obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
 Onderwerp afdrukken
Foto's van je aansluiting
Nicholas
Heb effe goed gekeken naar die foto want wilde eerst niet geloven dat het stof is maar inderdaad zeg! Lijkt wel cementsluier joh !! Mijn complimenten Thumbs Up

Maar op een foto lijkt het allemaal erger dan het is he.. Je ziet alles erop. Grin
en 1x per jaar effekes een lapke erover heen en dan is het weer netjes he.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger

Quote

Nicholas schreef:

Heb effe goed gekeken naar die foto want wilde eerst niet geloven dat het stof is maar inderdaad zeg! Lijkt wel cementsluier joh !! Mijn complimenten Thumbs Up

Ja dank... een mens doet zijn best he.. hahahahah

Lepke erover? Nee joh, dat klinkt als werken, dat mag ik niet doen van de dokter, dus de stofzuiger gaat er doorheen.
Ja als het echt erg wordt til ik voorzichtig de draden op en dan geeft m'n vrouw me de zwabber aan, dan 1x er over en alles blinkt weer. Dat gebeurt 1x op de 3 jaar ofzo. Tenzij ik er achterin werken moet, dan gebeurt het ook.

Ach weet je wat, ben zo terug, ik ga maar even wat foto's trekken, heb je nog wat om over te dromen (nachtmerrie) vannacht. hahahah.LOL

Daar gaan we, schrik niet.
Achter de TV.... wordt toch tijd om weer te stoffen eigenlijk ja.Wink

achtertv2

en het vervolg van deze foto:
achtertv1

En achter de pc:
achterpc1

Nog eentje omdat ik dacht dat de vorige niet duidelijk genoeg was:
achterpc2

Achter de pc is eigelijk iets langer (of breder) nog, maar ik kreeg het er niet helemaal op.
Ohja, kabels die achter de TV zelf hangen staan er niet op en er zijn ook nog kabels (satelliet en stroom en utp) die onder de vloer van meterkast naar TV lopen en van achter de pc naar TV, voor de verbindingen en een aparte stroomgroep.

Veel kijkplezier!Cool
Gewijzigd door Black Tiger op 08-05-2012 01:10
Greetings, Black Tiger
 
jessyvader

Quote

Nicholas schreef:

Hee leuk: fotoos !!! Cheer

Ik heb wel even een vraagje: Heb jij last van ratten? Grin
Da kabeltje ziet er behoorlijk aangevreten uit !!

Waar is dat kabeltje van? Geen gigabitverbinding vermoed ik...

p.s.: Je moet die backslash (net na jpg) eruit halen dan zijn je foto's zichtbaar.

modemrat



Haha nou ik zal je zeggen ik heb geen last van ratten maar deze kabel moest dus naar zolder en aan de andere kant van de kabel was hij afgesneden dat witte voor de aansluiting maarvhij gibg toen nog niet naar boven, de enige mogelijkheid was zo en hij werkt nog als gigabitverbinding allleen zit hij nu in de printer hahaSmile

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 08 2012 09:48:53:

Quote

Black Tiger schreef:

Quote

Nicholas schreef:

Heb effe goed gekeken naar die foto want wilde eerst niet geloven dat het stof is maar inderdaad zeg! Lijkt wel cementsluier joh !! Mijn complimenten Thumbs Up

Ja dank... een mens doet zijn best he.. hahahahah

Lepke erover? Nee joh, dat klinkt als werken, dat mag ik niet doen van de dokter, dus de stofzuiger gaat er doorheen.
Ja als het echt erg wordt til ik voorzichtig de draden op en dan geeft m'n vrouw me de zwabber aan, dan 1x er over en alles blinkt weer. Dat gebeurt 1x op de 3 jaar ofzo. Tenzij ik er achterin werken moet, dan gebeurt het ook.

Ach weet je wat, ben zo terug, ik ga maar even wat foto's trekken, heb je nog wat om over te dromen (nachtmerrie) vannacht. hahahah.LOL

Daar gaan we, schrik niet.
Achter de TV.... wordt toch tijd om weer te stoffen eigenlijk ja.Wink

achtertv2

en het vervolg van deze foto:
achtertv1

En achter de pc:
achterpc1

Nog eentje omdat ik dacht dat de vorige niet duidelijk genoeg was:
achterpc2

Achter de pc is eigelijk iets langer (of breder) nog, maar ik kreeg het er niet helemaal op.
Ohja, kabels die achter de TV zelf hangen staan er niet op en er zijn ook nog kabels (satelliet en stroom en utp) die onder de vloer van meterkast naar TV lopen en van achter de pc naar TV, voor de verbindingen en een aparte stroomgroep.

Veel kijkplezier!Cool


Tjaa je ziet heel draadjes liggen Haha
Gewijzigd door jessyvader op 08-05-2012 09:48
 
Nicholas
@Tiger: Jonge jonge ! Ik heb die foto's net hier even aan het thuisfront laten zien met de mededeling: "Zie je nou wel dat het hier best meevalt met de kabels !"

Maar even wat anders: nou snap ik waar die "State Penitentiary" uit je profiel vandaan komt joh. Die staat gewoon op de grond achter je TV ! ROFL Zo te zien ligt er nog een blokje kaas in ook.
En ik maar denken dat Jessyvader een muizenprobleem had Grin Of is het kooi van Faraday i.v.m. statische elektriciteit opgewekt door het stof in de elektriekdozen ???

@Jessyvader: Ik dacht al dat het niet je internetverbinding was die je hebt "doorgeknoopt. Heb overigens wel meer verhalen gehoord van mensen die dat ook zo gedaan hebben. Nouja, als het maar werkt zullen we maar zeggen..."

tigerdraad
Gewijzigd door Nicholas op 08-05-2012 11:01
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
Hahahaha, en wat zei het thuisfront ervan? Vonden ze toen dat het nog wel meeviel bij je? Hopelijk krijg je door mijn foto's nu wat rust. LoL.Grin

Nee wat in de kooi van Faraday ligt is een brokje oud brood. Er liep verleden jaar een muisje door de kamer dus had ik dat ding daar achterin gezet, eerst met wat kaas, later met een klein stukje brood met een tipje pindakaas.
Maar de muis lustte het niet, is er misschien zo van geschrokken dat ie pleite ging want we hebben hem niet meer gezien.
Alleen tja... geen zin en tijd gehad om me achter die TV te gaan bukken met m'n reuma rug om het ding daar weg te halen. Staat daar ook niet in de weg, raak ik het ook niet kwijt.Wink

Wat me nu opeens opvalt op de foto's van achter de pc is dat je door de vele bekabeling de stekkerdozen nog niet eens allemaal ziet, want er ligt ook nog zo'n lang met 10 aansluitingen en automatische beveiliging onder.
Greetings, Black Tiger
 
jessyvader

Quote

Nicholas schreef:

@Tiger: Jonge jonge ! Ik heb die foto's net hier even aan het thuisfront laten zien met de mededeling: "Zie je nou wel dat het hier best meevalt met de kabels !"

Maar even wat anders: nou snap ik waar die "State Penitentiary" uit je profiel vandaan komt joh. Die staat gewoon op de grond achter je TV ! ROFL Zo te zien ligt er nog een blokje kaas in ook.
En ik maar denken dat Jessyvader een muizenprobleem had Grin Of is het kooi van Faraday i.v.m. statische elektriciteit opgewekt door het stof in de elektriekdozen ???

@Jessyvader: Ik dacht al dat het niet je internetverbinding was die je hebt "doorgeknoopt. Heb overigens wel meer verhalen gehoord van mensen die dat ook zo gedaan hebben. Nouja, als het maar werkt zullen we maar zeggen..."

tigerdraad


@ Nicholas ja indd nou gelukkig maar dat ik niet de enige ben en het was de enige mogelijkheid om de printer draadloos te maken dus dan doen we het zo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foto's van je aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
aansluiting Baarle Hertog Belgie Algemeen : 4 12-01-2016
Huis aansluiting verplaatsen! Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 23-12-2015
Advertentie