obey-robots.txt
09 December 2016, 18:28
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo Internet Stroring ( BREDA )

kerozine
Dames/ Heren

Ziggo begint wel een beetje tegen te vallen vind ik en als dat zo doorgaat heb ik binnenkort een andere internetverbinding als ik eerlijk moet zijn nou wat er nu precies met mij internet verbinding thuis aan de hand is.

Ik heb thuis bijna een jaar Alles in 1 pakket.

Sinds paar maanden heb ik last van mijn internet verbinding die iedere keer wegvalt, dit heb ik gewoon 4 / 5 perdag misschien wel vaker als ik niet thuis ben en het leuke is paar meter verderop woont mijn neef die dat ook heeft, wat het leuke is als wij samen op teamspeak3 zijn vallen we samen weg en komen we weer samen terug. Dit komt zeker door Ziggo dat weet ik 100%
Het komt ook voor als we op een server zitten dat we dan precies op de zelfde tijd een lost connection krijgen.


Ik weet zeker dat er meerdere Ziggo gebruikers problemen met dit gezeik hebben.
Willen graag op de hoogte gehouden worden wat er aan de hand is of dat Ziggo serieus iets gaat doen want ik zal het niet lang meer volhouden en stap ik gewoon over

Groetjes Kerozine
 
kobus1960
Dat is niet prettig inderdaad.

Je weet wel dat dit een forum door gebruikers voor gebruikers is?
Dus geen binding met Ziggo zelf?

Er wordt hier wel meegelezen door Ziggo Webcare, dit is een stukje service.
Wie weet reageert 1 van hen wel.
Gewijzigd door kobus1960 op 25-01-2012 15:22
 
kerozine
Thnx voor je berichtje idd hun zullen wel dagelijks een kijkje nemen wat er gaande is, maar zal nog even moeten bellen naar Ziggo klantenservice, ben erg benieuwd ! Laat het hier wel horen als ik vandaag of morgen even bel.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 26 2012 15:25:52:
kerozine schreef:

Thnx voor je berichtje idd hun zullen wel dagelijks een kijkje nemen wat er gaande is, maar zal nog even moeten bellen naar Ziggo klantenservice, ben erg benieuwd ! Laat het hier wel horen als ik vandaag of morgen even bel.


Gisteren Klantenservice gebeld:
Klantenservice testte mijn modem, hij zei dat mijn modem goed functioneerde en vervolgens zou ik al mijn kabels en stekkers van mijn modem en de router moest loskoppelen voor 10 seconden. Hij beweerde ook dat mijn router de oorzaak kon zijn.

Alle kabels even los gehaald, modem gereset na 10 seconden alles weer aangesloten eerst mijn router en dan mijn modem aangesloten.
Gisteren nog geen lost connection gehad en maar hopen dat mijn verbinding stabiel blijft.

================

Nog een klein vraagje hierbij !

Mijn modem is aangesloten op mijn router Linksys wrt54gv2 en die is direct aangesloten op mijn Internet aansluiting achter mijn router, hierbij staat mijn DHCP aan is dat nu wel de bedoeling of niet? Heeft mijn van Ziggo modem ook DHCP ( deelt hij ook ips uit ) ??
Gewijzigd door kerozine op 26-01-2012 15:25
 
perryverwijst
Hallo, misschien ten overvloede : bij het nieuwe modem staat standaard de wi-fi kanalenkiezer op automatisch. bij drukte in jouw buurt kan het dan gebeuren dat het kanaal verspringt waardoor de verbinding weg valt. Je kunt het best een vrij kanaal (met insidder kun je zien welk kanaal weinig gebruikt wordt) instellen , beter nog op 5Mhz.
Het tweede punt over DHCP : voor zover mij bekend staat op het Ziggo-modem/router DHCP aan. Dat mag maar op 1 vd 2 volgens mij anders evt last met portforwarding.
Je kunt ook van de Ubee en dom modem maken en alleen de Linksys gebruiken
 
kerozine
perryverwijst schreef:

Hallo, misschien ten overvloede : bij het nieuwe modem staat standaard de wi-fi kanalenkiezer op automatisch. bij drukte in jouw buurt kan het dan gebeuren dat het kanaal verspringt waardoor de verbinding weg valt. Je kunt het best een vrij kanaal (met insidder kun je zien welk kanaal weinig gebruikt wordt) instellen , beter nog op 5Mhz.
Het tweede punt over DHCP : voor zover mij bekend staat op het Ziggo-modem/router DHCP aan. Dat mag maar op 1 vd 2 volgens mij anders evt last met portforwarding.
Je kunt ook van de Ubee en dom modem maken en alleen de Linksys gebruiken


Hoi, Mijn verbindingen lopen via de internet kabels (zie plaatje) , wifi gebruik ik nauwelijks.
Mijn ip verandert naar 192.168.123.254 en DHCP van 192.168.123.101... Dit had ik ergens gelezen en geprobeerd.
Hoe maak ik een Ubee dom ?

kerozine voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door kerozine op 27-01-2012 09:52
 
kobus1960
De Ubee dom maken kan door 1200 te bellen en dit te verzoeken.
Doet Ziggo dus voor je. Ik zou gewoon WiFi geheel uitzetten als je
het toch niet gebruikt, ben je net zo ver.

Even over je router, die is 54G. Terwijl de Ubee GB is, dat kan botsen.
Dus ik zou idd de Ubee even dom laten zetten, dan heb je dat probleem
in ieder geval uitgesloten. Heb je een Alles in 1 Extra? Dan heb je eigenlijk
niets aan die router, die verwerkt dat slecht tot zeer slecht. Die knalt 120 Mb
naar je router die dat vervolgens niet kan verwerken en BAM, uitvallers.

40Mb abbo gaat aardig, daarboven heb je echt een N router nodig.
 
Monteur_kees
Kerozine,

Heb je voor mij via een PB je postcode en huisnummer
eventueel ook van je neef dan zal ik even kijken
Gr, Piotje




kerozine schreef:

Dames/ Heren

Ziggo begint wel een beetje tegen te vallen vind ik en als dat zo doorgaat heb ik binnenkort een andere internetverbinding als ik eerlijk moet zijn nou wat er nu precies met mij internet verbinding thuis aan de hand is.

Ik heb thuis bijna een jaar Alles in 1 pakket.

Sinds paar maanden heb ik last van mijn internet verbinding die iedere keer wegvalt, dit heb ik gewoon 4 / 5 perdag misschien wel vaker als ik niet thuis ben en het leuke is paar meter verderop woont mijn neef die dat ook heeft, wat het leuke is als wij samen op teamspeak3 zijn vallen we samen weg en komen we weer samen terug. Dit komt zeker door Ziggo dat weet ik 100%
Het komt ook voor als we op een server zitten dat we dan precies op de zelfde tijd een lost connection krijgen.


Ik weet zeker dat er meerdere Ziggo gebruikers problemen met dit gezeik hebben.
Willen graag op de hoogte gehouden worden wat er aan de hand is of dat Ziggo serieus iets gaat doen want ik zal het niet lang meer volhouden en stap ik gewoon over

Groetjes Kerozine

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Ohmadon
Hetzelfde Probleem hier in Stadskanaal.
Ik heb Minimaal een stuk of 5/6x internet uitval per dag hier sinds ongeveer 1.5e week nu. Ik heb de router gereset,de modem maar het werkt allemaal niet. En eergister lag de TV er ook nog eens bij uit.

Wanneer wordt zoiets gefixed of wordt er tenminste aan gewerkt?

gr, Patrick
 
kerozine
Probleem is nog niet verholpen 2 x router modem gereset, ip veranderd zonder resultaat helaas.


Na een week heb ik thuis een Linksys E1000 Wireless-N router, dit even omruilen met mijn Linksys WRT54G2 Wireless-G, Als ik dan nog problemen heb zeg ik adios tegen Ziggo zo te zien
Gewijzigd door kerozine op 01-02-2012 09:09
 
kobus1960
@Kerozine, heb je contact gehad met Piotje????
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Internet Stroring ( BREDA )', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo introduceert TV Italiana Welke zender wil je er nog bij hebben? 1 08-12-2016 12:44
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:28:28
| Zippo01:24:18
| Desmark04:35:04
| Tomar06:00:20
| Black Tiger06:08:15
| knilleske06:24:39
| gerrelle07:48:07
| Gilex07:53:20
| kezeltje08:57:26
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan