obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
 Onderwerp afdrukken
Suggestie: Ziggo pagina met info over Firmwares
kobus1960
Right!! No offense Piotje, ben ik ff blij me m'n WiFi loze EVM. Wait
 
Nicholas
@zippo: Ja, dat zou ook kunnen maar dan zal het niet alleen over firmware moeten gaan (enige info die we hebben is de firmware-versie.) Maar inderdaad over opties die men graag zou zien in een Settop-box of modem. Ik weet alleen niet of er voldoende over te schrijven valt. Misschien wel goed om even af te wachten wat voor suggesties er komen (en hoeveel), mochten dit er veel zijn dan is het wel handiger om ze te categoriseren.

Oeps.... dit gaat dit topic weer te buiten... (Firmware info) tja.. lastig om de structuur erin te houden. Smile
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
Ik kan me voorstellen dat je niet alles hoeft te weten.
Maar als voorbeeld kun je bijv. kijken naar Telfort wat zij hebben staan over firmware op hun site.

Daar is ook firmware te downloaden, dat hoeft bij Ziggo niet.
Maar het is wel handig als er staat welke firmware versies op dit moment het nieuwste zijn.
En bij nieuwe firmware, wat de changelog is, v.w.b. wat de klant dan wel mag weten uiteraard.
Zo kan men wel schrijven "verbetering beveiliging" zonder dat me hoeft te vermelden wat er dan precies verbetert of beveiligd is.

Ook is het logisch dat men niet kan zeggen wanneer er een firmware komt, maar wel een richtperiode. Met name als er problemen zijn.

Zoals bijv. met die Cisco9325 dat ie bang is voor 100mbit aansluitingen, dan kan men bijv. schrijven dat dit in de nieuwe firmware opgelost zal worden en dat de nieuwe firmware verwacht wordt rond juli/augustus.
Op die manier weet de klant wel dat hij even moet wachten, maar heeft hij toch iets op zich op te richten.

Het is maar een voorbeeld hoor, of bovenstaand echt het geval is weet ik niet, maar dat zijn toch zaken die op een firmware pagina vermeld kunnen worden.
Dat hoeft dan nog niet eens perse voor vernieuwingen, maar minstens wel voor problemen die al langer spelen.
Zoals bijv. het 100mbit Cisco probleem, het euvel waardoor men beter die Ubee's nachtelijk kan resetten enzo.

Er zijn toch de nodige andere providers, waaronder xs4all en Telfort die dit ook doen, dus het is niet iets wat dan spectaculair nieuw zou zijn of onredelijke wensen ofzo.

Gewoon een goed idee. Alleen is het Ziggo die besluit, niet wij.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Suggestie: Ziggo pagina met info over Firmwares', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie