obey-robots.txt
02 December 2016, 19:02
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

geen internetverbinding met notebook

mluinstra
Sinds gisteren heb ik wel internetverbinding op mijn vaste pc, maar de draadloze verbinding op mijn notebook is weg.
Even wat gegevens op een rijtje:

Van het Netgear-kastje dat boven mijn meterkast hangt branden de linker 3 lampjes. De nummers 1, 2 en 3 branden niet.
Van het Cisco-kastje in mijn meterkast branden alle lampjes (min of meer) alleen het lampje 'link' is oranje (de rest groen).

Als ik klik op het teken (rechts op de pc) dat aangeeft of ik internetverbinding heb, dan zie ik: er zijn geen verbindingen beschikbaar, terwijl er eerder 3 verbindingen te zien waren (buren)

Mijn buurvrouw heeft sinds een week last van hetzelfde euvel als ik. Verder heb ik alle andere dingen zoals: stroom eraf en weer aanzetten al geprobeerd. Niers helpt.

Je leest het, ik ben een absolute leek, maar ik zou het heel fijn vinden als dit probleem snel wordt opgelost.
 
MisterSenseo
Je geeft zelf aan een volledige leek te zijn,dan heb ik maar één advies :
Zoek iemand in je omgeving die er wel verstand van heeft,dit is overduidelijk een conflict tussen jouw netwerk en dat van je buren........zowel jouw netwerk als dat van de buren crasht doordat je elkaar "treitert" ............bijvoorbeeld hetzelfde kanaal ingesteld.
Op afstand is het ontzettend moeilijk om iemand die er zelf weinig kijk op heeft te helpen,het is al niet makkelijk als iemand er wel kijk op heeft, hihi
Het kan vrij simpel opgelost worden, maar wel door iemand die weet waar hij/zij het over heeft.

Ik hoop dat je hiermee iets kunt,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Ziggo-vraagbaak
Bel even met de Ziggo klantenservice die helpen je zo een ander kanaal in te stellen, dit lost idd voor 99% zeker je probleem op

Netgear/Sitecom worden volledig ondersteunt door Ziggo
is telefonisch eenvoudig op te lossen

succes ermee..
 
kobus1960
Ziggo-vraagbaak schreef:

Bel even met de Ziggo klantenservice die helpen je zo een ander kanaal in te stellen, dit lost idd voor 99% zeker je probleem op

Netgear/Sitecom worden volledig ondersteunt door Ziggo
is telefonisch eenvoudig op te lossen

succes ermee..


Heb je dat al eens uitgeprobeerd, dit verhaal?? Waarom denk je dat wij zoveel van die kwesties aan het oplossen zijn?
Of je bent zelf van de helpdesk, dat kan ook natuurlijk.
 
Ziggo-vraagbaak
Ja wat ik hier zo af en toe lees.... werk idd bij Ziggo en heb al talloze mensen geholpen met modems...
er zijn helaas 4 afdelingen, Leeuwarden, Maastricht, Enschede en Zoetermeer...* zucht* je moet echt mazzel hebben om bij de goede (noem niet welke) terecht te komen met je probleem.... los idd vele problemen op die door externe buro's (niet ziggo maar callcenters extern) slecht zo niet verslechterd worden... snap niet dat dit al zoveel jaren goedgaat... en dat Ziggo de telefoondesk's (zijn ooit aangenomen om telefonie problemen op te lossen) b.v internet/tv problemen laat oplossen
 
kobus1960
Besef wel dat Ziggo dit forum 7 x 24 monitort, uit zeer betrouwbare bron.
Er zijn al collega's van je in problemen gekomen.
Ik zeg dit maar even, voordat je roept, had het ff gezegd. Wink
 
Monteur_kees
Ziggo-vraagbaak schreef:

Ja wat ik hier zo af en toe lees.... werk idd bij Ziggo en heb al talloze mensen geholpen met modems...
er zijn helaas 4 afdelingen, Leeuwarden, Maastricht, Enschede en Zoetermeer...* zucht* je moet echt mazzel hebben om bij de goede (noem niet welke) terecht te komen met je probleem.... los idd vele problemen op die door externe buro's (niet ziggo maar callcenters extern) slecht zo niet verslechterd worden... snap niet dat dit al zoveel jaren goedgaat... en dat Ziggo de telefoondesk's (zijn ooit aangenomen om telefonie problemen op te lossen) b.v internet/tv problemen laat oplossen


Vraagbaak,
Lees even op het interne ziggonet de communicatie richtlijnen
er zijn regels om te communiceren op forums
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
MisterSenseo
Oeps er wordt hier iemand op de vingertjes getikt.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
veloci
Nou, ontzettend fijn om te weten dat Ziggo externe callcenter's inschakelt die er niks van bakken.
Naar mijn mening ben je dan net zo "waardevol" als werknemer door dit op een forum te melden, waar klanten, potentiele klanten, en zelfs webcare medewerkers op kijken.
Of ben je toch stiekem voor de concurent aan het werk? Wink
 
kobus1960
Feit is dat wij als MOD's contact hebben met Ziggo.
Daar zijn afspraken over gemaakt, zoals bv. hulp van
het Ziggo Webcare Team, die we met regelmaat, én
succesvol om hulp kunnen vragen. Dat iemand hier
verschijnt, als Ziggo medewerker, en z'n eigen toko
niet te best in het daglicht stelt komt die afspraken
niet ten goede. Wij hebben dan weer de taak dat lid
te waarschuwen voor de gevolgen. Dat mes kan aan
2 kanten snijden, vandaar.

Onze mening over de HD van Ziggo steken we niet onder
stoelen of banken, dat geldt niet voor het Ziggo Webcare team.

Ot die persoon dan werkelijk een Ziggo medewerker is of niet
doet er dan niet toe, wij nemen stelling.

De Ziggo Webcare medewerkers zijn bij ons én Ziggo bekend.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internetverbinding met notebook', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Geen internet Klacht over Ziggo 4 26-07-2016 00:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:23:11
| Desmark02:20:46
| MisterSenseo03:37:41
| bertusdh04:35:47
| Black Tiger07:07:15
| Gilex08:36:54
| jlebbink10:36:23
| frankgr17:46:32
| Bitfreak20:56:51
| Hefaistos21:26:16
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan