obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
heerlijk de @home behandeling is er nog steeds
paul1965
3 januari 2012 een abonnement genomen bij Ziggo en na 1 week kan nog steeds niemand mij bellen.
Gebeld met Ziggo en warempel na ongeveer 5 minuten iemand aan de lijn en tot mijn verbazing kon er 1 dag later iemand komen om mijn probleem te verhelpen want Ziggo had alles goed gedaan en het moest een technisch probleem zijn.
Zoals afgesproken komt de eerste monteur langs, en na enkele minuten belt hij iemand van ziggo en vraagt of er iets niet geactiveerd is (iets met nummerbehoud geloof ik) de persoon aan de andere kant zegt hier is alles ok, waarop de monteur binnenkomt met een sizco modem en ik aangeef deze niet te willen en een ebuu modem wil hebben zoals ik al had want deze deed het perfect. (speciaal gevraagd bij ziggo voor ik abonnement had afgesloten en dat was geen probleem)
De monteur geeft aan deze niet bij zich te hebben en sluit het sizco modem aan en wederom kan ik niet gebeld worden, de monteur belt wederom op naar ziggo en de persoon zegt ja hier bij ons is het niet goed ingesteld of zoiets en ja hoor nu hebben wij wel inkomende telefonie waarop ik zeg sluit mijn ebuu modem maar weer aan waarop de monteur zegt dat gaat niet. Ik geef aan absoluut geen sizco modem te willen want dit is niet het modem wat ik besteld had bij mijn abonnement, helaas kon de monteur hier niets aan doen en is weggegaan.
Binnen enkele uren begint het al, internet valt weg , resetten en hij doet het weer, valt weer uit etc etc. na 6 x uitvallen doet hij niks meer en moet ik mobiel naar ziggo bellen en nu duurt het uiteraard 10 minuten voor er iemand aan de lijn komt na mijn verhaal te hebben gedaan kunnen we dan wederom een afspraak maken om weer een monteur te laten komen om het modem na te kijken en ja hoor hij komt binnen en de vorige monteur blijkt iets fout te hebben aangesloten en hij is boos en geërgerd dat de vorige monteur zijn werk schijnbaar niet goed heeft gedaan dit is eigenlijk een onzin verhaal want met het ebuu modem heb ik probleemloos geïnternet etc (enkel was telefonisch ik niet bereikbaar) de monteur gaat naar de bus en komt terug met een ebuu modem en ik dacht fijn mijn modem terug. DUS NIET!!!
De monteur was de gehele tijd dat hij hier was aan het bellen ongeveer 45 minuten en op het laatst zegt hij, nou ik heb gebeld met een collega en als u 75€ betaald kunt u een ebuu modem krijgen. ik zeg dat gaat echt niet gebeuren en ik eis mijn origineel ebuu modem terug de monteur zei ook nog doodleuk ik gaat niet met u in discussie, 75€ of niks!!

Nou heerlijk het oude asociale @home is weer terug, en het leuke is dat ik 6 maanden getwijfeld heb om @home (nu Ziggo) terug te nemen als provider.....nou had ik het maar niet gedaan , nu 15 dagen later ga ik mijn abonnement maar weer opzeggen want 4 jaar ellende als de vorige keer bij @home wil ik mezelf besparen. Typisch zij maken een fout en willen dat ik 75 € betaal.


ziggo bedankt !!!
Gewijzigd door paul1965 op 16-01-2012 18:52
 
veloci
Je kunt altijd opzeggen.
Het kan zijn dat het merk/typemodem wat vervangen moet worden niet meer op voorraad of leverbaar is.
Maar... volgens mij is het ongebruikelijk dat klanten moeten betalen voor een modem, want de modems zijn immers in bruikleen. Misschien kan iemand van webcare hier naar kijken.
 
paul1965
Modem was wel Op voorraad hij heeft het modem uit de bus gehaald maar wilde het niet installeren zonder dat ik 75€ betaal. Misschien snabbelen de monteurs op deze manier wel bij. Ik hoop dat dit gecontroleerd word. Schijnbaar zijn ze liever een nieuwe klant kwijt dan een nieuw modem van 20€ inkoop.
 
Zippo
Dit is te gek voor woorden. Ik zal ziggo webcare hier op attenderen!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Monteur_kees
Beste,

U Heeft een prive bericht,
Gaarne u reactie per persoonlijk bericht
mvg, Piotje



Quote

paul1965 schreef:

Modem was wel Op voorraad hij heeft het modem uit de bus gehaald maar wilde het niet installeren zonder dat ik 75€ betaal. Misschien snabbelen de monteurs op deze manier wel bij. Ik hoop dat dit gecontroleerd word. Schijnbaar zijn ze liever een nieuwe klant kwijt dan een nieuw modem van 20€ inkoop.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
BMP
laat dit niet waar zijn zeg, Frown
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Er is na te gaan wie die monteur geweest is.
Als dit verhaal werkelijk waar is, vind ik dat die monteur zonder pardon en op staande voet ontslagen moet worden........dit is pure afpersing.......daar heeft Willem Holleeder 8 jaar voor vastgezeten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

paul1965 schreef:

3 januari 2012 een abonnement genomen bij Ziggo en na 1 week kan nog steeds niemand mij bellen.
Gebeld met Ziggo en warempel na ongeveer 5 minuten iemand aan de lijn en tot mijn verbazing kon er 1 dag later iemand komen om mijn probleem te verhelpen want Ziggo had alles goed gedaan en het moest een technisch probleem zijn.
Zoals afgesproken komt de eerste monteur langs, en na enkele minuten belt hij iemand van ziggo en vraagt of er iets niet geactiveerd is (iets met nummerbehoud geloof ik) de persoon aan de andere kant zegt hier is alles ok, waarop de monteur binnenkomt met een sizco modem en ik aangeef deze niet te willen en een ebuu modem wil hebben zoals ik al had want deze deed het perfect. (speciaal gevraagd bij ziggo voor ik abonnement had afgesloten en dat was geen probleem)
De monteur geeft aan deze niet bij zich te hebben en sluit het sizco modem aan en wederom kan ik niet gebeld worden, de monteur belt wederom op naar ziggo en de persoon zegt ja hier bij ons is het niet goed ingesteld of zoiets en ja hoor nu hebben wij wel inkomende telefonie waarop ik zeg sluit mijn ebuu modem maar weer aan waarop de monteur zegt dat gaat niet. Ik geef aan absoluut geen sizco modem te willen want dit is niet het modem wat ik besteld had bij mijn abonnement, helaas kon de monteur hier niets aan doen en is weggegaan.
Binnen enkele uren begint het al, internet valt weg , resetten en hij doet het weer, valt weer uit etc etc. na 6 x uitvallen doet hij niks meer en moet ik mobiel naar ziggo bellen en nu duurt het uiteraard 10 minuten voor er iemand aan de lijn komt na mijn verhaal te hebben gedaan kunnen we dan wederom een afspraak maken om weer een monteur te laten komen om het modem na te kijken en ja hoor hij komt binnen en de vorige monteur blijkt iets fout te hebben aangesloten en hij is boos en geërgerd dat de vorige monteur zijn werk schijnbaar niet goed heeft gedaan dit is eigenlijk een onzin verhaal want met het ebuu modem heb ik probleemloos geïnternet etc (enkel was telefonisch ik niet bereikbaar) de monteur gaat naar de bus en komt terug met een ebuu modem en ik dacht fijn mijn modem terug. DUS NIET!!!
De monteur was de gehele tijd dat hij hier was aan het bellen ongeveer 45 minuten en op het laatst zegt hij, nou ik heb gebeld met een collega en als u 75€ betaald kunt u een ebuu modem krijgen. ik zeg dat gaat echt niet gebeuren en ik eis mijn origineel ebuu modem terug de monteur zei ook nog doodleuk ik gaat niet met u in discussie, 75€ of niks!!

Nou heerlijk het oude asociale @home is weer terug, en het leuke is dat ik 6 maanden getwijfeld heb om @home (nu Ziggo) terug te nemen als provider.....nou had ik het maar niet gedaan , nu 15 dagen later ga ik mijn abonnement maar weer opzeggen want 4 jaar ellende als de vorige keer bij @home wil ik mezelf besparen. Typisch zij maken een fout en willen dat ik 75 € betaal.


ziggo bedankt !!!



Beste Paul,

Dit is natuurlijk niet de manier waarop we te werk gaan. Graag zou ik middels PB je klantnummer willen ontvangen zodat ik ervoor kan zorgen dat alles alsnog gaat werken en dat de verantwoordelijke (externe) partij op deze manier van werken aangesproken wordt.


Groet,

Ziggo Webteam Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
Puma
Tjah. Krijg je als je de bekende witte bussen met 5 rode stippen inhuurt. Zelfde taferelen voeren ze uit bij KPN. Zie dat stukje in Radar over de monteur die voor 30 euro een 220v aansluiting wel ging maken.
 
paul1965
Tot mijn verbazing is er door Ziggo direct gereageerd en zijn wij tot een oplossing gekomen.
Ik moet hierdoor ook mijn oordeel over Ziggo bijstellen en vind nu dat ze deze klacht goed en zeer snel hebben opgelost.

Ziggo ga zo door.

Mvg,

Paul
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heerlijk de @home behandeling is er nog steeds', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
aansluiten home cinemaset. heel graag hulp Algemeen : 9 02-01-2016
Snelheid nog steeds dezelfde Snelheid : 8 21-03-2015
tv aansluiten op home cinema set Ziggo Gebruikers Groep : 6 16-09-2014
verbinding met wifi valt steeds weg Klacht over Ziggo : 14 26-03-2014
Advertentie