obey-robots.txt
09 December 2016, 20:24
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

all in one niet voor mensen in @home gebied

freyia
volgens ziggo voor iedereen. na postcode test
Nog even geduld!
Uw postcode zal binnen kort worden gemigreed naar het nieuwe Ziggo.
Tot die tijd is het helaas nog niet mogelijk om het Alles-in-1 Pakket aan te vragen.
U kunt eventueel wel de losse innternet/telefonie/digitale televisie producten bestellen via www.ziggo.nl
ze zouden zijn gemigreed binnen 2 maanden volgens hun webside dus ze kunnen A: hun beloftes weer niet na komen, of B; denken dat mensen niet kunnen lezen 16/5 + 2 maanden is 16/7 ben benieuwd wanneer @home mensen het goedkopere paket kunnen krijgen. enof zij binnen de 3 dagen die hen rest mijn postcode hebben gemigreed

martijn25
Ik kan er nog het volgende aan toevoegen:

Wij hadden televisie, internet en telefonie bij @Home als losse abonnementen. Nu wilden we dat omzetten naar een Alles-in-1-basispakket. Begin juni daar al over gebeld en het zou geregeld worden, maar niks meer gehoord.

Zojuist weer gebeld, maar omdat het in ons geval een downgrade is, kon de medewerker van Ziggo dit niet doen, maar moesten we bellen met de helpdesk (ontmoedigingsbeleid?).

Als de helpdesk ons vanavond niet kan helpen, denk ik dat ik maar ga opzeggen...

jojobib
Ik heb het zelfde meegemaakt in juni alles doorgegeven om een alles in een pakket plus te nemen en ik heb nu al drie keer mijn gegevens doorgegeven en heb nu wel de beloofde gratis decoder ontvangen maar verder niets ook op de beloofde brief met info niet ik ga morgen maar weer eens bellen jukkie horen het wel
groet jojobib

jojobib
Ik heb net maar weer eens gebeld met ziggo eindelijk een aardige helpdesk medewerkster die duidelijk is, in mijn postcode gebied gaan we 17 september over naar ziggo de bevestigingsbrief komt 1 oktober ik ben benieuwd of het gaat lukken ik heb er toch zo mijn twijfels over of het zo is ze beloven zoveel daar .
inafwachting groet jojbib

DutchWilly
Dat snap ik niet mijn zoon is van alle losse dingen internet 47.95 E naar een alles in 1 pakket plus pakket gegaan en is goedkoper uit nu.
Was in 3 weken al voorelkaar.
Ik heb toen mijn zelfde losse dingen maar naar alles in 1 EXTRA laten overzetten,maar daar heb ik dus nu na 3 weken nog steeds helemaal niets van gehoord!!

cunmar75
ik heb inmiddels al 2 maand de tv decoder binnen en wordt voor digitale tv 2x extra aangeslagen.
iemand hier ook ervaring mee?
het alles in 1 3xniks pakket heb ik nog steeds niet en ben al een maand of 3 bezig.

Zippo
cunmar75 schreef:
ik heb inmiddels al 2 maand de tv decoder binnen en wordt voor digitale tv 2x extra aangeslagen.
iemand hier ook ervaring mee?
het alles in 1 3xniks pakket heb ik nog steeds niet en ben al een maand of 3 bezig.

Ben je een oud @home klant? Het 3 in 1 pakket wordt voor oud @homers nu pas leverbaar.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

DutchWilly
Ik heb deze week een brief van Ziggo gehad ,dat per 1 november het pakket alles in 1 extra voor mij ingaat.
Nu ben ik benieuwd of het allemaal ook goed gaat.

Groet D.Willy

gamelover
Na ontzettend veel problemen en tientallen helpdesk telefoontjes weggegaan bij Orange/online.
Hopende op iets beters meldde ik me aan bij Ziggo in juli dit jaar.
Gekozen voor alles in 1 plus, niks werd gezegd dat t niet kon (ik zit in @home gebied, limburg).
Kreeg spullen en brief met gegevens van @ home.
Dus geen 8mb maar 4mb.
Verder niet zo'n probleem, beter dan niets (orange).
Maar inmiddels zou ik al lang (postcode 6063) overgezet zijn naar Ziggo.
Kan nog steeds niet inloggen bij mijn Ziggo, geen 8mb.Ong 8 keer gebeld, iedere keer zou het opgelost worden.Niets wordt opgelost.
Heeft iemand een tip om dit wel te kunnen bereiken?
Ben bang dat, als home niet meer werkt, ik helemaal niets meer heb.
Van de Orange regen in de ziggo drup.

DutchWilly
Ziggo is niet zo snel,maar het werkt wel.
Ik heb nu al onbeperkt downloaden nieuwsgroepen en mijn snelheid is al 16 kb alleen mijn mails moeten nog 250 mb groot worden .Maar 1 November zou dat dus allemaal ok zijn,het gaat dus vooruit hi...

Niet zo somber Gamelover ,je moet heel veel geduld hebben bij Ziggo.Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'all in one niet voor mensen in @home gebied', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo 2 09-12-2016 18:17
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:59:58
| Black Tiger01:01:15
| Zippo01:47:24
| MisterSenseo01:57:20
| ArieBuu02:23:55
| Desmark06:30:31
| Tomar07:55:47
| knilleske08:20:06
| gerrelle09:43:34
| Gilex09:48:47
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan