obey-robots.txt
02 December 2016, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Javascript in IE9 werkt niet meer.

Zippo
Alhoewel ik bij voorkeur Firefox gebruik, maak ik af en toe ook gebruik van Slimbrowser. Slimbrowser maakt gebruik van de IE9 engine. En zowel in Slimbrowser als in IE9 werkt javascript niet meer. In Firefox geen probleem.

Ik heb de pc met een herstelpunt teruggezet, maar dit biedt ook geen oplossing.
Recente updates verwijderd, firewall en antivirus software gedeinstalleerd maar ook dit helpt niet.

IE9 verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. Tussendoor natuurlijk ook met de beveiligingsinstellingen van IE9 zitten klooien, maar ook dit helpt niet.

Ik zit zonder ideeen! Stress

Waar kan ik nog meer naar zoeken?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

kobus1960
Heb je deze geprobeerd?
http://www.snelpc...-problemen

Met IE9 heeft de vrouw des huizes ook grote problemen gehad, nou dan weet je het wel zeker.
Oplossing, een WIN7 pakken met IE8 er nog in en IE9 update verborgen zetten. Alle ellende
uit de wereld. Die problemen gingen voornamelijk om de grote online games vanuit Hyves.
Ook daar Java gedoe.

Zippo
Zojuist geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Black Tiger
Heb je ook java zelf al eens gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd?

Als ook dat niet werkt zou je eens Microsoft Fixit kunnen proberen.
Verder uiteraard in de browser checken bij de invoegtoepassingen of java toevallig niet uitgeschakeld staat.
Greetings, Black Tiger

Nicholas
@Tiger: Er is een verschil tussen Java en Javascript. Indien het probleem bij Java lag, dan was het vermoedelijk niet zo ingewikkeld. (inderdaad java verwijderen, enzo) Maar het zit em blijkbaar in Javascript.. dat is dan voor mij ook een raadsel waarom het niet fuctioneert bij Zippo. Temeer omdat internet explorer 9 opnieuw geinstalleerd is. Dan zou het toch gewoon moeten functioneren.

@Zippo: doet het probleem zich bij alle pagina's voor? of bij een specifieke? Je zou ook een pagina eens kunnen laden in de Compatibiliteitsmodus van IE9 en dan kijken of het wel functioneert.

Anders zou ik het zo snel ook even niet weten.... Helpless
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss

kobus1960
En soms houdt het gewoon op, dan werkt alleen een verse install.
Met al dat geklooi van ons slipt er weleens een bitje hier of daar. Argue

Black Tiger
@Nicholas: Thanks, heb ik ook weer iets bijgeleerd, ik dacht eerst dat javascript een script was wat aangestuurd werd door java, maar dat is totaal niet zo. Ben net even het verschil gaan opzoeken, inderdaad totaal andere technologie.

@Zippo: Ondanks herinstallatie van de browser kan er toch nog altijd iets in het register niet lekker zitten.
Vandaar ook mijn tip om Microsoft Fix-it eens te proberen, dat is altijd nog een optie die je kunt proberen alvorens een verse install te doen.
Greetings, Black Tiger

timk
Dit komt omdat Internet Explorer de meest onveilige en onstabiele browser is. Javascript is totaal afhankelijk van de browser haar javascript engine en laat IE daar nou net niet al te bekend om staan.

Black Tiger
Dit komt omdat Internet Explorer de meest onveilige en onstabiele browser is.

Hmmz... laat ik dat nu net onzin vinden en laat het dat ook zijn.
Er zijn al een paar jaren geweest dat Firefox en dit jaar zeker ook Chrome veel zwaardere lekken had dan IE.
En qua stabiliteit heb ik zelf ook niets te klagen, ondanks dat ik geen liefhebber van IE ben.
Maar oke da's weer een heel andere discussie.Wink
Greetings, Black Tiger

timk
Black Tiger schreef:

Dit komt omdat Internet Explorer de meest onveilige en onstabiele browser is.

Hmmz... laat ik dat nu net onzin vinden en laat het dat ook zijn.
Er zijn al een paar jaren geweest dat Firefox en dit jaar zeker ook Chrome veel zwaardere lekken had dan IE.
En qua stabiliteit heb ik zelf ook niets te klagen, ondanks dat ik geen liefhebber van IE ben.
Maar oke da's weer een heel andere discussie.Wink

Als web ontwikkelaar is het toch steeds weer een euvel om het werkend te krijgen, bepaalde javascript technieken worden niet ondersteund CSS3 en HTML5 worden maar deels ondersteund. IE is wel degelijk onveilig het draait niet in een zogeheten sandbox en daardoor kunnen kwaadwilligen als ze een lek hebben direct het systeem betreden Microsoft blijft hangen in een tijdperk dat al lang verleden tijd is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Javascript in IE9 werkt niet meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:25:07
| Desmark02:22:42
| MisterSenseo03:39:37
| bertusdh04:37:43
| Black Tiger07:09:11
| Gilex08:38:50
| jlebbink10:38:19
| frankgr17:48:28
| Bitfreak20:58:47
| Hefaistos21:28:12
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan