bij ons is het niet goed ingesteld of zoiets en ja hoor nu hebben wij wel inkomende telefonie waarop ik zeg sluit mijn ebuu modem maar weer aan waarop de monteur zegt dat gaat niet. Ik geef aan absoluut geen sizco modem te willen want dit is niet het modem wat ik besteld had bij mijn abonnement, helaas kon de monteur hier niets aan doen en is weggegaan.
Binnen enkele uren begint het al, internet valt weg , resetten en hij doet het weer, valt weer uit etc etc. na 6 x uitvallen doet hij niks meer en moet ik mobiel naar ziggo bellen en nu duurt het uiteraard 10 minuten voor er iemand aan de lijn komt na mijn verhaal te hebben gedaan kunnen we dan wederom een afspraak maken om weer een monteur te laten komen om het modem na te kijken en ja hoor hij komt binnen en de vorige monteur blijkt iets fout te hebben aangesloten en hij is boos en geërgerd dat de vorige monteur zijn werk schijnbaar niet goed heeft gedaan dit is eigenlijk een onzin verhaal want met het ebuu modem heb ik probleemloos geïnternet etc (enkel was telefonisch ik niet bereikbaar) de monteur gaat naar de bus en komt terug met een ebuu modem en ik dacht fijn mijn modem terug. DUS NIET!!!
De monteur was de gehele tijd dat hij hier was aan het bellen ongeveer 45 minuten en op het laatst zegt hij, nou ik heb gebeld met een collega en als u 75€ betaald kunt u een ebuu modem krijgen. ik zeg dat gaat echt niet gebeuren en ik eis mijn origineel ebuu modem terug de monteur zei ook nog doodleuk ik gaat niet met u in discussie, 75€ of niks!!

Nou heerlijk het oude asociale @home is weer terug, en het leuke is dat ik 6 maanden getwijfeld heb om @home (nu Ziggo) terug te nemen als provider.....nou had ik het maar niet gedaan , nu 15 dagen later ga ik mijn abonnement maar weer opzeggen want 4 jaar ellende als de vorige keer bij @home wil ik mezelf besparen. Typisch zij maken een fout en willen dat ik 75 € betaal.


ziggo bedankt !!!
Gewijzigd door paul1965 op 16-01-2012 18:52
 
veloci
Je kunt altijd opzeggen.
Het kan zijn dat het merk/typemodem wat vervangen moet worden niet meer op voorraad of leverbaar is.
Maar... volgens mij is het ongebruikelijk dat klanten moeten betalen voor een modem, want de modems zijn immers in bruikleen. Misschien kan iemand van webcare hier naar kijken.
 
paul1965
Modem was wel Op voorraad hij heeft het modem uit de bus gehaald maar wilde het niet installeren zonder dat ik 75€ betaal. Misschien snabbelen de monteurs op deze manier wel bij. Ik hoop dat dit gecontroleerd word. Schijnbaar zijn ze liever een nieuwe klant kwijt dan een nieuw modem van 20€ inkoop.
 
Zippo
Dit is te gek voor woorden. Ik zal ziggo webcare hier op attenderen!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Monteur_kees
Beste,

U Heeft een prive bericht,
Gaarne u reactie per persoonlijk bericht
mvg, Piotje



paul1965 schreef:

Modem was wel Op voorraad hij heeft het modem uit de bus gehaald maar wilde het niet installeren zonder dat ik 75€ betaal. Misschien snabbelen de monteurs op deze manier wel bij. Ik hoop dat dit gecontroleerd word. Schijnbaar zijn ze liever een nieuwe klant kwijt dan een nieuw modem van 20€ inkoop.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
BMP
laat dit niet waar zijn zeg, Frown
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Er is na te gaan wie die monteur geweest is.
Als dit verhaal werkelijk waar is, vind ik dat die monteur zonder pardon en op staande voet ontslagen moet worden........dit is pure afpersing.......daar heeft Willem Holleeder 8 jaar voor vastgezeten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
paul1965 schreef:

3 januari 2012 een abonnement genomen bij Ziggo en na 1 week kan nog steeds niemand mij bellen.
Gebeld met Ziggo en warempel na ongeveer 5 minuten iemand aan de lijn en tot mijn verbazing kon er 1 dag later iemand komen om mijn probleem te verhelpen want Ziggo had alles goed gedaan en het moest een technisch probleem zijn.
Zoals afgesproken komt de eerste monteur langs, en na enkele minuten belt hij iemand van ziggo en vraagt of er iets niet geactiveerd is (iets met nummerbehoud geloof ik) de persoon aan de andere kant zegt hier is alles ok, waarop de monteur binnenkomt met een sizco modem en ik aangeef deze niet te willen en een ebuu modem wil hebben zoals ik al had want deze deed het perfect. (speciaal gevraagd bij ziggo voor ik abonnement had afgesloten en dat was geen probleem)
De monteur geeft aan deze niet bij zich te hebben en sluit het sizco modem aan en wederom kan ik niet gebeld worden, de monteur belt wederom op naar ziggo en de persoon zegt ja hier bij ons is het niet goed ingesteld of zoiets en ja hoor nu hebben wij wel inkomende telefonie waarop ik zeg sluit mijn ebuu modem maar weer aan waarop de monteur zegt dat gaat niet. Ik geef aan absoluut geen sizco modem te willen want dit is niet het modem wat ik besteld had bij mijn abonnement, helaas kon de monteur hier niets aan doen en is weggegaan.
Binnen enkele uren begint het al, internet valt weg , resetten en hij doet het weer, valt weer uit etc etc. na 6 x uitvallen doet hij niks meer en moet ik mobiel naar ziggo bellen en nu duurt het uiteraard 10 minuten voor er iemand aan de lijn komt na mijn verhaal te hebben gedaan kunnen we dan wederom een afspraak maken om weer een monteur te laten komen om het modem na te kijken en ja hoor hij komt binnen en de vorige monteur blijkt iets fout te hebben aangesloten en hij is boos en geërgerd dat de vorige monteur zijn werk schijnbaar niet goed heeft gedaan dit is eigenlijk een onzin verhaal want met het ebuu modem heb ik probleemloos geïnternet etc (enkel was telefonisch ik niet bereikbaar) de monteur gaat naar de bus en komt terug met een ebuu modem en ik dacht fijn mijn modem terug. DUS NIET!!!
De monteur was de gehele tijd dat hij hier was aan het bellen ongeveer 45 minuten en op het laatst zegt hij, nou ik heb gebeld met een collega en als u 75€ betaald kunt u een ebuu modem krijgen. ik zeg dat gaat echt niet gebeuren en ik eis mijn origineel ebuu modem terug de monteur zei ook nog doodleuk ik gaat niet met u in discussie, 75€ of niks!!

Nou heerlijk het oude asociale @home is weer terug, en het leuke is dat ik 6 maanden getwijfeld heb om @home (nu Ziggo) terug te nemen als provider.....nou had ik het maar niet gedaan , nu 15 dagen later ga ik mijn abonnement maar weer opzeggen want 4 jaar ellende als de vorige keer bij @home wil ik mezelf besparen. Typisch zij maken een fout en willen dat ik 75 € betaal.


ziggo bedankt !!!



Beste Paul,

Dit is natuurlijk niet de manier waarop we te werk gaan. Graag zou ik middels PB je klantnummer willen ontvangen zodat ik ervoor kan zorgen dat alles alsnog gaat werken en dat de verantwoordelijke (externe) partij op deze manier van werken aangesproken wordt.


Groet,

Ziggo Webteam Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
Puma
Tjah. Krijg je als je de bekende witte bussen met 5 rode stippen inhuurt. Zelfde taferelen voeren ze uit bij KPN. Zie dat stukje in Radar over de monteur die voor 30 euro een 220v aansluiting wel ging maken.
 
paul1965
Tot mijn verbazing is er door Ziggo direct gereageerd en zijn wij tot een oplossing gekomen.
Ik moet hierdoor ook mijn oordeel over Ziggo bijstellen en vind nu dat ze deze klacht goed en zeer snel hebben opgelost.

Ziggo ga zo door.

Mvg,

Paul
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heerlijk de @home behandeling is er nog steeds', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
aansluiten home cinemaset. heel graag hulp Algemeen 9 02-01-2016 17:40
Verbinding valt steeds weg Storing 4 28-12-2015 15:34
Snelheid nog steeds dezelfde Snelheid 8 21-03-2015 14:28
tv aansluiten op home cinema set Ziggo Gebruikers Groep 6 16-09-2014 18:42
Home cinema set ECHT goed aansluiten Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 6 20-08-2014 15:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:19:15
| Black Tiger05:45:51
| fblemans07:34:46
| Puma08:06:47
| Matty08:13:38
| Zippo10:19:47
| Bitfreak11:20:56
| emiliovisser11:37:39
| buijs11:42:55
| Justin2313:07:36
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan