obey-robots.txt
09 December 2016, 20:20
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Monteur zonder bericht niet op komen dagen

rabbi
Vandaag, zaterdag 17 maart, zou een monteur tussen 12 en 18 komen om alles-in-1 te installeren.
De afspraak was via internet gemaakt, en zowel via post als via telefoon door ziggo bevestigd.
Maar een monteur is niet op komen dagen. Een telefoontje kon er ook niet van af.
Een goede manier om nieuwe klanten welkom te heten.......
 
Nicholas
Ja, is vervelend natuurlijk. De koffie voor de monteur staat bij wijze van spreken al klaar in het filter (of het cupje zit al in je Nespresso) Of de Pad in je senseo en dan gaat die bel maar niet. Dan ben je niet blij. Maar ik zou gewoon Ziggo hiervan schriftelijk op de hoogte stellen en in ieder geval maandag bellen.

Hopelijk ben je maandag als eerste aan de beurt!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
kobus1960
Ook wel een apart dag/tijd voor een dergelijke afspraak, daar is het fout
gegaan bij Ziggo.
 
BMP
idd normaal gesproken komen ze niet op zaterdag Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
BMP schreef:

idd normaal gesproken komen ze niet op zaterdag Smile


Waarom heb ik dan in december een "zaterdag-montage" 4 dagen later helemaal overnieuw mogen doen?
Laten ze maar blij wezen dat hij niet is op komen dagen, dan heb je nog kans dat het goed aangesloten wordt.........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
BMP
MisterSenseo schreef:

BMP schreef:

idd normaal gesproken komen ze niet op zaterdag Smile


Waarom heb ik dan in december een "zaterdag-montage" 4 dagen later helemaal overnieuw mogen doen?
Laten ze maar blij wezen dat hij niet is op komen dagen, dan heb je nog kans dat het goed aangesloten wordt.........PfftPfftPfft


Haha je bent dus stiekem monteur die op zaterdag een beetje bij beunt en het werk van de echte monteurs verbeterd Grin Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Volgens mij is het andersom.

Edit: voor de duidelijkheid. MrSenseo verbetert het werk van de beunhaas.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
MisterSenseo
Zippo schreef:

Volgens mij is het andersom.

Edit: voor de duidelijkheid. MrSenseo verbetert het werk van de beunhaas.


MisterSenseo wil nog wel eens de troep opruimen achter de kont van iemand die zich Ziggo monteur noemt.
Het ergste is dat dit ook echte Ziggo monteurs zijn !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
rabbi
Dit schiet nog niet erg op. Maandagochtend heb ik gebeld.
De verklaring zou zijn een inbraak in de auto van de monteur......
Ze stellen een nieuwe datum voor (27/3) maar dan kan ik niet, dus dat heb ik gezegd. Ik heb wel een andere datum voorgesteld (23/3).

Ik heb ook de klacht gemeld (op 19/3) via het webformulier. Daarop krijg ik 20/3 antwoord:
Er staat een nieuwe afspraak in ons systeem, dus het is opgelost.
Niet dus.

Nieuwe klacht (op 20/3) via het webformulier, met verwijzing naar de eerdere klacht, en mijn opmerkingen.

21/3 maar weer gebeld. Ja hoor: "Er staat een afspraak voor 27/3 in het systeem".
De zaak maar weer uitgelegd.
Als het goed is, is die 'afspraak'op de 27e uit het systeem gehaald, en ik zou gebeld worden, vandaag (dat zal niet meer gebeuren, of uiterlijk morgenochtend.
De bedoeling (mijn bedoeling) is nog steeds installatie op 23/3.

Wordt vervolgd.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 22 2012 09:26:43:
Vandaag weer een antwoord van Ziggo.
Zoals te verwachten: "Afspraak staat ingepland voor 27 maart, eerder kan niet want alles is vol"

Maar weer een nieuwe klacht aangemaakt, mer verwijzing naar alle eerdere.
Nogmaals benadrukt dat 27/3 niet kan, en 30/3 voorgesteld.

Als 30/3 niet lukt ga ik maar eens op zoek naar een andere leverancier......
Gewijzigd door rabbi op 22-03-2012 09:26
 
kobus1960
Ik zet dit verhaal door naar Ziggo Webcare, enige wat wij
hier voor je kunnen betekenen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur zonder bericht niet op komen dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo 2 09-12-2016 18:17
snelheid monteur? Klacht over Ziggo 8 29-11-2016 09:20
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:55:51
| Black Tiger00:57:08
| Zippo01:43:17
| MisterSenseo01:53:13
| ArieBuu02:19:48
| Desmark06:26:24
| Tomar07:51:40
| knilleske08:15:59
| gerrelle09:39:27
| Gilex09:44:40
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan