obey-robots.txt
06 December 2016, 13:12
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kapotte modem en slechte behandeling

timk
Hoi,

Een paar maanden terug is in het dorp waar ik woon de stroom uit gevallen, sinds dien is de modem vermoed ik stuk. Hij valt om het +/- half uur uit en start zichzelf weer op, de snelheid is om te huilen (1-5MB up en 1mb down (bekabeld)) ook de ping is verschrikkelijk hoog.

Toen ik besloot om te bellen kreeg ik een nogal gefrustreerde medewerker aan de telefoon die duidelijk nergens geen verstand van had, hij raden mij aan om een test te doen die ik al eerder had uitgevoerd zonder resultaat er werd mij letterlijk verteld dat ik direct naar de modem moest lopen stekker eruit te trekken alles aandraaien e.d. en er terug in doen. (Gaat nog al lastig als je met de huis telefoon belt toen ik zij dat dan ook het telefoontje werd verbroken werd er kortaf gezegd doe nu maar)

Belachelijk natuurlijk eerst 5 keer worden doorgestuurd om bij een technicus uit te komen die je dood leuk verteld om de stekker eruit te trekken terwijl je aan het bellen bent, maar goed vervolgens vertelde hij mij dat het wel aan de bekabeling moest liggen dit is niet het geval natuurlijk want de bekabeling is nog gewoon goed en redelijk recent ook aan het aansluiten kan het niet liggen want dat heeft de monteur zelf gedaan.

Uiteindelijk zei hij dat hij maar een monteur stuurden en dat anders het telefoontje hierbij stopten, als het toch aan de bekabeling lag zou dit grapje me 70 euro kosten, de link is duidelijk toch een defecten modem als gevolg van een storing en hoe kan in vredens naam een uitvalende modem iets met de bekabeling te maken hebben. Ik vindt het risico van 70 euro toch aardig hoog.

Wat kan ik doen om ze ervan te overtuigen dat de modem toch echt stuk is en dat ik geen risico loop om 70 euro kwijt te raken want dat is niet niks.

Edit: vandaag op Twitter nog maar eens contact opgenomen en de medewerker gaf toe dat er iets niet pluis was me de modem.
 
Nicholas
Hallo Tim,

Goed dat je via twitter contact heb kunnen opnemen met de ziggo medewerker. Ik neem aan dat je nu iets afgesproken hebt met deze medewerker. Hopelijk is het probleem nu snel voor jou verholpen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
timk
Ik dacht dat het bij gelijk geven zou blijven want ik vernam niks meer tot ik net ineens werd gebeld. Ik sta er nog steeds paf van dat medewerkers van Ziggo WEL vriendelijk kunnen zijn. In tegenstelling tot de elendig lange voorgaande gesprekken via de telefoon.

Omdat hij zo vriendelijk was kreeg ik toch het vertrouwen en komt morgen een monteur langs.

Nu maar hopen dat ze morgen niet gelijk weer het vertrouwen breken door de kabels de schuld te geven.
 
Nicholas
Geweldig! Fijn om te horen. Natuurlijk kunnen medewerkers wel vriendelijk zijn. Maarja, ze kunnen ook wel eens een slechte dag hebben (als ze bijvoorbeeld weer eens zonder reden uitgescholden worden door klanten, dat zal zeker ook wel eens gebeuren vermoed ik.)

Laat nog even weten hoe het gegaan is.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
timk
Nicholas schreef:

Geweldig! Fijn om te horen. Natuurlijk kunnen medewerkers wel vriendelijk zijn. Maarja, ze kunnen ook wel eens een slechte dag hebben (als ze bijvoorbeeld weer eens zonder reden uitgescholden worden door klanten, dat zal zeker ook wel eens gebeuren vermoed ik.)

Laat nog even weten hoe het gegaan is.


Tuurlijk kunnen ze hun dag wel eens niet hebben op Twitter daar is het personeel vriendelijk niet altijd even behulpzaam maar bij email krijg je vaak een standaard antwoord terug en de telefoon nou met het bestellen van HBO dat was zo gepiept en vriendelijk maar als je met problemen aan klopt heb ik nog nooit een vriendelijk persoon aan de lijn gehad.

Vond het wel netjes dat ze vanuit Twitter iemand naar me hebben laten bellen voor meer uitleg en de monteur.

Zal trouwens morgen even laten weten hoe het is gegaan.
 
Puma
Maar een medewerker op afstand van Ziggo kan natuurlijk geen garantie geven! De monteur op locatie kan de conclusie trekken of het inderdaad door de bekabeling komt of niet. Aangezien de installatie blijkbaar door Ziggo zelf is gedaan kunnen zij jou moeilijk de schuld van geven, bekabeling of niet.

Wat vriendelijkheid betreft. Tjah, erg zuur en verveld. Maar het komt voor en bij elk bedrijf.
 
Black Tiger
Via email is mijn ervaring dat je bij de meeste providers een vrij standaard antwoord terug krijgt waar je uiteindelijk toch weinig of niets mee kunt.

Maar v.w.b. de telefonische helpdesk van Ziggo is mijn eigen ervaring dat ze tot nu toe allemaal vriendelijk waren en 2 van de drie ook kennis in huis hadden. De derde was een dame en wist wel wat ze doen kon, maar vergat daarbij te vermelden welk ander gevolg dat met zich mee zou brengen, ging om uitschakelen van de Wifi.
Dat was echter snel hersteld, dame was wel vriendelijk.

Dat ben ik vroeger toen het nog @home was wel eens anders tegen gekomen (lees: regelmatig).
Greetings, Black Tiger
 
timk
Zo te horen kan ik dan spreken van pech, heb 2 keer aan de lijn gehangen met een onbeleefde technicus waar er een geen verstand van zaken had. Ooit eens een helen tijd een tientje te veel per maand betaald tot twee keer toe gebeld en zou terug gebeld worden en dat is nooit gebeurd. Toen ik het schriftelijk moest eisen kreeg ik wel mijn geld terug erg jammer.

Ook het bestellen liep niet goed, de telefonist gaf anderen datums dan de brief die binnen kwam en die datum is later uitgesteld zonder mij er van op de hoogten te brengen, dat zijn toch al 2 vrijen dagen voor niks.

Dit is voor mij reden genoeg om ze te wantrouwen ik hoop dat de monteur morgen het tegendeel kan bewijzen.
 
Black Tiger
Dat kan je bij elke provider gebeuren en het is nooit leuk als je tegen dat soort pech aanloopt, zeker niet als dat een paar keer achter elkaar gebeurt.

Hopelijk lost de monteur het morgen goed op zoals het hoort.
Succes alvast!
Greetings, Black Tiger
 
timk
Monteur geweest, kabel onder de grond van Ziggo zelf is kapot volgens hem. Persoonlijk denk ik dat het bij de modem ligt omdat die steeds uit zichzelf uit valt en het is gebeurd na een stroom storing maar goed hij is de monteur hij zal het wel hopen.

Hopelijk komen ze snel de stoep open breken om de kabel te vervangen!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kapotte modem en slechte behandeling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Slechte Wifi ontvangst WiFi, draadloos netwerk 8 09-08-2016 15:21
verhuizing van modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 31-07-2016 02:25
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 17 03-06-2016 20:32
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:17:24
| Zippo00:20:10
| kezeltje00:49:18
| Desmark01:24:30
| buijs03:26:03
| jlebbink04:53:05
| Gilex06:01:06
| Matty11:51:26
| Drenthe201612:01:31
| Monteur_kees13:36:55
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan