obey-robots.txt
06 December 2016, 13:09
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen signaal hoofdkabel

ronniebastard
Ik ben sinds 6 april verhuisd en heb dit netjes en tijdig doorgegeven aan Ziggo.
Dit weekend trof ik geen signaal aan op de hoofdkabel.
Kortom geen beeld als ik een tv op de hoofdkabel aansluit.
Nu stuur ziggo een monteur die de basis installatie komt doen.
Wie weet of zo'n monteur ook de hoofdaansluiting in orde kan maken (troubleshooten)?
 
kobus1960
Ja. Die monteur gaat even meten, en je waarschijnlijk in de wijkcentrale koppelen.
 
ronniebastard
Oh dat is super, alleen jammer dat ik tot volgende week moet wachten.
Snap niet dat er een procedure is om dat te voorkomen.
ook jammer dat ik voor 2 weken geen diensten betaal.
 
Nicholas
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Gaat wel eens wat mis bij verhuizingen volgens mij...

Er is natuurlijk wel een procedure alleen is die nog niet "waterdicht.."
Die 2 weken kun je overigens terug vorderen voor zover ik weet.

Hopelijk bevalt het nieuwe huis goed Grin Is toch altijd weer een heel gedoe. In het begin kan je nooit je spullen vinden. (zit dan nog ergens in een doos ofzo.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
ronniebastard
Terugvorderen? Weet jij hoe dat aangevraagd kan worden?
Ben heel blij met mijn nieuwe huisje hoor, het terugvinden lukt me nog aardig Wink
Nu ff de tv en internet regelen en ik ben weer op orde Wink
 
Nicholas
Een klacht indienen kun je hier :

https://www.ziggo...tformulier

Daar kun je dus ook aangeven dat je iets terug gevorderd wil hebben.


Mijn ervaring is dat er ook echt iets mee gedaan wordt hoor. (in mijn geval toen in ieder geval.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
veloci
Ik mis nog 1 belangrijke informatie dingetje.. Op welke datum gaat het contract in van de verhuizing?
Zo ver ik weet en uit ervaring bij kennissen gaat het contract in op de dag van de installatie door de installatie monteur, deze datum staat op de bevestigings brief (ook in het geval van een doe het zelf pakket)
Evt voor die datum moet je helaas toch afwachten.
Voordat we met formulieren gaan beginnen even alle feiten op een rijtje Pfft
 
ronniebastard
6 april ging alles in, dit staat ook vermeld op de brief(die ik tot 3 keer toe heb gekregen).
Ik ben zelfs tijdens mijn verhuizing nog gebeld door een medewerker op de huistelefoon op mijn oude adres...
Vandaar mijn verontwaardiging.
Ik kan makkelijk zelf de installatie doen alleen als de hoofkabel dus al geen signaal geeft kom ik niet ver Wink
 
Nicholas
Dan kun je dus vanaf 6 april het terug vorderen lijkt me.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
ronniebastard
En het geweldige antwoord van ziggo:

Geachte heer de Vos,


Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Wat vervelend dat u geen signaal heeft op uw nieuwe adres. We hebben inderdaad voor een goede verhuizing (technisch en administratief gezien) minimaal 14 dagen de tijd voor nodig.

De monteur die op 19 april langskomt zou ervoor moeten zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

Heeft u nog vragen? Ga dan naar www.ziggo.nl/klantenservice voor informatie over onze producten en diensten. Stel hier uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat 24 uur per dag voor u klaar.


Ongelovelijk dat je zo je klanten te woord staat!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal hoofdkabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Geen internet Klacht over Ziggo 4 26-07-2016 00:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:14:51
| Zippo00:17:37
| kezeltje00:46:45
| Desmark01:21:57
| buijs03:23:30
| jlebbink04:50:32
| Gilex05:58:33
| Matty11:48:53
| Drenthe201611:58:58
| Monteur_kees13:34:22
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan