obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding niet stabiel
Nicholas
Op de ubee heb ik een passphrase van zeker 40 willekeurige tekens. Geen problemen mee. Maar op een vorig modem had ik wel last met "vreemde" tekens zoals: # $ % ^.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
maikel1990
Aan die pagina heb ik wat dat betreft niet veel, aangezien het niet alleen wireless is wat de verbinding verbreekt ook de 2 pc's die bekabeld zijn verbonden. De langzame download snelheid en de hoge ping een probleem is bij alle pc's. Heb nu de router losgekoppeld en focus me nu op het nog 1 maal proberen om Ubee een stabiel wifi signaal te geven.
 
Nicholas
Ja, dat had ik graag eerder geweten van die bekabelde PC's. Dan moet je je focus toch echt gaan verleggen lijkt me. Waarom de focus op WIFI als het bekabeld al niet goed funtioneert. Think
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
maikel1990
Aangezien volgens mijn iets niet goed zit in die router en deze dus ook terug gaat naar de winkel, heb hem zojuist namelijk ook getest door de WAN aansluiting van de router op een gedeelde verbinding van mijn pc aan te sluiten en dan te kijken wat de laptop er maximaal uit kan krijgen maar dit is exact de zelfde snelheid als dat ik de router op de modem aansluit. Zelfs met een xampp server op de pc download die nog steeds zo traag terwijl er wel een 1000mbit kabel tussen hangt. Lijkt dus dat er iets fout zit in de router.

Vandaar dat ik nu de focus even leg op de Ubee waarom die geen stabiele verbinding heeft, anders moet ik hem morgen even omwisselen voor een andere router.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 29 2012 02:44:41:
Oke, heel raar dit. Nadat ik het toch nog raar vond dat met de linksys router de snelheid niet werd gehaald heb ik de router met een andere kabel verder van de modem afgezet (circa 10 meter) en daarna pas even om te testen 1 laptop wireless en 1 pc bedraad hierdoor haalt die wel zijn snelheid ineens???
Gewijzigd door maikel1990 op 29-03-2012 02:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding niet stabiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie